Olen tilannut uudet lentopallokengät netistä, yhdet Asics Gel Blast 4, ja yhdet Mizuno Wave Stealth 2. (Molemmat ovat ihanan limevihreän väriset). Nyt minulla on hirveä "päätösahdistus" enkä osaa valita mitkä minä ostan. Olisiko kellään kokemuksia näistä kengistä, mitkä olisivat paremmat?
Olisin kiitollinen vastauksista niin nopeasti kuin mahdollista. :))
Lentopallokengät
cami7
1
668
Vastaukset
- GoldenStar
joukkuelaisillani jopa parilla oli nuo asicin kengät, mutta punaisena. Niistä kuigenkin alkoi kulua se kärki :(( lähettivät ne takaisin ja saivat nuo limenvihreät tilalle :)) sopii hyvin joukkueemme pelipaitaan ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385