miltä tuntuu exän soitot

VanhaSuolapurkki

Eli siis, varsinkin te jotka olette olleet jättäjän roolissa, jos exä on yrittänyt jatkaa yhteydenpitoa, halunnut tavata tms., miten olette reagoineet? olleet kiltisti yhteydessä myötätunnosta vai sanoneet "suorat sanat"?

41

1376

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exät o entisioä

      Olin itte jätetyn roolis, exä kuitenki vielä pil*un perässä, ja mä on sille helppo nakki, tai niin se ainaski luulee... Kylhän se wanha suola vielä janottaa mut munaa saa muualtakin. Jotku haluu säilyttää välit exäänsä ja olla jokpa kaveria, mut jos sul ei oo mielenkiintoo pitää yhteyksiä niin sano asiasta suoraan.

    • 15+5

      Mut jätettiin puolisen vuotta sitten, ei siinä mitään ok asia. Nähtiin eron jälkeen parin kuukauden ajan kerta/ vkossa, pientä nopeeta hipaisua mennen tullen ja pusut kun lähdin. Oli pakko lopettaa näkeminen, kun sänkyyn oltas kuiteskin viel menty... laitoin kahden koiran syyksi, et on muutenkin niitä niin kova ikävä et pois silmistä pois mielestä. Kertokaahan mulle minkä takia jättäjä laittaa parin vkon välein viestiä ja aivan turhasta? Just joku pv et tulinko autolla vastaan? en en tullut, en asu sielläpäin enään... No hyvä avaus toikin, aina viestitellään niitä näitä 1-3 tuntii.
      Miksi ei soita, olis paljon nopeemmin asia selvä? ei uskalla/kehtaa sen vert kova ihminen täällä päässä :) Ja sitten on exällä myös nyxä joka siis tuli väliimme, mahtaakohan se tietää? Minä en viestiä laita, vastaan kyllä fiksusti takaisin...

    • möhöäh

      Älä soittele, mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin exän soitot varsinkin kännissä ja epätoivoiset tekstarit. Ainakin jos on jo uudessa parisuhteessa. Ex ei tajua vaikka toinen nainen vastaa puhelimeen, jatkaa vain soittelua. Siinä menee numerot vaihtoo, ärsyttää.

    • joskus loputtava

      Suorat sanat ei aina auta. Parempi vain olla reagoimatta mihinkään jos ei ole oikeasta asiasta kysymys. Kyllä ne yhteydenotot vuosien kuluessa :D loppuu!

      • tuuttuuttuuttu

        Joo ne kyllä loppuivat onneksi. Oli kyllä yllättävän sisukas häirikkö, heitti kaiken peliin ja menetti kaiken mm. kasvonsa. Onneksi hän ei ole ihan sataprossasti älykkö niin ymmärrä edes hävetä tekojaan.


      • ite menetit
        tuuttuuttuuttu kirjoitti:

        Joo ne kyllä loppuivat onneksi. Oli kyllä yllättävän sisukas häirikkö, heitti kaiken peliin ja menetti kaiken mm. kasvonsa. Onneksi hän ei ole ihan sataprossasti älykkö niin ymmärrä edes hävetä tekojaan.

        Säkö ne kasvot veit? TIetääkseni kukaan ei mentä kasvojaan missään vaiheessa. Mut jos sä olet niin kyvykäs.


      • samaa kokenut
        tuuttuuttuuttu kirjoitti:

        Joo ne kyllä loppuivat onneksi. Oli kyllä yllättävän sisukas häirikkö, heitti kaiken peliin ja menetti kaiken mm. kasvonsa. Onneksi hän ei ole ihan sataprossasti älykkö niin ymmärrä edes hävetä tekojaan.

        Päästä tylpillä on helpompi elää.. ymmärrän satasella pointtisi.


    • lorttokaalee

      jos ex ei vastaa kannattaa alkaa soitella sen sukulaisille pilareita /läähäreitä kavereitten kaa ja nauraa paskaset naurut

      • kohteena ollut

        tai sen exän nykyiselle valitulle, pääasia on häirintä


    • kiusaan kyllästynyt

      mutta kun exän nykyinen valittu kiusaa ja soitelee niin mitä silloin pitäisi tehdä.

    • luin palstalta

      Onhan se mainio juttu kun kakkonen häiriköi niin siihen ei kukaan puutu. Ykkösen pitää olla kuin ei asia vaikuttasisi häneen ollenkaan. Auta- armias jos exvaimo syyllistyy samaan niin häntä nimitellään vaikka miksi ja pahin nimittelijä on juuri tuo ykköstynyt kakkonen joka ei hyväksy, että saa potut pottuina..

      • lukenut myös

        No höpö höpö. Missään ei ole sanottu että täällä joku ykköstynyt kakkonen kirjottelisi. Oman seurusteluni kun aloitin niin mies oli kyllä ihan yksiselitteisesti eronnut, mutta silti hänen eräs ex-nainen on häiriköinyt suhdettamme jo kohta kahden vuoden ajan. Mene tuonne uskottomuuspalstalle. Siellä ne sun kaltaset noita ykkös-kakkos-juttuja jauhaa. Mä en siihen palstaan koske, sen verran sairasta juttua tulee.


      • alliL
        lukenut myös kirjoitti:

        No höpö höpö. Missään ei ole sanottu että täällä joku ykköstynyt kakkonen kirjottelisi. Oman seurusteluni kun aloitin niin mies oli kyllä ihan yksiselitteisesti eronnut, mutta silti hänen eräs ex-nainen on häiriköinyt suhdettamme jo kohta kahden vuoden ajan. Mene tuonne uskottomuuspalstalle. Siellä ne sun kaltaset noita ykkös-kakkos-juttuja jauhaa. Mä en siihen palstaan koske, sen verran sairasta juttua tulee.

        Se on katsos joka palstalla, hän joka jahtaa nyky-ykköstä, ainoa harrastus. Ruoskii varalta kaikki joihin törmää täällä vihan ja katkeruuden lumoissaan.


      • alliL..e
        alliL kirjoitti:

        Se on katsos joka palstalla, hän joka jahtaa nyky-ykköstä, ainoa harrastus. Ruoskii varalta kaikki joihin törmää täällä vihan ja katkeruuden lumoissaan.

        Vai että niin. Kuka sen tietää?


      • lastaaja1
        alliL kirjoitti:

        Se on katsos joka palstalla, hän joka jahtaa nyky-ykköstä, ainoa harrastus. Ruoskii varalta kaikki joihin törmää täällä vihan ja katkeruuden lumoissaan.

        Sittenhän niitä jahtaajia on täällä pilvin pimein. Eikö ykköstynteet ollenkaan hauku exiä?


      • lukenut myös
        lastaaja1 kirjoitti:

        Sittenhän niitä jahtaajia on täällä pilvin pimein. Eikö ykköstynteet ollenkaan hauku exiä?

        Siis mitkä ihmeen ykköstyneet? Jos kerran ei mikään kakkonen koskaan ole ollut niin miten voi ykköstyä? Kuten yllä sanoin, minun tapauksessani mies oli täysin vapaa kun seurustelun aloitimme. Mitään vipinää ei sitä ennen ollut. Sitten yhtäkkiä aivan jostain puun takaa alkaa joku nainen häiriköimään suhdettamme ja haukkumaan minua ties miksi. Täysin tuntematon minulle, mutta voin sanoa, että käytöksensä perusteella on kaukana psyykkisesti terveestä ihmisestä. Ei ilmeisesti vaan pysty hyväksymään sitä, että mies ihan omasta tahdostaan ja itsenäisesti jätti hänet, koska ei halunnut kyseisen naisen kanssa olla. Nainen ei sitä vaan halua tai pysty ymmärtämään ja sen takia piti syyllinen etsiä jostain toisesta, eli tässä tapauksessa minusta, kun mies halusi olla minun kanssani eikä sen häirikkönaisen, minkä kyllä hyvin ymmärrän.


      • huomiota
        lukenut myös kirjoitti:

        Siis mitkä ihmeen ykköstyneet? Jos kerran ei mikään kakkonen koskaan ole ollut niin miten voi ykköstyä? Kuten yllä sanoin, minun tapauksessani mies oli täysin vapaa kun seurustelun aloitimme. Mitään vipinää ei sitä ennen ollut. Sitten yhtäkkiä aivan jostain puun takaa alkaa joku nainen häiriköimään suhdettamme ja haukkumaan minua ties miksi. Täysin tuntematon minulle, mutta voin sanoa, että käytöksensä perusteella on kaukana psyykkisesti terveestä ihmisestä. Ei ilmeisesti vaan pysty hyväksymään sitä, että mies ihan omasta tahdostaan ja itsenäisesti jätti hänet, koska ei halunnut kyseisen naisen kanssa olla. Nainen ei sitä vaan halua tai pysty ymmärtämään ja sen takia piti syyllinen etsiä jostain toisesta, eli tässä tapauksessa minusta, kun mies halusi olla minun kanssani eikä sen häirikkönaisen, minkä kyllä hyvin ymmärrän.

        Lukenut myös tätä ketjua. luulen että nuo ed. kommentiti ei ole tarkoitettu sinulle vaan alliL.lle.
        Ei kaikkea tarvi ottaa henkilökohtaisesti koska emme voi tietää toisten kirjoittajien motiiveja.


      • kokemus2
        lukenut myös kirjoitti:

        Siis mitkä ihmeen ykköstyneet? Jos kerran ei mikään kakkonen koskaan ole ollut niin miten voi ykköstyä? Kuten yllä sanoin, minun tapauksessani mies oli täysin vapaa kun seurustelun aloitimme. Mitään vipinää ei sitä ennen ollut. Sitten yhtäkkiä aivan jostain puun takaa alkaa joku nainen häiriköimään suhdettamme ja haukkumaan minua ties miksi. Täysin tuntematon minulle, mutta voin sanoa, että käytöksensä perusteella on kaukana psyykkisesti terveestä ihmisestä. Ei ilmeisesti vaan pysty hyväksymään sitä, että mies ihan omasta tahdostaan ja itsenäisesti jätti hänet, koska ei halunnut kyseisen naisen kanssa olla. Nainen ei sitä vaan halua tai pysty ymmärtämään ja sen takia piti syyllinen etsiä jostain toisesta, eli tässä tapauksessa minusta, kun mies halusi olla minun kanssani eikä sen häirikkönaisen, minkä kyllä hyvin ymmärrän.

        Mistä voit olla varma, että mies oli täysin vapaa? Ettei vaan olis käynyt niinkuin meidän tapauksessa, että minä en tiennyt että mieheni on vapaa aloittamaan seurustelun toisen kanssa? Olimme oikeassa suhteessa, sitten tulikin joku muu, ja vasta sen jälkeen asia muistettiin kertoa minulle..
        Tiedän, että miehen nykyinen ajattelee samalla tavalla kuin sinä, mutta totuus ei pala tulessakaan. En syytä tästä miehen nykyistä, vain ja ainoastaan miestäni (siis ex-miestä). Nainen ei tehnyt väärin aloittaessaan suhdetta mieheni kanssa; hän luotti ja uskoi miehen sanaan..
        No, katellaan milloin sama tapahtuu taas. Nykyinenkin todennäköisesti vaihdetaan seuraavaan, toivottavasti muistaa tällä kertaa ilmoittaa ennen kuin uuden löytää..


      • lukenut myös
        kokemus2 kirjoitti:

        Mistä voit olla varma, että mies oli täysin vapaa? Ettei vaan olis käynyt niinkuin meidän tapauksessa, että minä en tiennyt että mieheni on vapaa aloittamaan seurustelun toisen kanssa? Olimme oikeassa suhteessa, sitten tulikin joku muu, ja vasta sen jälkeen asia muistettiin kertoa minulle..
        Tiedän, että miehen nykyinen ajattelee samalla tavalla kuin sinä, mutta totuus ei pala tulessakaan. En syytä tästä miehen nykyistä, vain ja ainoastaan miestäni (siis ex-miestä). Nainen ei tehnyt väärin aloittaessaan suhdetta mieheni kanssa; hän luotti ja uskoi miehen sanaan..
        No, katellaan milloin sama tapahtuu taas. Nykyinenkin todennäköisesti vaihdetaan seuraavaan, toivottavasti muistaa tällä kertaa ilmoittaa ennen kuin uuden löytää..

        Ei pidä paikkaansa mun kohdalla tuo. Se on itseasiassa käytännössä mahdotontakin, koska olimme miehen kanssa hyvin tiiviisti yhdessä alusta lähtien, eikä mies edes tavannut koko naista seurustelun aloitettuamme. He olivat kyllä ihan selkeästi eronneet. Sitä en voi tietää, mitä se nainen oikein heidän suhteestaan mielessään on kuvitellut, mutta mikään ei tue sitä, että mun tapauksessa kyse olisi tuollaisesta. Lisäksi tämä nainen on kyllä käyttäytynyt minua kohtaan todella huonosti. Huutanut, haukkunut ja häiriköinyt. Jos hän olisi psyykkisesti terve ihminen ja tilanne olisi minun tapauksessani tuo minkä kerroit, miksi hän niin olisi minua kohtaan käyttäytynyt? Ehei, kyseessä vain yksinkertaisesti on mielisairas ihminen, joka ei vain kykene hyväksymään sitä totuutta että mies ei halua, eikä koskaan ole halunnut hänen kanssaan olla. Sen voin myös sanoa, että meistä kahdesta mies on koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja se, joka meistä kahdesta on enemmän halunnut tätä suhdetta. En mene yksityiskohtiin, mutta se on kyllä todella kaukainen ajatus että minua mihinkään "vaihtamassa" koskaan oltaisiin.


      • yuyuyuy
        huomiota kirjoitti:

        Lukenut myös tätä ketjua. luulen että nuo ed. kommentiti ei ole tarkoitettu sinulle vaan alliL.lle.
        Ei kaikkea tarvi ottaa henkilökohtaisesti koska emme voi tietää toisten kirjoittajien motiiveja.

        Kyllähän sinä itse tiedät kenelle kirjoitit...


      • huomiota
        yuyuyuy kirjoitti:

        Kyllähän sinä itse tiedät kenelle kirjoitit...

        yuyuyuy en ole kirjoittanut kenellekään tässä ketjussa. Otin vain kantaa keskuteluun joka näyttää jälleen kerran rönsyilevän täysin tyhjästä..


      • lukenut myös
        lukenut myös kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa mun kohdalla tuo. Se on itseasiassa käytännössä mahdotontakin, koska olimme miehen kanssa hyvin tiiviisti yhdessä alusta lähtien, eikä mies edes tavannut koko naista seurustelun aloitettuamme. He olivat kyllä ihan selkeästi eronneet. Sitä en voi tietää, mitä se nainen oikein heidän suhteestaan mielessään on kuvitellut, mutta mikään ei tue sitä, että mun tapauksessa kyse olisi tuollaisesta. Lisäksi tämä nainen on kyllä käyttäytynyt minua kohtaan todella huonosti. Huutanut, haukkunut ja häiriköinyt. Jos hän olisi psyykkisesti terve ihminen ja tilanne olisi minun tapauksessani tuo minkä kerroit, miksi hän niin olisi minua kohtaan käyttäytynyt? Ehei, kyseessä vain yksinkertaisesti on mielisairas ihminen, joka ei vain kykene hyväksymään sitä totuutta että mies ei halua, eikä koskaan ole halunnut hänen kanssaan olla. Sen voin myös sanoa, että meistä kahdesta mies on koko ajan ollut se aktiivisempi osapuoli ja se, joka meistä kahdesta on enemmän halunnut tätä suhdetta. En mene yksityiskohtiin, mutta se on kyllä todella kaukainen ajatus että minua mihinkään "vaihtamassa" koskaan oltaisiin.

        Jatkan vielä tähän, kun tämä ketju pompsahti ylös. Tämä mies on itseasiassa kertonut olleensa noin vuoden verran täysin sinkkuna ennen tapaamistamme. Hän erosi lapsensa äidistä ja se minkä käsityksen olen saanut on että hänellä oli sinä sinkkuaikanaan useampiakin tuollaisia kevytsuhteita. Tapasimme yhteisten ystävien kautta toukokuussa 2011 ja kesäkuun 2011 alussa aloitimme vakavan parisuhteemme. Mies osoitti heti alusta alkaen halua sitoutua juuri minuun ja mm. itse ehdotti jo parin tapaamisen jälkeen, ettemme ole muiden kanssa. Sinänsä siinä ei mitään, koska itse en mitään irto- tai kevytsuhteita ollenkaan harrasta. Ja meillä tosiaan on siis yhteisiä ystäviä, jotka olemme molemmat tunteneet pitkään, ennen kuin tapasimme, minä jopa pitempään kuin hän, joten sikälikin on melko mahdotonta, että hän olisi ollut millään tavalla parisuhteessa tavatessamme. Mies kertoi tavatessa lopettaneensa jonkin tuollaisen kevytsuhteen, jossa kuulemma oli paljon muitakin ongelma mm. väkivaltaa sen naisen puolelta. Mies tuntui olevan täysin valmis aloittamaan vakavan parisuhteen, eikä missään vaiheessa tullut tunnetta, että hänellä mitään tunteita sitä kyseistä naista kohtaan olisi ollut. Jos se nainen on jotain muuta heidän suhteestaan kuvitellut niin se kyllä vain vahvistaa sitä kuvaa minkä hänestä noin muutenkin olen käytöksensä perusteella saanut, eli että kyseessä on täysin todellisuudesta irti oleva ihminen.


    • eräsehdotus

      En teidä mitä sinulle sanoisin mutta olisiko visainta keskustella tuon naisen kanssa ja sanoa- uhata häntä poliisi-ilmoituksella jos ei jätä teitä rauhaan.

      • nauravat sinulle

        Poliiseilla on oikeitakin töitä, kuka kehtaa vaivata heitä tällaisella?


    • eräsehdotus

      hoi, hoi nauravat sinulle, miten käsitit äskeisen kommenttini?
      ......sanoa- uhata häntä poliisi-ilmoituksella jos ei jätä teitä rauhaan". Alleviivaus sanoille "sanoa- uhata"
      Hei ihan oikeesti, häirintä on rangaistava teko ja henkilölle voidaan määrätä lähestymiskielto.

    • Mikä totuus on

      Suhteeni alkuaikana meilläkin oli miehen häiriköivä ex isona haittana. Tilanne ja ajatukseni olivat täysin samat kuin 'lukenut myös' nimimerkillä. Mies haukkui exäänsä mielisairaaksi, joka oli mm. kaatanut miehen moottoripyörän, kävi päälle etc. Tämä nainen soitteli myös minulle, vastailin kylmästi kunnes lopetin.

      Uskoin miestä ja tuin häntä kaikin tavoin pääsemään eroon tuosta hullusta naisesta. Jälkikäteen, olisi pitänyt olla viisaampi. Sillä nainen oli pimahtanut, koska mies oli julmasti pettänyt tätä. Koska en ottanut totuudesta aikoinaan selvää, ja jouduin sitten itsekin julman, pitkäaikaisen, monivuotisen uskottomuuden uhriksi.

      • vituttaaaaaa

        Lopetin vakavan suhteen salarakkaaseen, kun hänen ex lähetteli viestejä aina vaan! Kyllä ne voi saada loppuun jos haluu ja minä en ainakaan kattele mitään mitään muita mukana! Jos haluu pitää yhteyttä exaansa niin menkööt kokonaan:)


    • petturit valehteleva

      Pettäjät leimaavat usein eksät mielisairaiksi, siis jokaikisen eksänsä. Sillä hetkellä suhteessa olevat uskovat miehen jutut kunnes tämä taas löytää uuden jolle kertoo tämänkin olevan sekaisin. Oma pää pettureilla on yleensä ainoastaan sekaisin mutta osaavat tarujen kertomisen ja manipuloinnin taidon.

      • lukenut myös

        Niin no se on aika yleistä, että existä saatetaan sanoa jotain negatiivista. Ja luonnollistakin se on, koska jo se, että kyseessä on ex tarkottaa yleensä sitä, ettei sen exän kanssa oikeen natsannut tai sukset meni ristiin tms. Mutta juuri koska se on melko yleistä en suhtaudu kovin tosissaan siihen mitä kukakin existään puhuu. Mutta kuten tuossa yllä kerroinkin niin se mitä tuosta exästä ajattelen niin se perustuu hänen omaan käytökseensä, ei niinkään miehen puheisiin. Mies ei ole erityisen paljon ylipäätään puhunut existään, joskus jotain pientä saattanut mainita kuten minäkin omista existäni. Mies mainitsi joskus alkuvaiheessa sen naisen olevan hullu, mutta laitoin sen noiden "ex-puheiden" piikkiin, enkä siitä mitään erityistä ajatellut. Mutta sitten jouduttuani kontaktiin tämän exän kanssa tajusin, että miehen puheet eivät olleet liioittelua vaan pikemminkin aika laimeasti sanottu siihen nähden minkälainen se nainen todellisuudessa oli. Vaikea kuvata tarkalleen, mutta se nainen on vähän samantyyppinen kuin tuo aloittaja ketjussa nimimerkillä "Edelleen rakastunut." Siis täydellisen kunnioittamaton miestä, hänen suhdettaan ja seurustelukumppaniaan kohtaan.


      • kaikkea nähnyt
        lukenut myös kirjoitti:

        Niin no se on aika yleistä, että existä saatetaan sanoa jotain negatiivista. Ja luonnollistakin se on, koska jo se, että kyseessä on ex tarkottaa yleensä sitä, ettei sen exän kanssa oikeen natsannut tai sukset meni ristiin tms. Mutta juuri koska se on melko yleistä en suhtaudu kovin tosissaan siihen mitä kukakin existään puhuu. Mutta kuten tuossa yllä kerroinkin niin se mitä tuosta exästä ajattelen niin se perustuu hänen omaan käytökseensä, ei niinkään miehen puheisiin. Mies ei ole erityisen paljon ylipäätään puhunut existään, joskus jotain pientä saattanut mainita kuten minäkin omista existäni. Mies mainitsi joskus alkuvaiheessa sen naisen olevan hullu, mutta laitoin sen noiden "ex-puheiden" piikkiin, enkä siitä mitään erityistä ajatellut. Mutta sitten jouduttuani kontaktiin tämän exän kanssa tajusin, että miehen puheet eivät olleet liioittelua vaan pikemminkin aika laimeasti sanottu siihen nähden minkälainen se nainen todellisuudessa oli. Vaikea kuvata tarkalleen, mutta se nainen on vähän samantyyppinen kuin tuo aloittaja ketjussa nimimerkillä "Edelleen rakastunut." Siis täydellisen kunnioittamaton miestä, hänen suhdettaan ja seurustelukumppaniaan kohtaan.

        Ei tähän ole mitään lisättävää, lohduttavaa huomata että meitä on muitakin.


    • näytelmässä

      mitä jos se exä soittelee kun toinen sitä odottaa...jos ei soita on sillä toisella puoliskolla exästä keinoja ottaa nyös yhteyttä..kokemuksesta voin sanoa että keksii keinoja tavata ,viettää aikaa yhdessä ja silti saada hot dog toimimaan....keinoja kaivataankin ,millä saisi itsensä pidettyä erossa exästä..ei auta että en soita,en vastaa ,en tapaa...sillä hänen sylissään ja hän minun..ei ole muita ,ei aikaa,ei paikalla väliä,on vain me ..ja sitten erotaan taas muutamaksi hetkeksi ja huomaan että sama toistuu ja toistuu..eli haluammeko me todella erota vaiko vain esittää sitä muille...

      • näkökulmaa...

        Näinpä... Asioissahan on aina kaksi puolta...
        Esim. tapaukset, joissa exiä on kuvioissa, niin saattaahan se eronnut pitää itse sen verran yhteyttä exäänsä, pitää tavallaan varalla, että jos tulee ryppyjä uuteen suhteeseen, niin voi sitten helpommin palata entiseen. Siis jos on jonkinlaista kipinää edelleen olemassa. Mutta kukapa siippa tuollaisia asioita paljastaisi...


      • näkökulmaa myös
        näkökulmaa... kirjoitti:

        Näinpä... Asioissahan on aina kaksi puolta...
        Esim. tapaukset, joissa exiä on kuvioissa, niin saattaahan se eronnut pitää itse sen verran yhteyttä exäänsä, pitää tavallaan varalla, että jos tulee ryppyjä uuteen suhteeseen, niin voi sitten helpommin palata entiseen. Siis jos on jonkinlaista kipinää edelleen olemassa. Mutta kukapa siippa tuollaisia asioita paljastaisi...

        Niin. Mutta miksei sitten palannut? Olin suhteessa mieheen, jonka ex koko ajan teki selväksi, että haluaisi miehen takaisin. Erosimme muista syistä, mutta eipä mies palannut sen exän luo. Täälläkin näiden exissä roikkuvien on hyvä muistaa, ettei se uusi suhde ole välttämättä se syy, miksi ex ei palaa. Voi olla, ettei palaa ihan siitä syystä koska ei halua, oli uutta suhdetta tai ei.


      • näkökulmaa...
        näkökulmaa myös kirjoitti:

        Niin. Mutta miksei sitten palannut? Olin suhteessa mieheen, jonka ex koko ajan teki selväksi, että haluaisi miehen takaisin. Erosimme muista syistä, mutta eipä mies palannut sen exän luo. Täälläkin näiden exissä roikkuvien on hyvä muistaa, ettei se uusi suhde ole välttämättä se syy, miksi ex ei palaa. Voi olla, ettei palaa ihan siitä syystä koska ei halua, oli uutta suhdetta tai ei.

        Niin no enhän minä tiedä miksei joku palannut. Enkä puhunut tuossa muutenkaan itsestäni, vaan tiedän tapauksesta, jossa on puhuttu roikkuvasta exästä, mutta yhteydenpito ei kuitenkaan olekaan ollut yksipuolista... It takes to tango.
        Mutta on hyvä, että on paljon erilaisia näkökulmia asiohin, tulee lisää ajatuksia ja keskusteluja.


      • näkökulmaa myös
        näkökulmaa... kirjoitti:

        Niin no enhän minä tiedä miksei joku palannut. Enkä puhunut tuossa muutenkaan itsestäni, vaan tiedän tapauksesta, jossa on puhuttu roikkuvasta exästä, mutta yhteydenpito ei kuitenkaan olekaan ollut yksipuolista... It takes to tango.
        Mutta on hyvä, että on paljon erilaisia näkökulmia asiohin, tulee lisää ajatuksia ja keskusteluja.

        Tuossa mun kertomassa tapauksessa mies oli vähän naiivi ja sinisilmäinen ja piti alkuun yhteyttä exään täysin kaveripohjalta, kunnes sen exän kieroilut alkoi pikkuhiljaa paljastua ja sen jälkeen se yhteydenpito ja roikkuminen jatkui täysin yksipuolisena exän toimesta. Mies on itsekin myöntänyt, että teki virheen jatkaessaan yhteydenpitoa eron jälkeen. Hänen, sanojensa mukaan, olisi pitänyt katkaista yhteys täysin heti eron jälkeen. Hyvähän se on tosiaan saada täältä näkökulmia, voihan se olla, että joku toinen välttää tuon virheen saadessaan täältä näkökulmia siihen miten toimia, jos sattuu vastaava tapaus kohdalle.


      • näkökulmaa myös
        näkökulmaa myös kirjoitti:

        Tuossa mun kertomassa tapauksessa mies oli vähän naiivi ja sinisilmäinen ja piti alkuun yhteyttä exään täysin kaveripohjalta, kunnes sen exän kieroilut alkoi pikkuhiljaa paljastua ja sen jälkeen se yhteydenpito ja roikkuminen jatkui täysin yksipuolisena exän toimesta. Mies on itsekin myöntänyt, että teki virheen jatkaessaan yhteydenpitoa eron jälkeen. Hänen, sanojensa mukaan, olisi pitänyt katkaista yhteys täysin heti eron jälkeen. Hyvähän se on tosiaan saada täältä näkökulmia, voihan se olla, että joku toinen välttää tuon virheen saadessaan täältä näkökulmia siihen miten toimia, jos sattuu vastaava tapaus kohdalle.

        Vaikka noh, kun hetken mietin, niin voihan se olla hyväkin, että mies jatkoi sitä yhteydenpitoa eron jälkeen. Koska eron jälkeen se nainen tosiaan paljasti sen todellisen luonteensa ja varmisti sen, ettei miehellä todellakaan vanha suola jäänyt janottamaan. Onni onnettomuudessa siis tällä kertaa.


      • näkökulmaa myös
        näkökulmaa myös kirjoitti:

        Vaikka noh, kun hetken mietin, niin voihan se olla hyväkin, että mies jatkoi sitä yhteydenpitoa eron jälkeen. Koska eron jälkeen se nainen tosiaan paljasti sen todellisen luonteensa ja varmisti sen, ettei miehellä todellakaan vanha suola jäänyt janottamaan. Onni onnettomuudessa siis tällä kertaa.

        Ja jos jotakuta jäi vaivaamaan, niin voin paljastaa, että palattiin tuon miehen kanssa yhteen myöhemmin. :) Siis vaivaamaan sikäli, että miksi kirjoitan, ettei exiin kannata pitää yhteyttä ja kuitenkin itse olen ollut tuohon mieheen koko lyhyen eromme ajan yhteydessä. No siksi, kun me vaan oltiin ne oikeat toisillemme. ;)


      • dancing alone
        näkökulmaa myös kirjoitti:

        Ja jos jotakuta jäi vaivaamaan, niin voin paljastaa, että palattiin tuon miehen kanssa yhteen myöhemmin. :) Siis vaivaamaan sikäli, että miksi kirjoitan, ettei exiin kannata pitää yhteyttä ja kuitenkin itse olen ollut tuohon mieheen koko lyhyen eromme ajan yhteydessä. No siksi, kun me vaan oltiin ne oikeat toisillemme. ;)

        jatka vielä ;)


      • näkökulmaa myös
        dancing alone kirjoitti:

        jatka vielä ;)

        Kiitos. Sait hymyn huulilleni. :)


    • lerre

      yleensä ne jotka jättää vastaamatta ovat suhteensa pahasti sössineet, niin kutsuttuja narsisteja

    • neitinäpsäkkä

      Itse lopetin suhteen miehen alkoholismin takia....
      Tai no aluksi päädyttiin kummatkin eroon.
      Mies kuitenkin sinnikkäästi soitteli, ensin halusi takaisin yhteen..
      Lopulta tajusin että seksin perässähän se vain.
      Palasimme kyllä yhteen vähäksi aikaa, mutta jätin hänet kuitenkin taas samoista syistä.
      Soittoja kuitenkin tuli taas, kyseltiin onko uutta miestä, kuulumisia ja muuta urkkimisia.
      Mutta halusin jatkaa elämääni, joten enää en vain reagoinut soittoihin.
      Toimi kyllä kerralla, nyt ei ole soittoa kuulunut
      puoleen vuoteen.
      Häntä vain taisi harmittaa kun tajusi mitä menetti minussa, mutta kai pääsi nyt asian yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe