Erittäin Rumaa muotia...

Ei pissis

Nykyisin näkee nuoria (ja vähän vanhempiakin) tyttöjä housuissa jotka peittävät hädin tuskin alapääkarvoituksen ja samaan asuun kuuluu lasten osastolta ostettu tiukka toppi.Napa vilkkuu ja vähänkin kun kyykistyy niin paistaa puoli persettä.Ei mene minun tajuntaan että mikä tässä muodissa on niin "seksikästä" kun varsinkin pullukat tytöt pitävät tälläistä vaatetusta."söpöt" jenkkakahvat pursuaa kuin pelastusrenkaat vyötäröllä.Ei voi muuta sanoa kuin HYI HELVETTI!

8

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus

      onhan tuolla kaupungilla tullu itsekseen naurettua monelle liian pieniin vaatteisiin pukeutuvalle teinille. Ja mikä pahinta, jopa useat teini-iän ohittaneet (esim. ikäiseni, 25v.) naisetkin pukeutuvat silleen, siis liian pieniin farkkuihin ja paitoihin. Eivät ymmärrä että kokoa 40 olevasta ihmisestä ei saa 34 kokoista vaikka pukeutuukin 34 vaatteisiin =D

    • muotiguru

      Olen täydellisesti samaa mieltä kanssasi nykypäivän pukeutuimisesta! En kyllä ole nähnyt mainoksissa tälläisiä ihmisiä, mutta mallithan ovat langan laihoja! Ihmiset vain sumeina kuvittelevat, että malleja kauniisti pukevat vaatteet pukisivat heitä yhtä hyvin.

    • ärh

      Älytöntä on tämä muoti tosiaan. Ja mikä typerintä, kun muoti on tällainen, vaatetarjontakin on persiistä. Paitoja ja toppeja on myynnissä vain malleja liian lyhyt (nuorille) ja liian pitkä (tätimalli). Samat housuissa, joko vilkkuu häpykarvoitus tai sitten housut nousevat rintsikoihin asti. Naurettavaa, kun suurin osa shoppailusta menee siihen että etsii ei-muodikkaita vaatteita...

    • ei-kyräilijä

      Ei minua ainakaan ärsytä. Onko se minulta pois jos jonkun persvako tai läskimaha vilkkuu? Ei ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa teinien pukeutumiset, tai muidenkaan.

      Pääasia että pitää huolen siitä ettei omat läskit pursuile mistään. Tai kuten minun tapauksessani pidän huolta että läskejä ei ole alkuunkaan, ja että ne 34 koon vaatteet tosiaankin istuvat minulle. Ja kyllä ne istuvatkin.

      • Poison

        Eivät kaikki kokoa "extra small" isommat ole läskejä. 40 on ihan medium, tavallinen ei-suuri koko.


    • Nitro-Pissis

      En nyt tiedä, missä menee liian matalien housujen raja, mutta itse ainakin tykkään lantiomallisista housuista. Saavat mielestäni selän näyttämään pitemmältä, pepun pienemmältä ja lantion kauniimmalta. Omasta mielestäni pukeudun tyylikkäästi, vaikka vedänkin mielelläni jalkaani Miss Sixtyt.

      Nämä pikkutopit ynnä muut napapaidat ovat tietenkin luku sinänsä...

      • *~*

        yhdyn samaan puheeseen.. :)


    • Olio

      Ihan totta mailmassa on suurempiakin huolia kuin se ettää jonkun jonkun perse tai läskit näkyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe