Naisella on viikset ja parta? Mitä avuksi?

Nacki Monaj

Olen nainen, ja minulla on kamalat viikset sekä parta. Jos ajelen ne pois niin kasvaako ne takaisin entistä tummempina ja paksumpina? Olen kuullut, että eivät mutta en voi luottaa täysin siihen millaisina ne takaisin tulevat.

Onko kellään kokemusta? Ja millä naisten viikset ja parta ajellaan? Ne viikset ja parta siis ovat hentoja ihokarvoja, mutta niitä on paljon ja ne näkyvät!

1

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaako?

Ei ne viikset ja parta kasva tummempina ja paksumpina, mutta ne TUNTUU paksummilta koska karvat ovat latvaan saakka yhtä paksuja. Tällä hetkellä luonnollisesti kavavat karvasi ovat ohuempia latvasta ja tuntuvat hennomilta kuin sheivattuna.

Jos alat ajelemaan viiksiäsi ja partaasi, joudut samaan kierteeseen kuin nuoret miehet, sitä on sitten jatkettava säännöllisesti ettei sänki näy. Naistenkin viikset ja parta ajellaan aivan samoilla välineillä kuin miehilläkin jos alat siihen.

Mutta ellet mitenkään siedä noita hentoja ihokarvojasi, parempi vaihtoehto voisi olla sokerointi. Sillä ne voisivat pysyä kurissa eikä kasvu ainakaan lisääntyisi, mahdollisesti jopa vähentyisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe