On se tavatonta taas kerran, kun huippupyöräilijä paljastaa rehellisesti käyttäneensä suorituksiinsa kaikenmaailman aineita.
Suomalaiset hiihtäjät hyppivät riemusta kun voittivat aikoinaan kirkkaasti muut sivakoijat.
Maailman parhaat juoksijat ylittävät maaliviivan ensimmäisenä, ennätysajoissa,olympialaisissa ja kuinka ollakaan,,paljastui. Olivat käyttäneet kiellettyjä aineita harjoituksissa ja jopa kilpailuissa.
Valtava koneisto selvittää jatkuvasti kilpailijoiden verta ja virtsaa. Rahaa palaa ja kaikkia epäillään. Sitten vatvotaan ja ollaan ihan kauhuissaan. Urheilupomot ovat, aivan kuin eivät mitään tietäisi. Valmentajat yrittävät pestä kätensä. Syyllistä metsästetään raastuvissa.
Tämä kaikki tuntuu suurelta pelleilylltä, Hölmöläisten tuohuilulta.
Mitenkähän asia muuttuisi, jos järjestettäisiin niin, että ns. puhtailla urheilijoilla olisi ihan omat skapat ja douppaajille olisi omat.
Kaikki olisi lain ja asetusten mukaista, ei olisi enää kenelläkään mitään tarvetta salaa itseään doupata. Olisi selkeä erotus ja mielenkiintoista seurata minkälaisia aikoja ja suorituksia saisimme kun voisimme rehellisesti pelatun kilpailun jälkeen vertailla mitä aineilla saadaan aikaan.
Mielestäni koko kestävyyslajien aikojen mittaaminen tuhannesosasekunttien tarkkuudella on aivan järjetöntä.
Maailmanennätys,,, Maailmanennätys Maailmanennätys, voi hyvä tavaton tätä Urheilu-Uskontoa joka on pannut koko ihmiskunnan sekaisin. Herätkää::))!!!!
Huippu-urheilun Douping mielettömyys
3
116
Vastaukset 3
- mielenkiintoista joo
>>Mitenkähän asia muuttuisi, jos järjestettäisiin niin, että ns. puhtailla urheilijoilla olisi ihan omat skapat ja douppaajille olisi omat.
- Pikajuoksija
Haaa,, en kai mä sohaissut urheilu-uskovaisen herkkää hipiää, kun et oikein ymmärrä tai et halua ymmärtää ,, mistä on kysymys. Tuo vastauksesi nyt ei ole mistään kotoisin, ei tässä mistään tuollaisesta ole kysymys.
Lakeja ja sääntöjä on nuodatettava. eri asia on millaisiksi ne laaditaan. Niiin you see man.
- Observer1
> Mitenkähän asia muuttuisi, jos järjestettäisiin niin, että ns. puhtailla urheilijoilla olisi ihan omat skapat ja douppaajille olisi omat.
Siinä kävisi niin, että doupparit kilpailisivat siellä missä palkintorahat tai oikeastaan kokonaistienestit ovat suuremmat. Jos puhtaalla puolella tienaa enemmän, niin mikään ei muuttuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581432- 251053
- 80925
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
- 89690
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11662Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 108601
- 36600
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481