harmaat hiukset

salli

Mulla on jo paljon harmaata juurikasvua ja värjään sitä tummaksi kerran viikossa kampaajalta ostamallani Vitality-värillä, jossa ei ole ammoniakkia, mutta on kylläkin vetyperoxidia. Mun on pakko värjätä kerran viikossa, muuten ohimoilla alkaa näkymään harmaata.
Huolestuttaa kuinka epäterveellistä tää värjääminen on ja joskus mietinkin pitäisikö blondata koko tukka niin harmaa ei näkyisi niin selvästi. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

7

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansa

Enpä tiedä tuosta sinun värjääämisestäsi, kun ei ole kokemusta, paitsi annan harmaitteni olla vaan. Onko se niin kamalaa? Tietysti ihan sinun asiasi.... jos haluat ottaa yhteyttä, voin antaa osoitteeni...

• _Nauris_

Moi!
      Mua rupes ihmetyttämään yks pikku seikka, miten vanha olet?????

• salli

olen vaivaiset 42 vuotta ja harmaata alkoi tulle n. 27 vuotiaana. Älä kysy miksi : ) mistäpä sen tietää!

• Mikki

niin kannattaa käydä ottamassa kampaajalla kestoväri niin ei tarvitse joka viikko olla itse värjäämässä...
      jos olet tumma luonnostaan niin valleaa ei ehkä kannata ajatella..

• salli

Siis, olen hyvin tumma luonnostani ja valkoinen juurikasvu näkyy oikeasti jo viikossa. Käyn aina joskus kestovärissä ja juurikasvu tulee samalla tavalla nopeasti. Olen todella liemessä kun en haluaisi nelikymppisenä näyttää vielä mummolta.

• Aino

Itse yritän pitää kahden viikon välejä värjäysten välillä, mutta sitten on jo kiire saada väriä. Olen ajatellut, että kun päänahkani ei oireile mitenkään ( rikki tai hilse), niin voin jatkaa värjäämistä.
      Vaalentamalla hiukset 'keltaisemmat' kuin nämä harmaat, joten taitaisi erottua silloinkin.

• salli

Millä aineilla värjäät? Oletko kokeillut Vitalitya? se on parasta ja ilmeisesti vaarattominta. Jaan aineet kolmeen osaan eli ei tule kovin kalliiksi sillä tavalla. Ihana kun on kohtalontoveri sillä kukaan ikäiseni ystävä ei ole lähelläkään harmaantumista. Häpeän asiaa enkä ole kehdannut kertoa kellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2008
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1680
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      851
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe