lookfantastic.com on perseestä!

VihainenKuluttaja

Tilasin sieltä hiustuotteita. Olivat kyllä edullisia juu. Tilasin Paul Mitchellin hiushoitotuotteita. Sain shampoon ja hoitoaineen, mutta loppua tilauksesta en ole edelleenkään, YLI KUUKAUDEN PÄÄSTÄ tilauksesta saanut!!!! Web-sivuilta ei löydy edes kunnollista sähköpostia, mihin voisi asiasta valittaa/tiedustella. No, laitoin sähköpostia siihen ainoaan sp-osoitteeseen, minkä pitkän etsinnän jälkeen sivuilta löysin, mutta paskat sieltä ole mitään vastausta tullut. Tais sitten kuitenkin mennä kankkulan kaivoon nekin rahat, useampi kymppi! V****TTAA! Mikä hel****tin huijariyritys tuokin on!

10

5438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOJO..

      Moi! no olisithan saanut lähempääkin kyseessä olevia shampoita ja hoitoaineita noitahan on joka kulman takaa eikä tuo PM nyt mitään ihmeellistä ole:)

    • Saman huomannut

      Mietin itsekään aikoinaan sieltä tilaamista, mutta tosiaan toimivaa sähköpostiosoitetta ei ole, joten ongelmatilanteista yhteydenotto onnistuu vain soittamalla. Tämän takia en viitsinyt tilata mitään.

    • tyytyväinen

      Itse aikoinaan ehkä kolmisen vuotta tilailin sieltä. Tilaukset onnistuivat.

    • e-shoppailija

      Juu, ei kannata tilailla sieltä enää nykyisin mitään. Kun laittoivat postikulut ilmaisiksi niin palvelun taso laski. Itse en ole tilannut mutta tämän mukaan http://www.trustpilot.fi/review/www.lookfantastic.com monilla on ollut negatiivisia kokemuksia. Kannattaa aina ennen ensimmäistä tilausta tarkistaa toisten ihmisten kokemukset ja mielipiteet ko. firmasta.

    • vivv1

      Ennen ei ole ollut mitään ongelmia mutta viimeisin tilaus oli yhtä sotkua! Lähettivät väärän tuotteen ja jouduin maksamaan postimaksut sen palauttamisesta.Luulin heidän lähettävän oikeat tuotteet minulle mutta sen sijaan sain s.posti viestin että 1/3 osa tilauksesta on maksettu vain tililleni. Todella hankalaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Varmaan juuri sen takia että ihmiset eivät jaksaisi vaatia rahojansa takaisin. En suosittele tilaamaan mitään koko kaupasta!

      • malla

        Juuri lähti iso tilaus shampoista ja hoitoaineista. Kesken tilauksen asiakakaspalvelija tuli messengerillä kyselemään tarvitsenko apua tai onko kysyttävää. Pähkäilin kahden poskipunasävyn kanssa ja sain häneltä heti avun. Aiemmat toimitukset ovat tulleet perille noin kymmenessä päivässä. Miinus on se, että lähetysten seuranta on aatamin aikaisella tasolla:( Minulla siis ihan hyviä kokemuksia.


    • todella pettynyt

      En voi suositella kenellekään, tuotteet tilattu 5 viikkoa sitten eikä ole vieläkään tullut. Seurantakoodia lähetyksellä ei ole Brittien ulkopuolelle. Kolme kertaa olen tiedustellut lähetystä, kahdesti viestiboksissa ja kerran online-keskustelussa. 2 kertaa käskivät vain odottaa, kunnes viimeisin viesti oli että minun tulee täyttää lomake jossa vakuutan, etten ole saanut tuotteita. Toki voin sen täyttää, mutta lomake pitää kuitata ja lähettää postitse. Joudun siis maksamaan nämä postikulut ja lisäksi ykkösluokan kirjeen toimitusaika Britteihin on sen 4-5 päivää, eli en tule saamaan korvaavaa pakettia (mikäli sellaista aikovat lähettää..) ainakaan seuraavaan kahteen viikkoon. Asiakaspalvelusta on joka kerta kyllä vastattu nopeasti, mutta vastauksista ei ole ollut mitään konkreettista hyötyä. Lisäksi ovat ilmoittaneet eri lähetyspäiviä tuotteilleni, ja nämä päivät ovat olleet 2 välein..Ei anna kovin laadukasta kuvaa ko. puljun asiakaspalvelusta.

      Alhaisten hintojen takia tilasin paljon laadukkaita hoitoaineita, mutta jäi viimeiseksi tilaukseksi LookFantasticilta. Vertauksena esimerkiksi FeelUniquen tilaukseni tuli alle viikossa. No, onneksi maksoin luottokortilla että voin sitä kautta saada rahani takaisin jos tämä pirun tilaus nyt jää kokonaan tulematta :P

    • fantastikki

      Olen itse tilannut kaksi kertaa.
      Tuotepaketin tulo on kestänyt kaksi viikkoa.
      Luvattiin ilmainen lisäpaketti jota ei tullutkaan heti vaan vaan sekin kahden viikon päästä :)
      Olen tyytyväinen ja tilaan edelleen.

    • Asiakas 2

      Itselläni oli myös ongelmia yrityksen kanssa.olin sinnikäs usean kuukauden ajan ja lopulta laittoivat tulemaan uuden paketin.tämä vaati useita kymmeniä sähköpostiviestejä sinne .osaan vastattiin ja osaan ei .

    • Anonyymi

      Tilasin ensimmäistä kertaa tutkimatta palautteita tai yrityksen taustoja. Maksoin 90 euroa ja minulle toimitettiin tyhjä paketti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Uskalla lähestyä minua

      Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

      Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

      https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

      Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

      Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

      En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

      Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

      Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

      Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

      Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe