Mulla on ollu nyt vähän yli vuoden se luhuempi tappi minkä kävin vaihtamassa. Nyt kielen alle olevaan tappiin on alkanut kerääntyä valkoista "mömmöä" lähtee kyllä raaputtamalla pois. Voiko johtua siitä kun aloitin maidon juomisen?
Olen harkinnut vaihtavani uuden korun, meneeköhän sen mukana ohi?
Ja vielä pieni gallup..Millainen koru teillä on kielessä. En ole vielä valikoimaan tutstunut, eikä ole mitään hajua millaisen ottaisin. En kuitenkaan samalaista "hopeaa" halua.
Kielilävistyksen koru
5
794
Vastaukset
- lävistäjän vaimo
Niin, sitä se on. Hammaskivi saattaa muutes tunkea pallon ja tapin väliin niin hyvin, ettei palloa saa irti..*kokemusta*.. eli koita välillä, saatko pallon vielä irti, tai siis ainakin toisen pallon =)
- Graze
Kielikoru tulisi vaihtaa hygienia syistä melko usein..Vuosi samalla korulla on jo aika kuvottavaa, ei millään pahalla...
Oma lävistäjäni suosittelee korun vaihtoa puolen vuoden välein.
Europehouse.fi on hyvä osoite, sieltä löytää erilaisia koruja todella edullisesti. - lävistäjän vaimo
Graze kirjoitti:
Kielikoru tulisi vaihtaa hygienia syistä melko usein..Vuosi samalla korulla on jo aika kuvottavaa, ei millään pahalla...
Oma lävistäjäni suosittelee korun vaihtoa puolen vuoden välein.
Europehouse.fi on hyvä osoite, sieltä löytää erilaisia koruja todella edullisesti.tuskin kukaan käyttää samaa hammasharjaakaan niin kauaa? =) eli vaihtaa vaikka korun samalla ku hammasharjankin :D
- murmeli
lävistäjän vaimo kirjoitti:
tuskin kukaan käyttää samaa hammasharjaakaan niin kauaa? =) eli vaihtaa vaikka korun samalla ku hammasharjankin :D
mulla on ollut läväri kielessä nyt pari vuotta, mulla on 7 erilaista korua, joita vaihtelen n. 2-3 kk välein. kun olen laittanut uuden korun, vien vanhan lävistysliikkeeseen, jossa se desinfioidaan autoklaavissa ja on taas joskus kiva laittaa takaisin. käsittely maksaa n.5 e eli ei todellakaan paljoa. suuhygienia on tosi tärkee, etenki kun on laittanut kieleen lävistyksen. hampuharjaa vaihdan 1,5kk välein.
- ree
murmeli kirjoitti:
mulla on ollut läväri kielessä nyt pari vuotta, mulla on 7 erilaista korua, joita vaihtelen n. 2-3 kk välein. kun olen laittanut uuden korun, vien vanhan lävistysliikkeeseen, jossa se desinfioidaan autoklaavissa ja on taas joskus kiva laittaa takaisin. käsittely maksaa n.5 e eli ei todellakaan paljoa. suuhygienia on tosi tärkee, etenki kun on laittanut kieleen lävistyksen. hampuharjaa vaihdan 1,5kk välein.
Hmm... mulla on ollut sama tappi kielessä jo reilut kolme vuotta. Toki sitä on tullut välillä (aika harvakseltaan kuitenkin) putsailtua desinfiointiaineella, ja desinfioivaa suuvettäkin käytän silloin tällöin normaalin suuhygienian lisäksi. Mitään ongelmia tai tulehduksia ei ole ollut eikä esimerkiksi hengitys ole haissut vaikka olenkin samaa korua pitänyt. Nyt olen tosin harkinnut uuden ostamista kun toi vanha alkaa tosiaan jo aika iäkäs olemaan ja hieman tummunutkin on jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746