Elikkä olen juuri muuttanu uudelle paikkakunnalle, enkä ole vielä saanut uusia kavereita...Eli onko ok mennä baariin yksin? Mitä mieltä te miehet ootte yksinäisistä naisista? En mä kyllä ikinä istu nurkassa koko illan, vaan vietän suuremman osan ajasta tanssilattialta. Ja yleensä kun olin joskus jossain baarissa yksin, nii miehet tuli aina juttelemaan jne. Mut haluan vaan nyt tietää teidän miesten mielipide.
Baariin yksin??
4
1217
Vastaukset
- Sinkkumies
Eikös baariin mennä pitämään hauskaa? Totta kai sinne voi mennä yksinkin, jos haluaa eikä sitä tarvi "hävetä". Voisi jopa olla osoitus siitä, ettet roiku kavereissa kiinni, vaan osaat olla rarvittaessa itsenäinen. Ja niin kuin jo itsekin totesit, eipä naisten tarvi baarissa yksin notkua, jos ei halua :-)
- nipa
Mitä sä meiltä miehiltä siihen lupaa kysyt, eihän naiset muutenkaan...Baariin vaan, jos haluttaa.
- dfgdfg
Mun mielestä yksin baarissa olevaa naista on paljon helpompi lähestyä. Eli yksin vaan, kyllä siellä joku mies tulee juttelemaan :).
Jos nainen on isossa kaveriporukassa niin vaikea silloin on mennä juttelemaan tai "iskemään".
Myöskin kaveruksia on välillä vaikea lähestyä. Toinen kaveri kuitenkin repii sen toisen kohta vessaan tms. kun kyllästyy siihen, että vaan toisella on miesseuraa.- ruma
Joo, toi on kyllä niin totta että kaveruksia mahdoton iskeä. Eikä auta vaikka yrittäis jutella tasapuolisesti molemmille!!!.
Mistäköhän ihmeestä se johtuu???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701