Vapaamuurareiden oudot rituaalit

munat tervassa

Hassulta tuntuu tavallisesta tallaajasta mitenkä sivistyneet miehet antavat tervata munansa, vaikkakin joukossa tyhmyys tiivistyy, niin silti. Toki muurareihin liittymällä takaa elämänsä onnistumisen, ja hyvinvoinnin, mutta antaa tevata kallein hintansa silläkin. Miettikää kuinka pitkää pinnaa tuo vaatii vaimoltakin, ei naiset alentuisi moiseen

.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012116586189_uu.shtml

7

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä jos sinäkin yrittäisit tehdä jotain itsellesi sen sijaan, että muiden tekemisiä päivittelet. Ei ne sinua ole tervaamassa. En kuulu muurareihin, enkä niiden esiasteeseen Rotareihin tai ns RT-nuorisojengiin. Mutta tunnen useita ihmisiä jotka kuuluvat.

      Minä en näe tuossa mitään pahaa. Kaveriporukka jossa on tietyt pelisäännöt ja tiedät ettei kaveria jätetä. Sitähän sinäkin haet, kun ulkona liikut, haluat olla osa jotain porukkaa, tuntea kuuluvasi johonkin. Se on eräs ihmis-eläimen perustarpeista.

      Muurareita mitä tunnen, fiksuja, eteenpäin katsovia tyyppejä kaikki, upseereita ja kokoomuksen kannattajia. En usko että he haluavat tuhota suomea, kohdella kaltoin sen asukkaita. Toki omasta edusta pitävät huolta kuten meistä jokainen. Mutta tärkeintä on tuo itsensä kehittäminen.

      Jos olet lukenut/katsonut elokuvia, vaikka Brownin kirjoja, siellä muurareista on tehty pahoja, jumalan sotureita, jotka ohjailevat yhteiskunnan toimintaa kaikilla sen asteilla. Voi olla että ohjailevat, mutta en usko että heidän tarkoitus on tuhota maapalloa ja sen väestöä missään vaiheessa. Ole rauhassa ja yritä sinäkin kehittää itseäsi.

      • Kaveriporukka ??

        (Minä en näe tuossa mitään pahaa. Kaveriporukka jossa on tietyt pelisäännöt ja tiedät ettei kaveria jätetä. Sitähän sinäkin haet). Todella hassua, ja sitä tekevät kylän älymystöön kuuluvat itseään sivistyneinä pitävät. Ihmettelen mitenkä näillä kaveriilla yleensä vaimotkin pysyy, vai pysyykö. On kyllä kavereiden kanssa joskus otettu kossua reilustikkin, mutta ei kenelläkään ole tullut mieleen tervata munia.


    • vapaamuurarit

      on saatanaa palvova järjestö.
      se paljastetaan ehkä kaikille jäsenille lopulta siellä,mutta noviisit ei sitä tullessaan tiedä.

    • 666:(

      vapaamuurarit palvoo saatanaa herrana ja siihen kuuluu valitettavasti kirkon väkeäkin.
      Tullessaan tuskin sitä tietävät mutta poiskaan siitä ei voi päästä muuta kun kuoleman kautta niinku ei muistakaan saatanan palvojien yhteisöistä.
      Pois jos yrität tai puhut niin melko varmasti tapetaan.

    • sivistyneempi versio

      Hautakivien potkijoista, kirkonpolttajista ja halvan brenkun lipittäjistä.

    • Riittifriikki

      Eivät pelkästään ole munan tervaajia. Riitteihin kuuluu mm. ruumisarkussa makaaminen ja samalla runkkaaminen. Vapaamuurari-veljet runkkaa ympärillä.. että sellaista sivistynyttä porukkaa...

    • manse3

      ihan saa....n sama vaikka tervassa uisivat,ei minua liikuta,mutta kun asiaa tarkastelee lähemmin on kyllä kyseen alaistettva koko "järjestö"...miettikääpä.tuomari ja syytetty ovat "muurareita" ja istuvat oikeussalissa,,,verotarkastaja ja verorikollinen samassa jengissä...näitä esimerkkejä riittää...näinkö on hyvä ja siihenkö on pyrittävä ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe