Olutta sunnuntaina

poikkeava yksilökö?

Olenko ainut palstalla, joka ottaa olutta sunnuntai iltaisin?

21

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mä ainaki meinaa kalijan juara.

      • ap.

        Jaa, ja miksi vieläpä epäpoikkeavasti sunnuntaina?


      • ap. kirjoitti:

        Jaa, ja miksi vieläpä epäpoikkeavasti sunnuntaina?

        No ei mulle poikkeavasti. Kyllä mä maun vuoksi yhden kaljan lähes joka ilta juon.


      • ap.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        No ei mulle poikkeavasti. Kyllä mä maun vuoksi yhden kaljan lähes joka ilta juon.

        Makunsa kullakin. Kuten käytäntönsäkin.


      • ap. kirjoitti:

        Makunsa kullakin. Kuten käytäntönsäkin.

        Näinpä. Miehen alkoholinkulutus on vakio. Toiset ottaa sen tipoittain, toiset sitte vähä enemmän kerralla.


      • ap.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Näinpä. Miehen alkoholinkulutus on vakio. Toiset ottaa sen tipoittain, toiset sitte vähä enemmän kerralla.

        Totta kirjoitit. Itse olen joskus yrittänyt kohtuukäyttäjäksi. Aikani yritettyäni turhauduin ja otin kunnon kännit. Voi sitä vapauden tunnetta, jonka koin.


    • karhujenkaataja

      Karhun kaadossa. Useempikin jo kaadettu. Täytyy ottaa kaatoryyppy taas

      • ap.

        Kaadatko sinä karhuja vain sunnuntaisin?


      • karhujenkaataja
        ap. kirjoitti:

        Kaadatko sinä karhuja vain sunnuntaisin?

        Joka ilta.


      • ap.
        karhujenkaataja kirjoitti:

        Joka ilta.

        Epäilen. Karhujen kaadon sijasta kaadat olutta kurkkuusi joka ilta.


      • karhujenkaataja
        ap. kirjoitti:

        Epäilen. Karhujen kaadon sijasta kaadat olutta kurkkuusi joka ilta.

        Karhu täyttä olutta ja joka ilta.


      • ap.
        karhujenkaataja kirjoitti:

        Karhu täyttä olutta ja joka ilta.

        Arvasin. Karhu olut ja karhunkaato. Yksi ja sama asia.

        Jk. Mitä muuten on tekemistä aloitukseni kanssa?


      • karhujenkaataja
        ap. kirjoitti:

        Arvasin. Karhu olut ja karhunkaato. Yksi ja sama asia.

        Jk. Mitä muuten on tekemistä aloitukseni kanssa?

        Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi.


      • ap.
        karhujenkaataja kirjoitti:

        Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi.

        "Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi"

        Kerro ihmessä se filosofinen kysymyksesesi palstalaisille..


      • karhujenkaataja
        ap. kirjoitti:

        "Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi"

        Kerro ihmessä se filosofinen kysymyksesesi palstalaisille..

        Kirjoitit sen edellisessä viestissäsi!


      • ap.
        karhujenkaataja kirjoitti:

        Kirjoitit sen edellisessä viestissäsi!

        Jaa, no eipä tuo ollut mielestäni niin filosofinen, että sen takia kannattaisi yö uniaan menettää kenenkään palstalaisen.


    • ap.

      Pahalta näyttää. Taidan olla ainut sunnuntaisin ottava palstalla. Kaikki potevat perjantaipullo krapulaa ja lauantain/sunnuntain jälkilääkitystään. Mennevät huomenna töihin.

    • Anna mennä

      Vaikee sanoa kun juon olutta neljä kertaa vuodessa.
      Tosin ei alkoholismissa mitään hävettävää ole
      sillä sairaudella on yhteiskunnan siunaus.

      • ap.

        Minä en sille mitään voi, että sinulle ei,olut maistu. Hyvä ettet häpeä alkoholisteja. Yhteiskunnan sairaudet piilevät syvemmissä vesissä kuin oluen juonnissa.


    • ap.

      Tatähän tää on kun on ainut sunnuntaina kaljoitteleva niin kaikki jo nukkuvat.

    • Never on Sundays:.!1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe