Olen täysin kyllästynyt baareissa ravaamiseen ja siihen meininkiin, mikä siellä vallitsee. Baareista löytää kyllä naisena seuraa halutessaan, mutta jutut jäävät aina enemmän tai vähemmän tapailu- tai seksisuhteen tasolle.
Kuntosalilla käyn ja siellä näen aina miehiä, mutta hekin ovat kaikki joko liian vanhoja tai nuoria. Ikäisiäni ei siellä pahemmin näy ja muutenkin siellä käyvät ne tietyt ihmiset, joista kukaan ei herättänyt minkäänlaista kiinnostusta.
Opiskelen naisvaltaista alaa ja koulussamme ei juuri miehiin törmää. Valmistun pian, mutta tulevat työpaikkani tulevat olemaan naisvaltaisia, joten sieltäkään ei voi haaveilla ketään löytävänsä.
Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? Onko tosiaan ainoa vaihtoehto ravata baareissa ja tyytyä siihen, että sieltä saa jonkun seksin perässä juoksevan miehen matkaansa?
Niin, ja olen 24-vuotias, jos se tähän jotenkin kuuluu.
Missä käyvät kunnon miehet?
20
1080
Vastaukset
- sarana55
On synti istua kirkon sijaan baarissa. Kunnon miehet käyvät pyhäaamuisin kirkossa, joten meneppä sinne.
- Katti Matti
Kunnon miehen käsitteenä voisi jättää pois, se kun näyttää herättävän ristiriitaisia mielipiteitä.
Tapakristittynä ei tule käytyä kirkossa, muuta kuin häissä ja hautajaisissa. Normaalisti taas tulee liikuttua milloin missäkin, mutta ei baareissa, kun baarielämä ei ole koskaan hyvin satunnaista käyntiä poislukien kiinnostanut.
""Baareista löytää kyllä naisena seuraa halutessaan, mutta jutut jäävät aina enemmän tai vähemmän tapailu- tai seksisuhteen tasolle."
1) jos et itse lähesty miehiä niin yleensähhän vain nuo "pelimiehet" tuolla kulkevat iskemässä naisia, joten kohtaat tällöin vain heitä - oma mokasi
2) jos itse annat miehelle heti niin tällöin miehen mielenkiinto lakkaa, eikä suhdetta pääse syntymään - edelleen sun oma moka
kannattaisi tarkistaa tuota omaakin roolia noissa asioissa, sillä silläkin on aika pirun suuri vaikutus minkälaisiin juttuihin ajaudut!"
Miksi ylipäätänsä heti ekalla tapaamisellä pitäisi sekstailla, paitsi toki jos olet hakemassa VAIN seksiseuraa ? Silloin kannattaa olla itselleen tai ainakin muille rehellinen. Osaa miehiä ei kiinnosta helppo seksi, jota mahdollisesti saisi jokaiselta baarissa tai missä tahansa muualla vastaan tulevalta tuttavuudelta.
Kannattaisi lähteä liikkeelle perinteisemmin vaikka siitä, että nyt ensin edes tutustuisit kunnolla johonkin tiettyyn valitsemaasi mieheen. Ihmiset tuntuvat olevan nykyään hyvin malttamattomia ja kiireisiä, kun kaikki pitäisi tapahtua heti, ja saada vielä parisuhdekin täysin valmiina.
- Tsemppiä =)
Jaa no itse törmäsin vaimooni opiskellessani bioanalyytikoksi eli labrahoitajaksi. Metropolian työharjoittelussa. Eli kyllä sen rakkauden voi löytää sieltä omalta alalta. Toisekseen vastakohdat sopivat joskus kumppaneiksi, mutta itselleni on ollut aina tärkeintä löytää kumppani jolla on suht samanlainen arvomaailma ja kiinostuksen kohteet ja nörtti sopii nörtille :)
- lifemocker
"Baareista löytää kyllä naisena seuraa halutessaan, mutta jutut jäävät aina enemmän tai vähemmän tapailu- tai seksisuhteen tasolle."
1) jos et itse lähesty miehiä niin yleensähhän vain nuo "pelimiehet" tuolla kulkevat iskemässä naisia, joten kohtaat tällöin vain heitä - oma mokasi
2) jos itse annat miehelle heti niin tällöin miehen mielenkiinto lakkaa, eikä suhdetta pääse syntymään - edelleen sun oma moka
kannattaisi tarkistaa tuota omaakin roolia noissa asioissa, sillä silläkin on aika pirun suuri vaikutus minkälaisiin juttuihin ajaudut! - kunnonmies2
baareissa käy kunnon miehiä. Kuten esimerkiksi minä. Noin 60% käyntikerroista on sellaisia, jolloin muistan illasta kaiken. Toisinaan otan siellä vain muutaman drinkin. Kertaakaan en ole oksentanut.
- hhjjjjyyuu
Ai oikein 60%, aika happo olet tai muuten vaan huono muisti.
- 60% on vähän
Eli vedät perseet melkein joka kerta.
- Citynainen
Kuule. Täällä yksi totaalinen epäonnistuja miesten kanssa. Tällä viikolla ymmärsin miksi olen yhä sinkkuna ja hyväksyn sen. Elämä on silloin paljon helpompaa. Olen keski-ikäinen joten kyllä sinulla toiveita vielä on löytää kunnon mies vaikka sitten tältä palstalta.
- rgeejuköoip
Ite luulen ainaki jossain määrin vastaavan kunnollisen miehen määritettä, ja mut tapaa helpoiten hiihtoladulta, kuntosalilta tai uimahallista. Ja joskus jopa sieltä baarista.
- Iquitar
Sama juttu kuin aloittajalla. Baarissa kyllä pörrää kaikennäköistä liitäjää, mutta itse en todellakaa ole sen luonteinen, että yhden yön juttuihin lähtisin mukaan (en tarkoita mitenkään loukkauksena niille, jotka näistä tykkäävät). Naisvaltaisen alan kirous on minullakin, enkä oikein tiedä, että mistä niitä kivoja "kunnon miehiä" oikein löytää. Tokihan baarissa on muitakin kuin näitä iskettäjiä, pitäisi vaan itse aktiivistaa omaa rooliaan niiden jututtamisessa. Mutta saako nainen sitten sen tyrkyn maineen?
Noh, kaipa niitä kunnon miehiäkin tulee vastaan, kun vaan pitää silmänsä auki :) - Näin jossain muualla
Katso ympärillesi: missä muualla kuin baareissa liikkuu sormuksettomia miehiä yksin? Heitä on kaupungilla, lenkkipoluilla, kaupoissa, jne. Lähde hiukan kauemmas paikoista, joissa liikut joka päivä, niin silmät avautuvat.
Jotta pääset puhumaan miehen kanssa, sinun pitää antaa merkki, ettet ole vain ostamassa ruokaa lapsille tai matkalla poikaystävän luokse, vaan avoin puhumaan tuntemattomille. Yksi keino on esittää miehille kysymyksiä, joita ei ole helppo kuitata yhdellä lauseella. Se antaa miehelle mahdollisuuden keskusteluun. Jos pääset alkuun, mainitse ohimennen jotain, mistä voi päätellä, että olet vapaana.
Onko täällä mitään hyvä kahvilaa lähellä? ... Onkohan se sellainen, että sinne kehtaa mennä itsekseen istumaan kirja kädessä?
Onko näissä autolehdissä mitään, mikä voisi kiinnostaa 18-vuotiasta serkkupoikaa?... En tiennyt, keneltä kysyisin.
Osaatko sanoa, mikä laiva tuo on? ... Ei ole muuta tekemistä niin tulin näitä katselemaan. - aasfasdfa
nettipelit, roolipelit, taistelulajit, irkkaus
mm. noissa on hyvä ja helppo tutustua ja verkostoitua 15-35v miesväkeen
vapaa-ajan kieliopinnot ja kulttuuriopinnot kiinnostavat myös aika monia miehiä
lisäksi tulee mieleen backpacker-asenteinen matkailu (hostelleissa on sopivaa ja toivottua jutella ja tutustua muihin pienen budjetin matkailijoihin)
minun mielestäni baareissa on aika huono tutustua vieraisiin ihmisiin. melun keskellä huutaminen on tehotonta. joskus harvoin se onnistuu, ja sittenkin kun on selvänä yhteyksissä, todennäköisesti pettyy kun tajuaa ettei ole oikeastaan mitään yhteistä. parempi järkätä lähtökohdat niin että on varmasti joko het jotain yhteistä tai edellytykset pitkäkestoiselle ja syvälliselle kommunikaatiolle. - 5jkk
Ei se jossain paikassa käyminen ihmistä miksikään leimaa, ellei ole hieman yksinkertainen tai oteta jotain ääriesimerkkejä kehiin. Moni ihminen on ihan kunnollinen kunhan tutustuu tarpeeksi.
Kuntosalilla luulisi kyllä olevan 20-30 vuotiaita vaikka kuinka paljon, ainakin täälläpäin löytyy. Kokeile käydä vaikka eri aikoihin ja eri päivinä. Tietty sen mielenkiintoisen kohteen löydyttyä se haaste vasta lähtee käyntiin ja aika harva nainen saa suutaan auki ellei mies tee sitä ensin. - baarikeisari
Baariin vaan, tarpeeksi kun nussit niin löydät kyllä vastaparisi.
- Vaikeaa on
Sama ongelma se on "kunnon" miehelläkin.
Baareista en tahtoisi etsiä koska käyn siellä lähinnä vain tunnelmoimassa ja vaikka en erityisen paljon siellä juokkaan niin siinä ympäristössä tapaa liian paljon vääränlaisia ihmisiä ja todella vähän oikeita.
Suurin ongelma on se että harva nainen tahtoo baarissa tutustua hiljakseen ja esimerkiksi antaa numeron sopien deittiä vaan heti pitäisi olla iskemässä, etsimässä kipinöitä, kemioita ja seikkailuita eikä siis rauhallisempaa tutustumista joten naisestakin tulee olo että ollaan etsimässä seksiin perustuvaa suhdetta tai yhden illan juttua.
Ne kiinnostavimmat naiset noin käytöksen ja ulkomuodon perusteella eli sellaiset ei niin fiinit rauhallisemmat naiset ovat yleensä sellaisissa kaveriporukoissa joissa heidän lähestyminen on hyvin hankalaa enkä ainakaan itse viitsi lähteä omasta parin hengen porukastani tuosta noin vain juttelemaan jollekin naiselle.
Joskus olen yrittänyt toki jos on ollut sellainen tilanne mutta ne ovat karahtaneet karille.
Baarissa myös ratkaisee ulkoiset avut paljon ja se kyky iskeä nainen ja jos olet mies joka ei heti hurmaa naista niin jäljelle jäävät naiset eivät välttämättä itseä hivelöi ja sitten on kuten sanoin ne jotka ovat aina kaveriensa ympäröimänä, ehkä varattuja ja eivät välttämättä näytä edes etsivän seuraa.
Nykyään en etsi enää seuraa baareista. Enkä oikeastaan muualtakaan. Kyllä se tässä päälle 30-vuotiaana alkaa se peli olla pelattu kun ei ole sopivia piirejä joista mieleisen naisen voisi löytää.
Kyse on lähinnä onnesta.
Sinulle naisena annan vain sen ohjeen että ole aktiivinen, mutta hyvä nainen yritä pidätellä itseäsi hieman seksin suhteen jos etsit vakavaa suhdetta. Vaikka kuinka tekisi mieli niin ota miehestä ensin selvää ennen kuin sänkyyn menet. Sopiva parisuhdetta etsivä mies jaksaa kyllä odottaa, ne muut eivät jaksa.- lifemocker
"Suurin ongelma on se että harva nainen tahtoo baarissa tutustua hiljakseen"
älä käy diskohelveteissä? ainahan se on tuurista kiinni, tapasi sitten toisen missä tahansa. eikä kaikki hetket ole sopivia - jos nyt ei toisella ole hyvä elämäntilanne niin esim vuoden päästä saattaa ollakkin täysin toinen tilanne ja homma mikä ei aikaisemmin voinut alkaa - roihahtaa liekkeihin!
- dsafsadf
Kunnon miehet käyvät baareissa, joten mene takaisin sinne!
Mutta huom: Ne kunnon miehet ovat niitä, joiden et näe lähestyvän ketään naista illan aikana. SINUN tulee tehdä aloite!- lifemocker
jep kunnon miehillä ei ole tarvetta juosta naisia iskemässä
- normaali mies
Minä käyn kirjastossa, lenkillä, näyttelyissä, leffassa ja ruokakaupassa. Viihdyn myös paljon kotona. Olen vähän ennakkoluuloinen baareissa käyviä ihmisiä kohtaan, koska se ympäristö on minulle tuntematon ja usein siinä taitaa olla kyse irtoseksin harrastamisesta, mikä on minusta mautonta ja laskee arvostustani sitä harrastavaa ihmistä kohtaan aika paljon.
Minä käyn kuntosalilla ainakin monesti viikossa. Baarissa olen käynyt 3 viime vuoden aikana kerran. Baarit on ihan turhia paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657