Nykyisin näkee nuoria (ja vähän vanhempiakin) tyttöjä housuissa jotka peittävät hädin tuskin alapääkarvoituksen ja samaan asuun kuuluu lasten osastolta ostettu tiukka toppi.Napa vilkkuu ja vähänkin kun kyykistyy niin paistaa puoli persettä.Ei mene minun tajuntaan että mikä tässä muodissa on niin "seksikästä" kun varsinkin pullukat tytöt pitävät tälläistä vaatetusta."söpöt" jenkkakahvat pursuaa kuin pelastusrenkaat vyötäröllä.Ei voi muuta sanoa kuin HYI HELVETTI!
Erittäin Rumaa muotia...
8
1340
Vastaukset
- vanhus
onhan tuolla kaupungilla tullu itsekseen naurettua monelle liian pieniin vaatteisiin pukeutuvalle teinille. Ja mikä pahinta, jopa useat teini-iän ohittaneet (esim. ikäiseni, 25v.) naisetkin pukeutuvat silleen, siis liian pieniin farkkuihin ja paitoihin. Eivät ymmärrä että kokoa 40 olevasta ihmisestä ei saa 34 kokoista vaikka pukeutuukin 34 vaatteisiin =D
- muotiguru
Olen täydellisesti samaa mieltä kanssasi nykypäivän pukeutuimisesta! En kyllä ole nähnyt mainoksissa tälläisiä ihmisiä, mutta mallithan ovat langan laihoja! Ihmiset vain sumeina kuvittelevat, että malleja kauniisti pukevat vaatteet pukisivat heitä yhtä hyvin.
- ärh
Älytöntä on tämä muoti tosiaan. Ja mikä typerintä, kun muoti on tällainen, vaatetarjontakin on persiistä. Paitoja ja toppeja on myynnissä vain malleja liian lyhyt (nuorille) ja liian pitkä (tätimalli). Samat housuissa, joko vilkkuu häpykarvoitus tai sitten housut nousevat rintsikoihin asti. Naurettavaa, kun suurin osa shoppailusta menee siihen että etsii ei-muodikkaita vaatteita...
- ei-kyräilijä
Ei minua ainakaan ärsytä. Onko se minulta pois jos jonkun persvako tai läskimaha vilkkuu? Ei ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa teinien pukeutumiset, tai muidenkaan.
Pääasia että pitää huolen siitä ettei omat läskit pursuile mistään. Tai kuten minun tapauksessani pidän huolta että läskejä ei ole alkuunkaan, ja että ne 34 koon vaatteet tosiaankin istuvat minulle. Ja kyllä ne istuvatkin.- Poison
Eivät kaikki kokoa "extra small" isommat ole läskejä. 40 on ihan medium, tavallinen ei-suuri koko.
- Nitro-Pissis
En nyt tiedä, missä menee liian matalien housujen raja, mutta itse ainakin tykkään lantiomallisista housuista. Saavat mielestäni selän näyttämään pitemmältä, pepun pienemmältä ja lantion kauniimmalta. Omasta mielestäni pukeudun tyylikkäästi, vaikka vedänkin mielelläni jalkaani Miss Sixtyt.
Nämä pikkutopit ynnä muut napapaidat ovat tietenkin luku sinänsä...- *~*
yhdyn samaan puheeseen.. :)
- Olio
Ihan totta mailmassa on suurempiakin huolia kuin se ettää jonkun jonkun perse tai läskit näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483