Turun likat!

Mies

Turun seudulta haussa joku ok-näköinen likka kaikenlaiseen ja molemmanpuoleiseen hauskanpitoon. Plussaa olisi jos olet sinkku, ehkä 20-30v ja terve niin henkisesti kun fyysisestikin (ei tauteja eikä sairaita fantasioita).
Vastaukset mailiini [email protected]. Eikä alustava keskustelu mihinkään sido :)

5

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      No mitä tyhmää tässä nyt sitten on kun kukaan ei jatka keskustelua?

    • iines

      Oletko se Mies Ullanlinnasta, jolla on vissiin sittten etätyö Turussa ja jolla on fiksu naisystävä, joka ei pyydä sulta koskaan rahaa?

      • Mies

        En ole Ullanlinnasta. En ole etätyöntekijä, vaikka se onkin fiksu mahdollisuus. Ei ole naisystävää.
        Mitä vikaa on siinä että kaksi ihmistä tapaa aina sillointällöin pitämässä toisilleen seuraa? Eikä aina välttämättä edes seksin merkeissä.


      • iines
        Mies kirjoitti:

        En ole Ullanlinnasta. En ole etätyöntekijä, vaikka se onkin fiksu mahdollisuus. Ei ole naisystävää.
        Mitä vikaa on siinä että kaksi ihmistä tapaa aina sillointällöin pitämässä toisilleen seuraa? Eikä aina välttämättä edes seksin merkeissä.

        Nimimerkki "Mies" kirjoittelee ahkerasti täällä palstoilla ihmissuhdeasioista ja mm. maahanmuuttajista. Mielipiteet ovat monesti mustavalkoisia, sannoisinko rasistisia ja naishalveksivia ja naisia kategorisoivia ja silleen. Ja hän on kertonut taustastaan Ullanlinnasta, jne.

        Että siksi vaan ihmettelin...seuran etsimisessä ei mitään vikaa, onnea vaan sille, :-) Jos ei tule vastauksia käy lukemassa mitä "Mies" kirjoittelee mm. monikulttuurifoorumilla. Taisitkin olla sinä, joka ihmettelit miksi se yksi täällä "ämmitteli"...


      • Mies
        iines kirjoitti:

        Nimimerkki "Mies" kirjoittelee ahkerasti täällä palstoilla ihmissuhdeasioista ja mm. maahanmuuttajista. Mielipiteet ovat monesti mustavalkoisia, sannoisinko rasistisia ja naishalveksivia ja naisia kategorisoivia ja silleen. Ja hän on kertonut taustastaan Ullanlinnasta, jne.

        Että siksi vaan ihmettelin...seuran etsimisessä ei mitään vikaa, onnea vaan sille, :-) Jos ei tule vastauksia käy lukemassa mitä "Mies" kirjoittelee mm. monikulttuurifoorumilla. Taisitkin olla sinä, joka ihmettelit miksi se yksi täällä "ämmitteli"...

        Kirjoitan siis vahingossa toisen nimmarilla. Sinulle ja kaikille muillekin tiedoksi: EN OLE SE sama "Mies" joka trollaa täällä ja muualla. En pidä itseäni raistisena, vaikka olenkin sitä mieltä että nykyinen pakolaislainsädäntö on vähän huono.
        Miksi sitten haen seuraa netin kautta? No se on helppoa, vaivatonta ja turvallista. Baari-ilta tulee kalliimmaksi, ja jos käyttäytyy liian fiksusti siellä niin voi hyvinkin saada pataan joltain känniseltä mieheltä. "V****U JÄTÄ MEIJÄN MUIJAT RAUHAAN!!". Plussana toki baarista saa illaksi seuraa varmemmin kun täältä.
        Mailata siis saa edelleen jos uskaltaa. Osoite löytyy ensimmäisestä viestistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe