Orlistat Sandoz TOIMII tosi hyvin mulla!

suosittelen!!

Siis ihan vaan vinkin ajattelin jakaa! Eli kyseinen laihdutusvalmiste on tukenut mun pianonpudotusta tosi hyvin! yheksän kiloa takana, ja siinä kun olin sen neljä kg laihduttanut aloin tuota käyttämään. Tosin syön siis aika vähärasvaisesti ja niukoilla kaloreilla muutenkin liikun paljon päivittäin, mutta Orlistat Sandozin tukeneen! Suosittelen lämpimästi! :)

35

28974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varpaatmäsänä.

      Ihanko piano putosi? Kuinka korkeelta se tippui... hajosko? Yheksän kiloa pianoa rämähti lattiaan.. no voi elämä!

      • Anonyymi

        Acai Berry Laihdutuslääke - http://acaiberry900.lv Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Voi sinua...ettei vaan pudonnut sun päähäsi?


    • yritän minäkin

      Hienoa että olet saanut painoasi noin hyvin putoamaan.Älä välitä noista häirikkkökirjoittajista..ne ei ole ehkä saaneet painoansa alespäin :D

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xenical (Orlistat) - http://medicineronline.net/ Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

        Meneekö yullin kautta? Ei ole reseptiä niin saako tätä tilata?


    • cuba libre

      Minä taas söin purkin Pirkka tonnikalaa 4kk sitten, sekä juustoa -- ja paino putosi reilut 20kg.

      • Anonyymi

        Mikä ajaa sut tänne sivulle näyttämään omaa tyhmyyttä


    • suosittelen!!

      Jeejee :D
      hahah joo siis pointti ei ollut tulla tänne kehuskelemaan omaa saavutustani, vaan antamaan arvokas vinkki - yleensä täällä näkee ihmisiä kyselemässä "toimiiko tää ja tää ja tää ja tää valmiste jos haluun laihtuu...". No, Orlistat Sandoz toimii :D ainakin mulla :)

      • Epäilijä...

        Niinpä niin... uskoa saa jos tahtoo. Tämähän on Suomen suurimpia keskustelupaikkoja. En yhtään ihmettelis, vaikka mainostajat käyttäisiät tätäkin paikkaa hyväksi. Anonyymina saa kehua milloin mitäkin tuotetta ja epätoivoiset alihduttajat uskovat ja tarttuvat koukkuun. Helppoa kuin heinänteko! En enää luota sinisilmäisesti mihinkään kasvottomaan kommenttiin, vaikken kyllä luota aina kasvoillakaan. Et silleen.


      • cuba libre

        EIkö tonnikala ole arvokas vinkki? Raejuusto-tonnikalapöperö vie nälän erinomaisesti sekä on vähäkalorinen... Sitä voi vieläpä maustaa itse. Eikä sen kanssa tarvitse Orlistat Sandozia kun voi kontrolloida rasvan määrän ihan itse.

        Ei sillä, etteikö rasvasieppareista jotain apua voisi olla. Mutta on täysin, perustavanlaatuisesti, väärin nojautua johonkin valmisteeseen.

        Etenkin kun tutkitusti se konkreettinen apu on pahaimmillaankin on ollut luokkaa mariginaalinen....


      • cuba libre
        cuba libre kirjoitti:

        EIkö tonnikala ole arvokas vinkki? Raejuusto-tonnikalapöperö vie nälän erinomaisesti sekä on vähäkalorinen... Sitä voi vieläpä maustaa itse. Eikä sen kanssa tarvitse Orlistat Sandozia kun voi kontrolloida rasvan määrän ihan itse.

        Ei sillä, etteikö rasvasieppareista jotain apua voisi olla. Mutta on täysin, perustavanlaatuisesti, väärin nojautua johonkin valmisteeseen.

        Etenkin kun tutkitusti se konkreettinen apu on pahaimmillaankin on ollut luokkaa mariginaalinen....

        Ja sanottakoot että vastaavan efektin antavia, terveellisiä sekä vähempi terveellisiä, pöperöitä on piiitkä lista.


      • Epäilijälle
        Epäilijä... kirjoitti:

        Niinpä niin... uskoa saa jos tahtoo. Tämähän on Suomen suurimpia keskustelupaikkoja. En yhtään ihmettelis, vaikka mainostajat käyttäisiät tätäkin paikkaa hyväksi. Anonyymina saa kehua milloin mitäkin tuotetta ja epätoivoiset alihduttajat uskovat ja tarttuvat koukkuun. Helppoa kuin heinänteko! En enää luota sinisilmäisesti mihinkään kasvottomaan kommenttiin, vaikken kyllä luota aina kasvoillakaan. Et silleen.

        Ootko oikeasti tuota mieltä että miljardien jos ei kymmenien miljardien arvoinen yksi maailman suurimmista lääkeyhtiöistä mainostaa tällä palstalla??? Että oikein palaverin pitäneet että nyt siellä suomessa keskustelupalstalla kirjoitetaan meidän tuotteesta. Nyt äkkiä sinne mainostamaan. Ja aloittajalle hyvä jos toimii ja hinnan puolesta on syytä toimiakin.


      • hitaasti kiiruhtaen
        cuba libre kirjoitti:

        EIkö tonnikala ole arvokas vinkki? Raejuusto-tonnikalapöperö vie nälän erinomaisesti sekä on vähäkalorinen... Sitä voi vieläpä maustaa itse. Eikä sen kanssa tarvitse Orlistat Sandozia kun voi kontrolloida rasvan määrän ihan itse.

        Ei sillä, etteikö rasvasieppareista jotain apua voisi olla. Mutta on täysin, perustavanlaatuisesti, väärin nojautua johonkin valmisteeseen.

        Etenkin kun tutkitusti se konkreettinen apu on pahaimmillaankin on ollut luokkaa mariginaalinen....

        Tästä " pöperöstä" olen itsekin pitänyt eli tonnikalaa vedessä ja rasvaton raejuustoa lisäksi purjoa tai kurkku tai tomaattia näistä vähintäin yksi ateria päivässä ja lenkki siis liikunta lenkki , aamupuuro, kahvi ja toinen lämmin ateria samaa mitä muullekin perheelle annoskokoa pienennetty.
        Olen kutistunut syyskuusta 2013 10 kiloa joista 6,5 kg tämän vuoden puolella. Mistään en ole kokonaan luopunut mutta kaikkea vähentänyt paitsi juureksia, vihanneksia ja hedelmiä lisännyt/ ottanut tilalle.
        Pudotus vauhti ei ole huimannut mutta toivottavasti opin loppu elämäksi uuden ruokailurytmin ja tavan. ettei tuntuisi liian hyvältä niin kutistettavaa vielä n. 30 kg.
        eli tavotteita piisaa.


      • Anonyymi

        Kiitos Sinulle, että jaat kokemuksesi. Harmi, että näillä palstoilla ei ihmiset vaan osaa käyttäytyä asiallisesti / aikuismaisesti.


    • Risiiniöljyä lisäksi

      Toimiihan se. Kun ei oikeasti voi syödä rasvaista ruokaa. Tai jos syö, niin uloste valuu rasvaisena reisiä pitkin varoittamatta. Ei kiva ylläri ruokakaupassa tai töissä.

      Eli jos se rajoittaa rasvaisen ruuan syömistä, se varmasti toimii. Sillä ei tietenkään ole mitään vaikutusta, että on alkanut liikkua ja syö vähemmän kuin aikaisemmin...

      • cuba libre

        Vähän se on sellainen kaksipiippuinen juttu -- joko syö tietoisesti terveellistä ruokaa, tai ottaa tapun ja ruikuloi... Eikä se tapukaan pysty sieppaamaan rasvaa niin kovin paljoa, loppupeleissä.


    • cuba libre

      Se on hieno juttu, jos joku on saanut tuloksia ja jokin toimii, ei siinä mitään :) Pikkusen on vaan mainoksen käryä tässä, joo.

      Okei, olen ulkomaanmatkalla. Näin illalla viehkeän välimerenkaunottaren, joka oli olemukseltaan niin sydämellinen ja puoleensavetävä, että olin täysin myyty. Toki sovin treffit, illallisen paikallisessa romanttisessa ravintolassa. Rauhoittavaa elävää musiikkia, kynttilänvalo, lempeä meri-ilma, sekä sanoinkuvaamattoman romanttinen auringonlasku taivaanrannassa. Terassin näkymät olivat hienot, mutteivät mitään verrattuna vastapäässä istuvaan sanoinkuvaamattoman kauniisen merenneitoon, jonka jokainen ele jotenkin luo omia hienoja tunteen aaltoja. Onneksi tipaläisratkaisuna on tuo Orlistat. Pääruoka olikin sangen maittavaa ja muutenkin meininki on mitä hienoin. Mutta sitten möyräsee... Ka-booom...

      • ällööööööööööööööööö

        Just, muakin auttaa, vain yksi pääaterialla ja paino laskee tasasesti.
        Ja rasva antabuksena paras, kun on kerran nähnyt
        sen haisevan, keltaisen kuplivan rasvan housuissa, reisillä ja wcssä ni ei syö suklaata ym, ei.


    • kohta kokeilen

      Miten pidätyskyvyn kanssa kävi?

    • rasvis

      Suosittelen tamppoonia peräreikään tai vaippaa tai pyyhettä pöksyihin. Itsellä tuli liian kalliiksi käyttö kun meni sohva kirjaimellisesti paskaksi kun siinä valahti rasvapierut ihan varoittamatta. Samoin auton penkki pesuun.

    • markyy

      Hei, te onnelliset, joihin orlistat on tehonnut. Miten nopeasti paino alkoi teillä laskea? Oma painoni jumittunut tietyyn kohtaan reilun viikon ajan. Olen käyttänyt myös mm. Glucomannia., Konjaminia, ei tulosta. Syön terveellisesti, olen kyllä pieni pullahiiri. Minulla on perussairauksena lääkkeitä, miten lie vaikuttavat? Tuntuuko tekstini tutulta kenellekään?

      • Anonyymi

        Nyt syönyt 3viikkoa ja paino pudonnut 6Kg


    • Ilmaisia kiloja

      Pudotin painoo ihan ruokavaliota muuttamalla 10 kg. Ei tarvitse jotain lääketehdasta rikastuttaa kun laihduttaa voi ihan ilmaiseksi.

    • Ipana28

      Miks heti epäröidään et kyse mainostamisesta joa joku kertoo omasta POSITIIVISESTA kokemuksesta? Minullakin tuo lääke on hyvä apu laihdutuksen alkuun saamiseksi! Enkä ole markkioija ...nyt mulla on laihutus operaatio käynnis.paino jääny polkeen paikalleen ja motivaatio hukassa . Mulla on juuri tälläsiin hetkiin ollut hyvä tuo lääke sit kun saa painon tippumaan vähän ni motivaatiokin palaa.

    • seauttavaveku

      Necro-mancerinulle

      Sivulle saattaa eksyä muita joille on hyötyä TIEDOSTA, sinulle ei näytä olevan.

    • pliis10kg

      Moi, minulla toimi myös tuo orlistat lääke, mutta nyt ei enää toimikkaan vaikka olen testannut sitä ihan pitsan kanssakin ettei syy voi olla rasvattomassa ruuassa. Mitään ei tapahdu. ei tule rasvaripulia tai rasvaa juuri ollenkaan. paino on jumiutunut ja olen miettinyt jotain muuta vaihtoehtoa, kuntoilen ja syön terveellisesti, mutta mitään ei tapahdu :( kilpirauhanen testattiin eikä sekään vaivaa. Miksi lääke ei yhtäkkiä toimikkaan enää??

    • Suosittelen9

      Minulle on tainnut käydä samoin, aloitin tammikuussa Orlistat-kuurin. Ensin paino putosi noin 0,5 kg viikossa, (lähtö 78 kg/162 cm) nyt paino on jumittunut 73 kiloon, ei ole tapahtunut mitään kahteen/kolmeen viikkoon.

      Rasvapieruja on tullut vain lämminsavulohesta, eikä sekään päässyt yllättämään. Varmuuden vuoksi on parempi mennä wc-pöntölle pieraisemaan. Syön aika paljon pähkinöitä ym. kuitua.

    • Anonyymi

      Mulla tippu paino 13 kiloa alfametyylifenetyyliamiinilla kuukaudessa mutta tuli tosi pahoja sivuvaikutuksia. Lääkäri ei suostu määräämään, joten joutuu ostamaan pimeästi tai hakemaan ulkomailta. Paljon halvempi kuin oslaatti.

    • Anonyymi

      Aiemmin kokeilin sitä 60mg
      Ja nyt olen syönyt kolmisen viikkoa Orlistat stadaa 120mg. Painoa on lähtenyt 6 kg.
      Kyllä se toimii.Enkä ole keksitty henkilö heh.

    • Anonyymi

      pianon pudotusta?

    • Anonyymi

      Pakko oli tulla ihan jakamaan kokemuksia kyseisestä lääkkeestä.
      Lääkäri määräsi 3kk kuurin koska keskivartalolle kertyy rasvaa vaikka urheilrn ja syön terveellisesti. Ja harrastan nopeatempoista liikuntaa 5-6 kertaa viikossa.
      Aineenvaihdunta on mennyt ilmeisesti säästöliekille ja lääkäri epäilee että uniapnea on osasyyllinen painonnousuun.
      +22kg ja 10kk.
      Terveillä elämäntavoilla...Kaikenmaailman kokeita on tehty. On tutkittu pumppua, elimiä ja hormoonitoimintaa.
      Lääkärin epäily onkin tällä hetkellä se että vastikään todettu vaikea uniapnea on sotkenut hormoonitoiminnan.
      Ja määräsi kokeeksi tämän lääkkeen.
      Mikä oli alkuun mielestäni vähän outoa kun en koe että ruokani mitä syön on rasvaista.
      Noh syy miksi tulin tänne raportoimaan on se että taisin olla väärässä ja nostan käden ilmaan virheen merkiksi.
      Peräreijästä nimittäin tulee kirjaimellisesti rasvaa ulostaessa.
      En tiedä oikein pitäskö olla mitä mieltä asiasta. Alkuun se oli vähän hurja että morjesta vaan...
      Mut nyt kun ajattelee tuota tarkemmin niin kai se on hyvä että se estää sen rasvan imeytymisen.
      Mietinnässä myös että tuskin kovin terveellinen tapa laihtua.
      Ja liikakilot painaa selkää siinä määrin että pakko saada kilot pois.
      Ja mietin myös että mitä sitten kun kuuri loppuu?
      Iskeekö tuo rasvamöykky takaisin vattan seudulle?
      Noh kokeillaan ja 20.4 on lääkärin kontrolliaika sekä joku isompi katsaus ravintoasioihin.

      Mut pakko sanoa sekin vielä et sitä on aikanaan laihduttanu 25kg ihan syömällä oikein ja liikunnalla.
      Mut nyt ei puhettakaan että olisi lähteny mihinkään ilman apuja.
      Uniapnea porukoissa paljon kuullu tuota samaa. Että kireessä on.
      Noh tämmönen kokemus mulla.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe