Hullu Rakkaus

Vapaaksi

Suhteemme kesti noin 15 vuotta. Erilleen muutettiin noin 2,5 vuotta sitten. Käytännössä vaan suhteemme ei ole koskaan loppunut vaan jatkunut on-off tyyppisenä koko tämän ajan,huolimatta siitä että ex:ni seurusteli välissä puolen vuoden ajan. Joku liima vetää meitä aina uudestaan yhteen. Viimeinen yritys kesti noin 3kk ja loppui hiljattain. Haluisin niin kovasti että voisin unohtaa hänet kokonaan. En ole yrityksistä huolimatta kyennyt seurustelemaan kenenkään muun kanssa koska rakastan yhä häntä. Tiedän että meistä ei tule mitään,suhteemme oli ja tulisi olemaan aina yhtä vuoristorataa. Hyvin kuluttavaa. Eron syynä oli hänen alkoholinkäyttönsä ja väkivaltaiset piirteet. Hänellä oli myös voimakas tarve hallita mua ja päättää elämästäni. Alkoholinkäyttöä hän on vähentänyt merkittävästi mutta edelleen haluaa sanella miten mun kuuluu elää. Olen huomannut että hänellä on paljon narsistisia piirteitä,jättää ja ottaa takaisin täysin mielivaltasesti ja jos en tee niinkuin hän haluaa jättää taas. Hullua,eikö ? Hyviä puolia on myös paljon,jaksaa kuunnella ja pitää mua lähellään,seksikin on toiminut hänen kanssaan erinomaisesti. Luin juuri kirjan;Hannele törrönen:hullu rakkaus. Kertoo juurikin elämästäni. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?

1

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juopot narsisteja?

      Ja tuota luulet rakkaudeksi? Läheisriippuvuutta, tulevaisuuden ja yksinäisyyden pelkoa, himojen tyydyttämistä. Tiedätkö ylipäätään, mitä rakkaus oikeasti on? Harmi, että meni se 15 vuotta, eikä riittänyt edes sen oppimiseen. Kannattaisi opetella erittelemään a nimeämään tunteensa, helppoa on luulla monta tunnetta rakkaudeksi. Tuttavapariskunta oli vään samanlainen. Molemmat alkoholin väärinkäyttäjiä, väkivalta tuli aika pian suhteeseen, ero, paluu yhteen, kihlaus, purku, paluu yhteen. Sitä sahasivat 2 vuotta. lopulta viime kesänä mies (10v. nuorempi naista) yritti raitistua, oli 4 kk ilman päihteitä, exä tarjos pillua ja pulloa, nyt ovat taas yhdessä.

      Vaikutat muuten ihan fiksulta tyypilä, toivon, että menet eteenpäin ja kun vanha jää, täytyy ne surut ja ilot ja pettymykset ja odotukset, toiveet ja tapahtuneet vain käydä läpi ja eheytyä niiden kautta. Kiintymys on noin pitkän suhteen kulmakiviä ollut...

      Lue myös Nimisissa narsistin kanssa, ei se tosiaankaan ole rakkautta, himoa ja läheisriippuvuutta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe