paljon matkustelleena voin sanoa että suomalaisen naisen kauneus on pelkkä myytti, ei tarvitse mennä kuin ruotsiin niin naisten taso on jo paljon parempi. Ja aina vain paranee kun mennään etelämmäs saksaan, siellä naisilla kauniit kasvonpiirteet ja sopusuhtainen vartalo verrattuna suomalaisnaisten kirveellä veistettyyn naamatauluun ja vatsassa roikkuviin läskimakkaroihin. Tähän kun lisätään suominaisten ilkeä luonne niin ei kiitos, en halua suomalaista naista kun tietää että on paljon parempaakin tarjolla. On vain yksi elämä, miksi tuhlaisin sen jonkun ihramahaisen naamavikaisen suominaisen kanssa
eurooppalaiset naiset kauniimpia kuin suomalaiset naiset
4
75
Vastaukset
- haistappavittu
Ja sitte ku mennää ulkomaalaisilta kysymää nii suomalaiset naiset on parempia ku heidän oman maan naiset. Ainahan se ruoho on vihreempää aidan toisella puolella.
Suomi kuuluu eurooppaan, sijaitsee itse asiassa keskellä eurooppaa. Euroopan itäraja on Uralilla, Venäjä on euroopan suurin valtio...:-)
-P- djskfgsdkfjb
Joo, ja ketkäs siellä Ruotsissa suomalaisista pariutuvat ruotsalaisten kanssa? Oikea vastaus ei ole suomalaiset miehet :). (Suomiäijät kelpaa kehitysmaalaisille naisille, jotka haluavat sen visan Suomeen. Venäjä ja Thaimaa taitaa olla suomalaismiesten ulkomaalaisten vaimojen lähtömaat useimmiten.)
Ylipaino lienee Ruotsissa yhtä yleinen ongelma kuin Suomessa ja hoidotkin siihen tehokkaampia, esim. ns.laihdutusleikkauksia tehdään huomattavasti enemmän (Suomessa tehdään kymmenesosa määrästä, jota Ruotsissa tehdään). - freilos
Voi, kuka sinut raukan pakottaa jäämään suomeen valittamaan ja haaskaamaan elämääsi, kun paratiisi odottaa muualla?
Muuta vaan vaikka sinne saksaan niiden kauniiden neitojen perässä. Älä huoli, ei meillä tule sinua täällä ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053