Olen löytänyt eksäni profiilin todennäköisesti treffipalstalta, haluaisin hänet takaisin. Pitäisikö minun lähestyä häntä treffipalstalla ensin, ja sitten kertoa kuka olen. Vai onko liian kaukaa haettua teidän mielestä? Olisiko se suuri virhe vai mitä luulette voisiko tilanne muuttua siitä, jos juttelemme sillä tavalla etten muka tiedä kuka hän on, vaikka muka tiedän. Haluan hänet silti ihan tosissani takaisin.
Eksälle viestiä treffipalstalla
2
206
Vastaukset
Laita ihmeessä viestiä, erityisesti jos eksällä on hyvä huumorintaju. Saatte mahtavan tarinan, jonka kerrotte sukulaisille häissä todistusaineiston kera. Minä voin tulla vihkikirkkoon kattoriksi ja hääjuhlan muusikoksi. :)
- suora yhteys parempi
Kyllä mä sinuna lähestyisin häntä suoraan, enkä treffipalstan kautta.
Onhan sulla varmaan entuudestaan hänen yhteystietonsa tallessa ?
Jos kokeilet treffipalstan kautta ja tavallaan tekeydyt ensin joksikin muuksi,
niin eksälläs ei välttämättä huumori riitä, kun totuus paljastuu...
Mutta itsehän hänet parhaiten tunnet, niin tiedät kannattaako se vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446