Olen tavannut ihanan miehen joka asuu toisella paikkakunnalla. Meillä on ihanaa toistemme seurassa ja pystymme puhumaan mistä tahansa. Seksikin toimii moitteettomasti. Ongelmani onkin seksiviestittely ja -puhelut vai miksi niitä voisi kutsua. En ole mitenkään ujo kun mies on minun kanssani samassa huoneessa, mutta kun pitäisi joko puhelimessa tai viestissä kuvailla yksityiskohtaisesti mitä tekee, niin tulee ujous vastaan...Kysynkin nyt neuvoja (asiallisia sellaisia kiitos) että miten käytännössä intiimit puhelut etenevät ja olenko ainoa, joka kokee ne jotenkin luonnottomiksi. Koska välimatkamme takia emme voi tavata edes joka kuukausi, niin haluaisin voittaa ujouteni ja yllättää hänet positiivisesti.
Tuhmat viestit
1
454
Vastaukset
- fiero1
Olen yhden miehen kanssa harrastanut noita. Hän teki sen jotenkin helpoksi, mulle se oli vaikeampaa.
Se alkoi varmaan tekstailulla, jossa kerrottiin mitä haluais toiselle tehdä ja sitten kerrottiin mitä itselle tekee sillä hetkellä. Sitten kun molemmat oli tarpeeks kiihottuneita soitettiin ja puhuttiin samalla kun tehtiin sitä itsellemme.
Siinä kohtaa, kun on oikeesti kiihottunu siitä mitä tapahtuu, niin homma menee hienosti. Väkisin siitä ei taida tulla mitään :(
Mut koita päästä mukaan juttuun vaikka ensin niitten viestien avulla. Kerro vaikka mitä haluisit että mies tekis sulle jos olis siinä sun vieressä. Ihan yksityiskohtasesti siis. Jotkut sanatkin voi olla vaikea löytää, mut kyllä ne sieltä tulee, kun pääset fiilikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409