Olen nainen, ja minulla on kamalat viikset sekä parta. Jos ajelen ne pois niin kasvaako ne takaisin entistä tummempina ja paksumpina? Olen kuullut, että eivät mutta en voi luottaa täysin siihen millaisina ne takaisin tulevat.
Onko kellään kokemusta? Ja millä naisten viikset ja parta ajellaan? Ne viikset ja parta siis ovat hentoja ihokarvoja, mutta niitä on paljon ja ne näkyvät!
Naisella on viikset ja parta? Mitä avuksi?
1
244
Vastaukset
- Kannattaako?
Ei ne viikset ja parta kasva tummempina ja paksumpina, mutta ne TUNTUU paksummilta koska karvat ovat latvaan saakka yhtä paksuja. Tällä hetkellä luonnollisesti kavavat karvasi ovat ohuempia latvasta ja tuntuvat hennomilta kuin sheivattuna.
Jos alat ajelemaan viiksiäsi ja partaasi, joudut samaan kierteeseen kuin nuoret miehet, sitä on sitten jatkettava säännöllisesti ettei sänki näy. Naistenkin viikset ja parta ajellaan aivan samoilla välineillä kuin miehilläkin jos alat siihen.
Mutta ellet mitenkään siedä noita hentoja ihokarvojasi, parempi vaihtoehto voisi olla sokerointi. Sillä ne voisivat pysyä kurissa eikä kasvu ainakaan lisääntyisi, mahdollisesti jopa vähentyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379