....ostoskori paljastaa ketä lähestyä ; )
Pakastepizzaa, valmishampurilaisia ja oluttölkkejä:
Uros on todennäköisesti vapaa. Ruokavalinnat eivät silti puhu hänen puolestaan. Mies vaikuttaa saamattomalta ajelehtijalta. Jos haluat olla hänen pelastava (lue: kokkaava) enkelinsä, paikka on varmasti vapaa.
Grillattu kana ja valmiiksi pestyä salaattia pussissa:
Tällä miehellä on oma elämä hyvin hallussa. Hän pitää itsestään ja elämästään, mutta saattaisi kaivata kumppanin, kenen kanssa kokkailla ihania illallisia. Tässä komistuksessa on potentiaalia.
http://www.voice.fi/suhteet/sinkkunainen-loyda-mies-kaupasta-ostoskori-paljastaa-keta-lahestya/4/44521
Sinkkunainen, löydä mies kaupasta..
13
191
Vastaukset
- vuvvu7474
turhaa neuvot nykyajan naiset eivät tee aloitteita
varsinkaan noin yleisellä paikalla ku
kauppa..t.m29w - Neverlies
Kyllä ne ainakin aleksis kiven kadun marketissa tuppaa juttusille.
- lartsa off
kuka helvetti nyt toisen ostoskoreja menee kyyläämään, jos ei jo siinä vaiheessa ala ahdistaa niin silloin ainaki jos toinen tulee juttusille. kyllä ainaki itellä naisena tulee mentyä kauppaan ihan vaan sen ruuan perässä eikä toisia kyylätessä, samoten kirjastot sun muut.. niin ja joillekki saattaa tulla myös yllätyksenä ettei baareihinkaan aina mennä sen panon toivossa. epätoivoista hommaa sanon minä.
- helppoa,
Sinkkuna minä menin joka paikkaan ihastuksen / seksin toivossa!!
Nyt olenkin avioliitossa.
Nyt setä neuvoo sinkkumiehiä. kun näet kiinnostavan naisen niin sano jotain, ihan sama mitä.
Onkohan täällä kaupassa xxxxxxx ???
Jos nainen vastaa en tiedä ja pakenee paikalta niin peli ei ole vielä loppu. Seuraavalla kerralla pelkkä moi riittää.
Jos taas nainen on mukava ja tulee jopa etsimään tavaraa niin sitten kiitokset riittää.
Nyt verkot on viritetty, käyt samassa kaupassa ahkerasti ja kun törmöilette samassa kaupassa niin näet kyllä onko mahkuja, naisilla on yllättävä kyky ilmestyä kiinnostavan miehen sivulle tai kassajonoon samaan aikaan.
Mutta tärkeää on antaa naisen tutustua ja todeta turvalliseksi miehen ensin.
Sitten vasta kun tullaan juttuun on aika pyytää kahville.- tolvana...
Tolvana! Sehän on nainen eikä mies!
- dawn of the dead
Yhteyden saaminen voi olla vaikeaa sillä koko neokorteksini on fokusoitunut ravinnonhankinta prosessiin. Paras hetki iskeä on kassajonossa.
Entä jos grillibroilerin tilalla on paahtokylkeä? Onko vähemmän lupaava mies?
- kill3
Minua kiiinnostaa nainen, joka on neitsyt. Sellainen on tautivapaa ja luotettava kumppani, joka ei petä lupausta olla ottamatta toisen kikulia suuhunsa ja kunnian reikäänsä.
- tolvana>>>>
- tolvana!!!
tolvana>>>> kirjoitti:
Tolvana! Sinähän olet nainen etkä mies!
He, jotka katsoivat Nanny-sarjaa TV:stä tietää tuon olevan vanha juttu. Toisekseen ei tiedä onko tuollaisen korin sisällön omaava vapaa vai lomaleski.
Omasta ruokakorista ei löydy pakastepizzaa, eikä valmishampurilaisia.- Sinkle
Miehenä mulle tulis vaivaantunut olo jos joku naeiti rupeais mua ja mun ostoksia kyyläämään.. Ehkä joillain juustohyllyllä kahestaan vois sanasen tokaista mutta melko utopistista tuo iskeminen kaupassa.. Puolin ja toisin.
- helppoa,
Kyllä pitää sinkun olla aina valpaana jos kumppani löytyisi.
Lisään isku ohjeita jotta tolvanatkin edes joskun onnistuvat. Kiltti setä kun olen.
Kun verkon on viritetty ja alkaa vaanittelu vaihe niin koittaa vaikein asia eli kuinka ottaa se kahville pyyntö esille.
Pitää aika pitkään jutella ihan tavallisia juttuja joita nyt voi keksiä säästä ja yms sellaisesta. jos nainen hymyilee kovasti ja muutenkin ei näytä olevan kiireinen pakenemaan paikalta niin aika on kypsä.
Ihan suoraan ei kannata kysyä, vaan hieman kiertäen tyyliin
Mehän voitaisiin mennä joskus kahville?
Jos vastaus on myöntävä niin sitten paikkaa ja aikaa sopimaan.
Ja tolvanoille tärkeä tieto, älkää seotko sanoissanne ja vahingossa pyydä naista iltäpäivä kahville, se kun tarkoittaa ihan eri juttua jonka voitte kysyä isältänne
Jos vastaus on kiertävä esim ehkä niin nainen tarvitsee aikaa, kannattaa kysyä seuraavan kerran nähdessä toistamiseen ja jos pakit tuleen niin sitten voi naisen jättää rauhaan ja olla vaan kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444