Miten nuori nainen saa olla verrattuna sinuun? Onko ikäero helposti huomattavissa ja haittaako se? Mikä on suurin ikäero jonka siedät? Ottaisitko itseäsi esim. 10 vuotta nuoremman tyttöystävän?
Itse olen aina pitänyt vanhemmista miehistä ja kiinnostaa tietää miesten mielipide suuresta ikäerosta suhteessa.
Mitä mieltä miehet ikäerosta?
36
500
Vastaukset
- No totta mooses
Ei tarvitse edes kysyä, kääkät ottaa heti rumemmankin kunhan on nuorempi. Onko sulla joku isäkompleksi? Keski-iänkriisissä olevia miehiä löytyy pilvin pimein, ei mitään ongelmaa löytää löysäpallinen papparainen viagroineen viekkuun viihdyttämään!
- antiPuumapuuma
no nyt on vähän liian vanhoja mun makuun, mutta ei ole isäkompleksia.
Vanhemman voisi ehkä sitten korvata sanalla 'kypsä', ehkä silloin mieleen ei ois tullu nuo yli 50 vuotiiaat plus eläkeläiset miehet
Yritin tarkoittaa miehiä jotka ovat vanhempia mutteivät todellakaan niin paljoa että voisi olla isäni.
Mutta tämän kysymykseni tarkoitus oli yleisesti kysyä ikäero-ongelmista parisuhteessa miehen kannalta eikä ruveta "ongelmiani" tuomaan esille. Itse (35v) en voisi edes harkita vakavaa seurustelusuhdetta alle 25v naiseen. Niin nuorella on yleensä vielä elämä hakusessa, opiskelut kesken ja biletysvaihde vielä päällä, joten kiitos ei.
Muuten iällä ei sinällään ole väliä niin kauan kuin ajatusmaailmat ja arvot kohtaavat.- lifemocker
vähän samaa mieltä
- Nuorta etsivä
Näin nelikymppisenä eroa tekevänä miehenä katselen ilman muuta lisääntymisikäistä naista, koska ajatuksena on ehkä vielä laittaa pieni perhe. Siinä mielessä tuota ikäeroa voi tulla 10v tai enemmänkin, eikä se minua haittaa.
Jos en ajattelisi, että lapsia tulisi vielä, niin ehkä silloin katselisin enemmän oman ikäisiäni. Heillä on kuitenkin jo pikkulapsivaihe ohitettu, pikkasen omaa taloudellista hyvää kerättynä ja turha haihattelu jo haihatelut.
Itse näytän n 5-10v ikäistäni nuoremmalta, olen hyvässä kunnossa ja hyvässä työssä ja taloudellisessa asemassa. Ja aviossakin tuli oletua melkein 20v. Eli on ne elämän perusasiat tullut hoidettua ihan kohtuudella.- niinpäniin
"Itse näytän n 5-10v ikäistäni nuoremmalta"
Ihana itsepetos, kohtaamme jälleen. - Nuorta etsivä
niinpäniin kirjoitti:
"Itse näytän n 5-10v ikäistäni nuoremmalta"
Ihana itsepetos, kohtaamme jälleen.Totta kai itsepetosta, muuten arkea on vaikea jatkaa. Sehän on todistettukin, että ihminen harrastaa valkoisia valheita jatkuvasti itselleen...
Mutta jotta pysyisi edes objektiivisuuden rippeitä niin tuo arvio kyllä lähtee ulkopuolisista. Eli tapaan töiden merkeissä usein uusia tuttavuuksia ja sitten jossain vaiheessa tulee puheeksi perhe. Ja kun kerron, että vanhin lapsi on jo täysikäinen, ihmisillä varsinkin Etelä-Eurooppalaisilla lonksahtaa alaleuka täysin, että olenko itse ollut joku 15v, kun ensimmäinen lapsi tuli. Ja tämä tulee siitä, että arvioivat oman ikäni tuon 5-10v pieleen. - En ymmärrä en
Miksi ihmeessä miehet jotka on jo käyneet perhesysteemit läpi haluaa uudestaan saman? Ei ymmärrä? Luulisi että tuossa tilanteessa tosiaan haluaisi jo elää sitä parisuhdetta jonkun sielunkumppanin kanssa mieluimmin kuin käydä samat vaipanvaihtorumbat uudestaan. Eikö kokemus lapsiperhearjesta jo kertonut jotain? Nainen joka on kiinni pienissä lapsissa ei vättämättä kerkiä aina viihdyttämään sinua tai sinä et häntä koska arki vie oman osuutensa romantiikasta sehän tiedetään. Eikö matkustelu ja nauttiminen kahden olosta houkuta miestä joka on nyt eroamassa.
Ehkä ero johtunee juurikin siitä että sinun ja vaimosi välille on kasvanut arjen myötä kuilu? Minille se tulee juurikin siitä syystä että mies kokee jääneensä ulkopuoliseksi kun vaimon ajatukset pyörii vain lapsissa tai siitä että vaimo kaipaa jotakin muuta kun lapset on saatu aikuisiksi? On aika siirtyä toiselle levelille ja nauttia niistä asioista mistä ei voinut kun lapset olivat pieniä.
Onko miehille tärkeää ja turvallista saada vain uusi pakka kasaan mahdollisimman nopeasti? Vai onko se epätoivoinen yritys pysyä nuorena? ..vai pidetäänkö sillä emäntä kotona poissa ihmisten ilmoilta? Niinhän se sanonta menee että kesät tiineenä ja talvet kengittä pysyy vaimo kotona..
Mikään ei saa muuttua? Voi hittolainen. - Nuorta etsivä
En ymmärrä en kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehet jotka on jo käyneet perhesysteemit läpi haluaa uudestaan saman? Ei ymmärrä? Luulisi että tuossa tilanteessa tosiaan haluaisi jo elää sitä parisuhdetta jonkun sielunkumppanin kanssa mieluimmin kuin käydä samat vaipanvaihtorumbat uudestaan. Eikö kokemus lapsiperhearjesta jo kertonut jotain? Nainen joka on kiinni pienissä lapsissa ei vättämättä kerkiä aina viihdyttämään sinua tai sinä et häntä koska arki vie oman osuutensa romantiikasta sehän tiedetään. Eikö matkustelu ja nauttiminen kahden olosta houkuta miestä joka on nyt eroamassa.
Ehkä ero johtunee juurikin siitä että sinun ja vaimosi välille on kasvanut arjen myötä kuilu? Minille se tulee juurikin siitä syystä että mies kokee jääneensä ulkopuoliseksi kun vaimon ajatukset pyörii vain lapsissa tai siitä että vaimo kaipaa jotakin muuta kun lapset on saatu aikuisiksi? On aika siirtyä toiselle levelille ja nauttia niistä asioista mistä ei voinut kun lapset olivat pieniä.
Onko miehille tärkeää ja turvallista saada vain uusi pakka kasaan mahdollisimman nopeasti? Vai onko se epätoivoinen yritys pysyä nuorena? ..vai pidetäänkö sillä emäntä kotona poissa ihmisten ilmoilta? Niinhän se sanonta menee että kesät tiineenä ja talvet kengittä pysyy vaimo kotona..
Mikään ei saa muuttua? Voi hittolainen.No en tietenkään voi vastata kuin omalta puoleltani. Mutta kun aikoinaan mentiin naimisiin sovittiin isommasta lapsilkm:stä vaimon kanssa nimenomaan minun toiveestani. Olen aina ajatellut itseäni ison perheen iskänä ja sen takia halusin puhua ao asian jo etukäteen selväksi.
Myöhemmin sitten kävi ilmi, ettei vaimo oikeasti halunnut kuin yhtä. Ja kun yritin puhua, että voisi yrittää lasta, niin juuri sillä hetkellä ei ollutkaan sopiva aika.
Tilanne olisi totta kai eri, jos lasta ei vaan saisi. Mutta nyt ei edes yritetty.
Varmaankin moni mies pitää pikkulapsivaihetta kauheana ja vaikeana jne, mutta minulle se on yksi keskeisistä elämän sisällöistä. - Pysyloogisena
Nuorta etsivä kirjoitti:
No en tietenkään voi vastata kuin omalta puoleltani. Mutta kun aikoinaan mentiin naimisiin sovittiin isommasta lapsilkm:stä vaimon kanssa nimenomaan minun toiveestani. Olen aina ajatellut itseäni ison perheen iskänä ja sen takia halusin puhua ao asian jo etukäteen selväksi.
Myöhemmin sitten kävi ilmi, ettei vaimo oikeasti halunnut kuin yhtä. Ja kun yritin puhua, että voisi yrittää lasta, niin juuri sillä hetkellä ei ollutkaan sopiva aika.
Tilanne olisi totta kai eri, jos lasta ei vaan saisi. Mutta nyt ei edes yritetty.
Varmaankin moni mies pitää pikkulapsivaihetta kauheana ja vaikeana jne, mutta minulle se on yksi keskeisistä elämän sisällöistä.Hetko.Just puhuit vanhimmasta lapsestasi ja nyt niitä ei ole edes yritetty? Miltä osastolta kirjoititkaan?
- ,,,,,,,,,,,
Nuorta etsivä kirjoitti:
Totta kai itsepetosta, muuten arkea on vaikea jatkaa. Sehän on todistettukin, että ihminen harrastaa valkoisia valheita jatkuvasti itselleen...
Mutta jotta pysyisi edes objektiivisuuden rippeitä niin tuo arvio kyllä lähtee ulkopuolisista. Eli tapaan töiden merkeissä usein uusia tuttavuuksia ja sitten jossain vaiheessa tulee puheeksi perhe. Ja kun kerron, että vanhin lapsi on jo täysikäinen, ihmisillä varsinkin Etelä-Eurooppalaisilla lonksahtaa alaleuka täysin, että olenko itse ollut joku 15v, kun ensimmäinen lapsi tuli. Ja tämä tulee siitä, että arvioivat oman ikäni tuon 5-10v pieleen.Kyllä se hämmästyttää sekä täällä Suomessa, että Etelä-Euroopassa, että varsinkin miehellä nelikymppisenä on jo aikuinen lapsi. Yleensä kun se lisääntyminen aloitetaan lähempänä kolmeakymppiä. Tuskin kukaan niin tarkkaan laskee ja miettii sinun ikääsi, vaan varsinkin tuolla etelän maissa ollaan kohteliaita ja kehuskelevia, ja vedetään vähän överiksi.
- Isosisyys
Nuorta etsivä kirjoitti:
No en tietenkään voi vastata kuin omalta puoleltani. Mutta kun aikoinaan mentiin naimisiin sovittiin isommasta lapsilkm:stä vaimon kanssa nimenomaan minun toiveestani. Olen aina ajatellut itseäni ison perheen iskänä ja sen takia halusin puhua ao asian jo etukäteen selväksi.
Varmaankin moni mies pitää pikkulapsivaihetta kauheana ja vaikeana jne, mutta minulle se on yksi keskeisistä elämän sisällöistä.Sinulla on yksi aikuinen lapsi jos oikein ymmärsin? Odottelisit nyt lapsenlapsia ja nauttisit parisuhteesta matkustellen vaikka sen aikaa. Niin minä tekisin. Isoisänä oleminen on yksi keskeisistä elämän sisällöistä myös.
- Nuorta etsivä
Isosisyys kirjoitti:
Sinulla on yksi aikuinen lapsi jos oikein ymmärsin? Odottelisit nyt lapsenlapsia ja nauttisit parisuhteesta matkustellen vaikka sen aikaa. Niin minä tekisin. Isoisänä oleminen on yksi keskeisistä elämän sisällöistä myös.
Hmmm, siis nauttisin parisuhteesta naisen kanssa, joka kanssa sovin naimisiin mennessämme, että yritetään useampaa lasta ja sitten kun tuli aika, niin olikin aivan toista mieltä.
Mun mielestä toi on ihan rinnastettavissa muidenkin lupausten pettämiseen, esim uskollisuus avioliitossa jne. On se kuitenkin sen verran perustavaa laatua olevia parisuhteen perusteita.
Ei todellakaan ole helppoa katsoa päivästä toiseen ihmistä, joka on kirkkain silmin valehdellut, koska on myöhemmin sanonut, että hänen mielestään koko ajan yksi lapsi on aivan riittävästi. Kunhan myötäili seurustelun ja avioliiton aluksi.
Mutta olen leiviskäni hoitanut kunnialla. Kaikilla on ollut hyvä olla ja itselläni myös. Mutta pikkuhiljaa tämä kääntyy loppua kohti - Tiedä häntä
Nuorta etsivä kirjoitti:
Hmmm, siis nauttisin parisuhteesta naisen kanssa, joka kanssa sovin naimisiin mennessämme, että yritetään useampaa lasta ja sitten kun tuli aika, niin olikin aivan toista mieltä.
Mun mielestä toi on ihan rinnastettavissa muidenkin lupausten pettämiseen, esim uskollisuus avioliitossa jne. On se kuitenkin sen verran perustavaa laatua olevia parisuhteen perusteita.
Ei todellakaan ole helppoa katsoa päivästä toiseen ihmistä, joka on kirkkain silmin valehdellut, koska on myöhemmin sanonut, että hänen mielestään koko ajan yksi lapsi on aivan riittävästi. Kunhan myötäili seurustelun ja avioliiton aluksi.
Mutta olen leiviskäni hoitanut kunnialla. Kaikilla on ollut hyvä olla ja itselläni myös. Mutta pikkuhiljaa tämä kääntyy loppua kohtiNo voithan sä siitä erota ja tuskin tuokaan nyt sinun kanssasi enää eloaan haluaisi jatkaa mutta älä hitsi pilli ota mitään nuorikkoa siihen enään kusettamaan sua uudestaan. Eikö varmempi valinta olisi joku eronnut 40 v jolla olisi lapsen lapsia tai omia lapsia enemmän kuin yksi.
Ehkä tuon ikäinen ja eron kokenut ei odottaisi sulta ihan täysipäiväistä isänä olemista kun todennäköisesti lapsiilla on jo isä. Saisitte joka toinen viikonloppu parisuhdeaikaa ja saisit sitten joka toinen viikonlloppu pyörittää perherumbaa. Sulla olisi nyt mahdollisuus valita. Jos otat jonkun nuoren naisen jolla on vauvakuume niin riskit saada taas näpeillesi kasvaa. Nainen muuttuu niin paljon kun se lapsi syntyy että kohta huomaat ettei se nuorikko ole sama minkä olisit halunnut ja sitten se rupeaa sanelemaan jos jotakin ehtoja sulle. Äitiys yllättää. Toisille riittää yksi jos se ensimmäinen osoittautui luultua hankalammaksi ja synnytys on ollut raju. Toiset vääntää sitten kolme neljä kun ei tunnu missään. Ikävä että sun vaimosi huomasi yhden riittävän mutta jos sä olisit voinut synnyttää niin todennäköisesti olisit voinut suostutella vielä siihen toiseen. Ei kukaan voi etukäteen muuten lupailla mitään lapsilukuja tosissaan kun ei tiedä ilman kokemusta mitä se onkaan se lapsen hoito ja joku voi kokea vastuun liian raskaaksi? - Nuorta etsivä
Tiedä häntä kirjoitti:
No voithan sä siitä erota ja tuskin tuokaan nyt sinun kanssasi enää eloaan haluaisi jatkaa mutta älä hitsi pilli ota mitään nuorikkoa siihen enään kusettamaan sua uudestaan. Eikö varmempi valinta olisi joku eronnut 40 v jolla olisi lapsen lapsia tai omia lapsia enemmän kuin yksi.
Ehkä tuon ikäinen ja eron kokenut ei odottaisi sulta ihan täysipäiväistä isänä olemista kun todennäköisesti lapsiilla on jo isä. Saisitte joka toinen viikonloppu parisuhdeaikaa ja saisit sitten joka toinen viikonlloppu pyörittää perherumbaa. Sulla olisi nyt mahdollisuus valita. Jos otat jonkun nuoren naisen jolla on vauvakuume niin riskit saada taas näpeillesi kasvaa. Nainen muuttuu niin paljon kun se lapsi syntyy että kohta huomaat ettei se nuorikko ole sama minkä olisit halunnut ja sitten se rupeaa sanelemaan jos jotakin ehtoja sulle. Äitiys yllättää. Toisille riittää yksi jos se ensimmäinen osoittautui luultua hankalammaksi ja synnytys on ollut raju. Toiset vääntää sitten kolme neljä kun ei tunnu missään. Ikävä että sun vaimosi huomasi yhden riittävän mutta jos sä olisit voinut synnyttää niin todennäköisesti olisit voinut suostutella vielä siihen toiseen. Ei kukaan voi etukäteen muuten lupailla mitään lapsilukuja tosissaan kun ei tiedä ilman kokemusta mitä se onkaan se lapsen hoito ja joku voi kokea vastuun liian raskaaksi?Totta, on tuossakin ihan asiaa.
Mutta olen erimieltä, että voiko lapsilukuja luvata etukäteen vai ei. Totta kai, jos olisi ylitsepääsemättömiä haasteita elämässä niin lapsilukuhaave voisi muuttua. Mutta mitään sellaista ei ole ollut.
Eiköhän tässä ole käynyt niin, että vaimo sai itselleen hyvän miehen tuolla pikku lupauksella, jonka suhteen sitten myöhemmin pystyi vuosikaudet lykkäämään asiaa vaan myöhemmäksi. Muuten en olisi nimittäin varmaankaan mennyt naimisiiin. - eikä saanut
Nuorta etsivä kirjoitti:
Totta, on tuossakin ihan asiaa.
Mutta olen erimieltä, että voiko lapsilukuja luvata etukäteen vai ei. Totta kai, jos olisi ylitsepääsemättömiä haasteita elämässä niin lapsilukuhaave voisi muuttua. Mutta mitään sellaista ei ole ollut.
Eiköhän tässä ole käynyt niin, että vaimo sai itselleen hyvän miehen tuolla pikku lupauksella, jonka suhteen sitten myöhemmin pystyi vuosikaudet lykkäämään asiaa vaan myöhemmäksi. Muuten en olisi nimittäin varmaankaan mennyt naimisiiin...no eihän näyttänyt saavan hyvää miestä. Sähän halusit olla enemmän isä lapsille kuin mies sille vaimolle? lapset on vain lainassa mutta sen jälkeen parisuhteen pitäisi vielä jatkua. Parisuhde kuuluisi aina olla ykkösenä ja muut asiat kakkosena.
Sä siis menit sen kanssa naimisiin vain sen takia että se synnyttäisi sulle vinon pinon lapsia? - Nuorta etsivä
eikä saanut kirjoitti:
..no eihän näyttänyt saavan hyvää miestä. Sähän halusit olla enemmän isä lapsille kuin mies sille vaimolle? lapset on vain lainassa mutta sen jälkeen parisuhteen pitäisi vielä jatkua. Parisuhde kuuluisi aina olla ykkösenä ja muut asiat kakkosena.
Sä siis menit sen kanssa naimisiin vain sen takia että se synnyttäisi sulle vinon pinon lapsia?Jaa-a, oon varmaan väärä hlö kommentoimaan omaa hyvyyttäni miehenä. Mutta niin kyllä kuvittelen olleeni. Meistä kahdesta olin se romanttisempi ja paljon enemmän taipuvainen myös aikuisten kahden keskeiseen aikaan. Vaimon mielestä lapsiasiat aina ensin ja vasta sitten parisuhde. Tai oikeammin, lapsiasiat hoitoon, koti siistiksi ja sitten äkkiä nukkumaan.
Ja en mennyt naimisiin vaimon kanssa, että tämä synnyttäisi vinon pinon lapsi, eihän sitä voi koskaan etukäteen tietää, saako niitä vai ei. Mutta kun ei edes yritetty, kun aina oli vaan, "että just nyt ei ole sopiva aika". Oli opiskeluja, uusi työpaikka, uusi paikkakunta, remontti, ulkomaankomennus jne, aina muka joku este, että just ei sovi. Koskaan syynä ei ollut, että ei vaan haluta enempää tai minussa, vaan aina syy oli ulkoisissa seikoissa. Kyllä siinä tyhmempikin jossain vaiheessa havahtuu, että on tullut vedätetyksi. Vaan näin ne vuoden vierii ja yhtäkkiä onkin liian myöhäistä - ainakin naisen biologisen kellon kanssa.
Taitaa olla niin, että vaimo ei ole koskaan avoimesti erimieltä kanssani. Vaan asiat tulee ilmi tuolla tavalla, kuten yllä, että "joo hyvä idea, mutta ei toteuteta sitä ihan just vielä". Ota siinä sitten selvää, että missä se totuus oikeasti loppujen lopuksi makaa.
- lifemocker
kyllä se nyt 24 pitäisi olla ainakin tässä vaiheessa
- King50
Minä olen 50 ja nykyiseni on minua melkein 21 vuotta nuorempi. Exäni oli 17 vuotta nuorempi ja samoin ex-exäni. Siinä välissä on ollut 11–24 vuotta nuorempia lyhyitä suhteita.
Nuori nainen on ihana!- Queenofjerks
Et ole sitten oikein muuta ehtinyt tehdäkään kuin seukkailla itseäsi nuorempien kanssa.
Vanhainkodissakin tämä jatkunee.
Oletko töissä vai hoitovapaalla? - Ummagumma2
Aika monta x-aa. Eli ei ne suhteet mene ihan kanttiin.
Vanha mies, jolla on monta vuotta nuorempi nainen, on ilmeisesti
henkisesti jaanyt jalkeen. Kypsat ja itsensa tuntevat naiset ei
tuollaista epakyhpsaa huolisi. Nuoret naiset ovat vanhemman miehen
rahan peraan ja ei siina muuta. Tama on tutkimuksissa todettu.
Elakaa vain pilvimaailmoissa ja nauttikaa narsistisesta elamastanne
nuorempien naisten kanssa ja mites sitten tehdaan kun rahat loppuvat?
Vuorempi nainen menee seuraavan saaliin peraan. Sellaista se elama on.
- Ebe666nezer
Itse 38 mies nyt..5 vuotta vanhempi saisi olla,toiseenkaan suuntaan ei enempää kuin 7-8 vuotta.
- 2662
15 vuotta nuoremman kanssa seukatessa ei ollut mitään ongelmia ikäeron suhteen.
M 47 - Puumaillaan pikkasen
"15 vuotta nuoremman kanssa seukatessa ei ollut mitään ongelmia ikäeron suhteen."
Ei niin vaikka kyseessä olisikin nuori mies ja vanhempi nainen ;)
http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/miksi-puumailla.html- ai ai
Puuma ilmiö on vähän sama kuin 50-villitys miehillä. Otetaan loppukiri ennen siirtymistä rupsahtaneeseen olotilaan jolloin ei kiinnosta enää ketään.
- Puumia&Pojuja
ai ai kirjoitti:
Puuma ilmiö on vähän sama kuin 50-villitys miehillä. Otetaan loppukiri ennen siirtymistä rupsahtaneeseen olotilaan jolloin ei kiinnosta enää ketään.
Mitä sitten vaikka puumailmiö villitseekin naisia? Nuoret miehet himoitsevat vanhempia naisia! Miksei ottais nuorta jos vaan saa? On sitten kiikkustuolissa jotain muisteltavaa ;)
Suomessakin esitetyn Cougar Townin eli Puumanaisen lisäksi monissa muissakin ohjelmissa käsitellään nuoremman miehen ja vanhemman naisen välisiä suhteita, niin seksi kuin parisuhteitakin.
Tässä vähän esimakua viidennen tuotantokauden Gossip Girl jaksoista, joissa nuorukaisen ja Puumattaren välillä on yli 20 vuoden ikäero suhde:
http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/liz-hurley-46v-ja-nuori-mies-gossip-girl.html
Mitä mieltä olette, pitäisikö tälläisiä "epäsovinnaisia" suhteita tuoda vieläkin enemmän julkisuuteen jotta me taviksetkin uskaltautuisimme ennakkoluulottomasti kokeilemaan? - Ummagumma2
Vanhempi nainen on yleensa nuoremman kanssa tietysta syysta.
Ystavani, nuorempi mies on "henkivakuutukseni." Mites sitten tehdaan
kun vanhemman naisen hormonit ovat sekaisin ja sangyssa kaannetaan vain selkaa. Nuorempi mies menee nuorempien peraan. Katsos vain Demi Mooren entista.
Siina hyva esimerkki.
- sopiva ikäero
Hugh Hefner meni juuri naimisiin 60 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Siinä voisi olla hyvä esimerkki seurattavaksi.
- Ummagumma2
Joo, ja oliskohan mennyt kodittoman ja pennittoman kanssa naimiseen?
En usko. Rahalta se haisee.
- Mies 29v
Todellakin mulle kelpais 10 vuotta nuorempi tyttökamu. Kunhan yli 18-vuotias on. 19-vuotias on jo vuoden elänyt täysi-ikäisenä, joten sellainen olisi oikein hyvä tapaus.
Itse ainakin näin kolmekymppisenä miehenä sanoisin naisista että ei sen niin oo väliä onko nainen 18 vai 30 vuotias. Enemmän se on kiinni pään sisältä. Mutta okei voidaan tietysti vetää johtopäätöksiä että 18-vuotiaat naiset on yleisesti ottaen naiivimpia, mutta se ei tarkota etteikö sen ikäisissä voisi olla myös huomattavasti kypsempiä tapauksia kuin jotkut 30-vuotiaat naiset.
Mutta tietysti varsinkin "mustasukkaiset" naiset ympärillä joilla on jo ikää tuomitsisivat seurusteluni todennäköisesti siksi että ovat kateellisia kun itse eivät ole yhtä nuoria ja nättejä. Joskin käyttäisivät todennäköisesti aivan oikeita pointeja koska eihän 18 vuotiaalla voi olla kolmekymppisen kokemusta. Mutta asiat on aina tapauskohtasia. Jos löytäisin oikean kemian itseäni huomattavasti nuoremman kanssa kestäisin kyllä kaiken ympärilläni olevan ihmettelyn ja keljuilun. Oma onneni on kuitenkin kaikkein tärkein, enkä usko että ikäero satuttaisi kuitenkaan ketään.- Pandarouva
Mutta tämähän on kaikki vain spekulaatiota koska sinullahan ei ole koskaan ollut naista.
Mielestäni kymmen vuotta alkaa olla maksimi. Sitä suurempi ikäero aiheuttaa sen, että elämät ovat väistämättä eri tytmissä jossain vaiheessa.
- Ummagumma2
Jos ikaeroa on oltava, 5, 8 ja 12 ovat suosituimpia astrologisesti.
Unohda muut. Ne eivat yksinkertaisesti toimi pidemmalla ajalla.
- 60v HoT Blond
"Monet naiset yrittävät nuorentua leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi ja värjäämällä ne punaiseksi, mikä on hirvittävä virhe. Lopputulos on kaikkea muuta kuin haluttava."
Totta!
"Leikkaamalla tukan lyhyeksi nainen luopuu naiseudestaan ja ilmaisee miehelleen, ettei enää halua viehättää häntä. Oikea nainen on ylpeä siitä, että saa näyttää todelliselta naiselta, eikä pikkupojalta kuten tukan lyhyeksi leikkaavat keski-ikäiset tädit."
Miksi ette halua näyttää naisilta vaan "rekkalesboilta" lyhyeksi kynityissä kananp@rse kampauksissanne?
http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puumattareksi-osa-1-hiukset.html
Miehet haluavat kauniita pitkähiuksisia naisia, iästä riippumatta
Tässä lähes 60-vuotias blondi:
http://www.youtube.com/watch?v=DeV5QmriN7s
Kuka tahansa nuorukainenkin olisi onnessaan saadessaan tälläisen Puumattaren vaikka ikäeroa olisikin jopa 40 vuotta!!! - Puuma-elokuva
TV5 lähettää Puuma-elokuvan Oikeanlaista kemiaa.
Siinä keski-ikää lähestyvä nainen tapaa reilun parikymppisen nuorukaisen.
Nainen käy terapeutilla, jolle kertoo suhteestaan nuorukaiseen. Terapeutti paljastuu nuorukaisen ÄIDIKSI! :o
Voisiko ihanne miehesi olla huomattavasti nuorempi nuorukainen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287885Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662206- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161442- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j6012301 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01110Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091