miehet: miksi ette soita?

nanna

miksi miehet eivät soita, vaikka olisivat luvanneet niin..? saattaa kulua pitkäkin aika ja sitten he ottavat yhteyttä täysin yllättäen..
jos asiasta kysyy he ovat vain unohtaneet asian, eikä asia tunnu vaivaavan heitä jälkeenpäin..?

ovatko naiset vaan liian innokkaita vai mikä mättää..?

8

2347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jii

No ei pidä uskoa kaikkea heti. Yleensä kaverista kyllä näkee kuinka tosissaan se on. Ihastua voi mutta se on usein niin hetkellistä.

• Vastaaja

Tämä on vain naisille ominaista.Oisko kyllästynyt sinun yhteydenotto vaikeuksiin?

• vaan

No anna numero niin mä soitan :-).

Ja se on kyllä joskus totta että naiset on liian innokkaita. Miks siinä alussa ei voi edetä ihan rauhassa toiseen tutustuen??...Silloin riski toisen tunteiden loukkaamiseen on paljon pienempi.

• hellanduudeli

Nää lupaukset on lähinnä kohteliaisuuksia, eikä niitä pidä ottaa niin tosissaan!

• Raimo

Ensinnäkin, useimmin se naisen antama numero on joku sellainen, jossa ei tiedetä mitään, eikä tunneta k.o. nimistä henkilöä.
      Toiseksi, en viitsi ottaa riskiä siitä, että joudun poliisin kanssa tekemisiin puhelinhäirinnän vuoksi.

Ja valmiiksi niille, jotka vetävät tästä omat johtopäätökset minun mielenterveydestäni:

Minua on siis tosiaan uhattu rikosilmoituksella silloin, kun olen tosiaan soittanut PYYDETTÄESSÄ ja vain sen YHDEN kerran.

Ja tuosta väärästä numerosta; jos joskus joku antaa "numeronsa" niin tarkistan sen aina tiedustelusta, ja vastaukset ovat joskus jänniä; paras taitaa olla poliisin alanumero. Minulla itselläni pärräsi puhelin aikanaan jopa 10 kertaa päivässä ja kysyttiin jotain "Aulikkia" josta en tosiaan tiennyt mitään. Kun sain yhden soittajan pysymään langan päässä niin kauan että sain kysyttyä, mitä tämä on, niin hän sanoi saaneensa numeron senssipuhelimesta. Joku lyyli siis piti huvia antamalla minun numeroa omanaan.

Elikkä se, ettei mies soita, voi olla kysymys vain kantapääkoulun oppimäärän suorittamisesta.

Nyt on mennyt 10vuotta ilman noita sattumuksia, kun olen pitänyt numeroni omana tietonani, enkä ole itse soitellut kuin vanhoille ystävilleni.

• Jatta

jos on noin niin miksi miehet sitten PYYTÄVÄT numeroa?

• Raimo
        Jatta kirjoitti:

jos on noin niin miksi miehet sitten PYYTÄVÄT numeroa?

Saattaa olla, että mies ei ole vielä saanut oppia asiasta ja sehän on ikuisuuskysymys, että jotkut miehet ei kertakaikkiaan opi ikinä. Itse en ole pahemmin ilman erityistä syytä kysellyt numeroa.

• M48

Se soittaa, jolla on asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe