Olenko ainut palstalla, joka ottaa olutta sunnuntai iltaisin?
Olutta sunnuntaina
21
1669
Vastaukset
Kyllä mä ainaki meinaa kalijan juara.
- ap.
Jaa, ja miksi vieläpä epäpoikkeavasti sunnuntaina?
ap. kirjoitti:
Jaa, ja miksi vieläpä epäpoikkeavasti sunnuntaina?
No ei mulle poikkeavasti. Kyllä mä maun vuoksi yhden kaljan lähes joka ilta juon.
- ap.
relaxed_eyes kirjoitti:
No ei mulle poikkeavasti. Kyllä mä maun vuoksi yhden kaljan lähes joka ilta juon.
Makunsa kullakin. Kuten käytäntönsäkin.
ap. kirjoitti:
Makunsa kullakin. Kuten käytäntönsäkin.
Näinpä. Miehen alkoholinkulutus on vakio. Toiset ottaa sen tipoittain, toiset sitte vähä enemmän kerralla.
- ap.
relaxed_eyes kirjoitti:
Näinpä. Miehen alkoholinkulutus on vakio. Toiset ottaa sen tipoittain, toiset sitte vähä enemmän kerralla.
Totta kirjoitit. Itse olen joskus yrittänyt kohtuukäyttäjäksi. Aikani yritettyäni turhauduin ja otin kunnon kännit. Voi sitä vapauden tunnetta, jonka koin.
- karhujenkaataja
Karhun kaadossa. Useempikin jo kaadettu. Täytyy ottaa kaatoryyppy taas
- ap.
Kaadatko sinä karhuja vain sunnuntaisin?
- karhujenkaataja
ap. kirjoitti:
Kaadatko sinä karhuja vain sunnuntaisin?
Joka ilta.
- ap.
karhujenkaataja kirjoitti:
Joka ilta.
Epäilen. Karhujen kaadon sijasta kaadat olutta kurkkuusi joka ilta.
- karhujenkaataja
ap. kirjoitti:
Epäilen. Karhujen kaadon sijasta kaadat olutta kurkkuusi joka ilta.
Karhu täyttä olutta ja joka ilta.
- ap.
karhujenkaataja kirjoitti:
Karhu täyttä olutta ja joka ilta.
Arvasin. Karhu olut ja karhunkaato. Yksi ja sama asia.
Jk. Mitä muuten on tekemistä aloitukseni kanssa? - karhujenkaataja
ap. kirjoitti:
Arvasin. Karhu olut ja karhunkaato. Yksi ja sama asia.
Jk. Mitä muuten on tekemistä aloitukseni kanssa?Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi.
- ap.
karhujenkaataja kirjoitti:
Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi.
"Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi"
Kerro ihmessä se filosofinen kysymyksesesi palstalaisille.. - karhujenkaataja
ap. kirjoitti:
"Filosofinen kysymys pohdittavaksi palstalaisille yöksi"
Kerro ihmessä se filosofinen kysymyksesesi palstalaisille..Kirjoitit sen edellisessä viestissäsi!
- ap.
karhujenkaataja kirjoitti:
Kirjoitit sen edellisessä viestissäsi!
Jaa, no eipä tuo ollut mielestäni niin filosofinen, että sen takia kannattaisi yö uniaan menettää kenenkään palstalaisen.
- ap.
Pahalta näyttää. Taidan olla ainut sunnuntaisin ottava palstalla. Kaikki potevat perjantaipullo krapulaa ja lauantain/sunnuntain jälkilääkitystään. Mennevät huomenna töihin.
- Anna mennä
Vaikee sanoa kun juon olutta neljä kertaa vuodessa.
Tosin ei alkoholismissa mitään hävettävää ole
sillä sairaudella on yhteiskunnan siunaus.- ap.
Minä en sille mitään voi, että sinulle ei,olut maistu. Hyvä ettet häpeä alkoholisteja. Yhteiskunnan sairaudet piilevät syvemmissä vesissä kuin oluen juonnissa.
- ap.
Tatähän tää on kun on ainut sunnuntaina kaljoitteleva niin kaikki jo nukkuvat.
- Never on Sundays:.!1
.
"Never on Sundays"
Koni Pränsis
http://www.youtube.com/watch?v=CWcXM5kt7vs
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368