Kopiomailoja?

Strawman

Aina välillä tuntuu olevan puhetta ns. huippumailojen kopioista, varsinkin driverien yhteydessä. Minullakin olisi ehkä tarvetta päivittää aloittelijasettiä aluksi parilla uudella puulla, mutta ei todellakaan huvittaisi maksaa uudesta Nikesta tai Taylormadesta 500 euroa. Joten nämä kopiot *kuulostaisivat* hyvältä vaihtoedolta.

Mutta mistä niitä saa? Valmistavatko jotkin tietyt merkit kopiomailoja? Saako niitä Suomesta mistään - järkevään hintaan - vai pitääkö tilata ulkomailta? Jenkeistä tilattaessa tulleja ja rahtikuluja maksuja tulee aika paljon, Englanti taitaisi olla kannattavampi? Onnistuuko tilaus ilman Visaa mistään liikkeestä?

Entäs laatu? Ovatko varret yhtä hyviä kuin aidoissa, ja kestävätkö kopiot läheskään yhtä hyvin?

5

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shanghaista

      Kiinasta saa esim. Niken, Taylormaden, Callawayn kopioita todella edullisesti. Esim. Callawayn setti, 3 puuta, raudat, putteri, bagi, matkapussi ja kenkalaukku n. 200e

      Eli, jos tuttuja on tulossa tannepain, pista tuliaislistalle :-). Kotimatkaa varten mailoista kannattaa poistaa suojapussit ja jos on aikaa, kayda vaikka kerran lyomassa ne rangella lapi, etteivat olisi ihan niin uudennakoiset :-). Shanghaista niita saa paikasta "Shanghaimart", siella on useampikin myyja.

      Mailat ovat kestaneet meilla jo vuosia ja perus klubipelaaja ei varmaan tunne mitaan eroa aitoihin verrattuna.

    • Juuso

      Ostin hiljattain President MarkIII rautamailat samanlaiset kuin Gallaway Big Berthat. Niissä oli laadukkaat Apollon teräsvarret. Gripit olivat myös laadukkaat. Maksoivat 200€ koko 9 mailan rautasetti.
      Ennen ostoa pääsin testaamaan molemmat mailat ja en hetkeäkään epäröinyt.
      Taylor Maden lähes täydellinen kopio löytyy mm. Hyper Sonic 400 titaani draiverina 160€.
      Näitä nyt löytyy ainakin Suomesta.

      • Tilannut netistä

        Tilasin jenkeistä Niken procombo kopio-rautasetin (10 mailaa) ja TM 580 driver-kopion. Yhteishinta tullinen ja veroinen ja kuljetuksineen jne muistaakseni jotain 230 €. Eli ei missään nimessä pidä maksaa kopiodriverista Suomessa yli satasta.

        Niin, ja olen testannut vaikka hur mycket aitoja Nikeja ja Taylormadeja. Minä en erota niissä mitään eroa. Tosin olen vasta pari vuotta kenttiä kiertänyt ja pelaan hieman vajaan kahden kympin händärillä, joten ei taida olla tarpeeksi pehmeät kädetkään.


      • haluan tilata netistä
        Tilannut netistä kirjoitti:

        Tilasin jenkeistä Niken procombo kopio-rautasetin (10 mailaa) ja TM 580 driver-kopion. Yhteishinta tullinen ja veroinen ja kuljetuksineen jne muistaakseni jotain 230 €. Eli ei missään nimessä pidä maksaa kopiodriverista Suomessa yli satasta.

        Niin, ja olen testannut vaikka hur mycket aitoja Nikeja ja Taylormadeja. Minä en erota niissä mitään eroa. Tosin olen vasta pari vuotta kenttiä kiertänyt ja pelaan hieman vajaan kahden kympin händärillä, joten ei taida olla tarpeeksi pehmeät kädetkään.

        Voisiko esim. netistä tilannut antaa hieman tarkempaa informaatiota että mistä ko. TM 580 kopiota pystyy tilaamaan. Uskon että kopioissakin on eroja mutta jos jostain löytyisi jo ns. testattu "jakelukanava"..


      • Tilannut
        haluan tilata netistä kirjoitti:

        Voisiko esim. netistä tilannut antaa hieman tarkempaa informaatiota että mistä ko. TM 580 kopiota pystyy tilaamaan. Uskon että kopioissakin on eroja mutta jos jostain löytyisi jo ns. testattu "jakelukanava"..

        www.golfclubsandmore.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe