SINÄKIN VOIT OLLA IHANNENAINEN!!

ihana naiseus

Minusta jokaisen naisen tulisi rakastaa itseään ja omaa erityislaatuisuuttaan. Jokainen nainen voi olla kaunis, kun nainen on kotona omassa kehossaan, säteilee hyvinvointia, itsevarmuutta ja tyytyväisyyttä ulospäin. Terveet elämäntavat kaunistavat jokaista naista. Oman itsensä rakastamisen suhteen voi joutua itsetutkistelua ja henkistä työtä. Tämä on monille pitkä prosessi.

Monet naiset keskittyvät etsimään vikoja itsestään ja murehtivat niitä jatkuvasti. Useimmat naiset eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä, miksi?? Koska media on luonut tietynlaisen naiskuvan, johon 99 %:a naisista ei sovi.. liian monet naiset peilaavat omaa peilikuvaansa verraten itseään tähän naiseuden malliin. Se masentaa naisia ja he uskovat, että heidän elämänsä olisi toisenlainen jos he olisivat "täydellisiä". Mutta totuus on kuitenkin, että nämä "täydellisetkään" naiset eivät ole tyytyväisiä itseensä, vaan heistäkin löytyy "vikoja". Miksi naisen pitäisi olla jonkun muotin mukainen voidakseen olla ihana, kaunis ja viehättävä?? Minun mielestä ei tarvitse..

Minä olen onnellinen omassa kehossani ja elämässäni. Säteilen valoa, rauhaa ja iloa ulospäin. Ulkonäöltäni en todellakaan ole täydellinen.

Ulkoisen olemukseni hyviä puoli ovat

puoleen selkään asti, pitkät hiukset
kauniit kasvot: korkeat poskipäät, suorat hampaat, avoimet silmät, hyvä iho, kauniit huulet.
kiinteät lihakset
ei selluliittia
normaalipainoinen
hyvän malliset sääret
sirot nilkat
aika pitkä 173cm

Huonoja puoli ovat
-isoluinen
- leveät hartiat
- isot kämmenet
-lyhyet jalat
- isot jalkaterät 40 numero (korkokengät ja jotkut lenkkarit jopa 41)
- 3-5 kiloa ylipainoa (vaikka paino ideksin mukaan normaalipaino)

Olen aina ihaillut siroja naisia, joilla on pitkät jalat, pienet jalat ja kädet. Minulla on ollut paljon ulkonäkökomplekseja, mutta pitkän henkisen matkan jälkeen olen lopultakin löytänyt rauhan itseni kanssa. Olen tässä kehossa. Kunnioitan ja arvostan tätä kehoa ja pidän tästä kehosta mahdollisimman hyvää huolta.

Sanomani naisille onkin se, että olkaa armollisia itsellenne tässä ulkonäkö keskeisessä maailmassa. Elämässä on paljon muutakin ulkonäkö. Ihminen voi olla onnellinen ja nauttia elämästä juuri sen näköisenä kuin on. Kun omaa itseään rakastaa, niin ei tarvitse hakea omaa arvoaan ympärillä olevilta miehiltä. Kauneus on katsojan silmissä, joten minkä näköinen nainen tahansa voi olla jonkun miehen ihannenainen!! :) :)

64

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaapa7

      Kiitos, olen ihannenainen myöskin :)
      Hyviä puoliani (ulkonäöstä):
      pidän itsestäni huolta
      olen kaunis
      olen hoikka mutta muodokas
      käyn salilla eli lihakset kunnossa joskaan ei miehekkäät eikä suuret
      kauniit sääret
      sirot nilkat myös :D
      osaan meikata
      osaan pukeutua tilanteen mukaan ja keskimääräistä tyylikkäämmin
      pitkät hiukset joita kiharran/suoristan fiiliksen mukaan
      luonnollinen hiusväri
      kauniit mantelinsilmät joissa ihana syvä väri
      kynnet suurimman osan ajasta hyvinkin kauniit (hoidan ja lakkaan varpaankynnetkin =))
      karvattomuus (joskin joskus alhaalla siisti kolmio)
      sopiva päivetys
      kauniit sirot kasvonpiirteet
      suurehkot tissit
      kapea vyötärö
      värjään ripsiäni ja kulmiani joten näkyvät oikein selkeästi ilman meikkiäkin
      ihoa kehuttu usein hyväksi
      hygieenisyys toki

      huonoja puolia en halua miettiä, mikä kenenkin mielestä huonoa, rakastan itseäni tälläisenä vaikkakin joitain erityisiäkin piirteitä löytyy kuten että jos en laita hiuksiani kauniisti, ne saattavat näyttää ohuehkoilta :D
      pömppis jos istun epäryhdikkäästi. no siinä ne pahimmat tulikin =)

      Ja, joo, tää saattaa vaikuttaa itserakkaalta mutta faktoja noi oli. HEI NAISET LISÄÄ NÄITÄ KEHIIN, tekee hyvää miettiä omia hyviä puoliaan välittämättä muiden ajatuksista !!! Itsetuntoa peliin

      • Ihana naiseus

        Vauh!! Sinä oletkin todella upea ilmestys sekä ulkoisesti että sisäisesti!! :)) Oli ihana lukea tekstisi.. siitä oikein huokui terve itserakkaus!! Hyvä noin sitä pitää.. itsensä mollaajia ja murjottajia on naisissa liikaa :D


      • mimi23
        Ihana naiseus kirjoitti:

        Vauh!! Sinä oletkin todella upea ilmestys sekä ulkoisesti että sisäisesti!! :)) Oli ihana lukea tekstisi.. siitä oikein huokui terve itserakkaus!! Hyvä noin sitä pitää.. itsensä mollaajia ja murjottajia on naisissa liikaa :D

        Täällä myös yksi nuori nainen joka on liian pitkään huoamnnut itsessään vain huonot puolet.Vasta viimeaikoina olen alkanut kiinnittään enemmän huomiota niihin hyviin piirteisiin :)

        sirot luut,pienet jalat ja kädet
        tumman ruskeat silmät
        sopusuhtainen,hoikka mutta lihaksikas vartalo
        kova itsekuri
        avulias ja ystävällinen luonne
        ahkera
        hyvä iho
        suorat hampaat,kauniit huulet
        Jnejne..
        Näin vaatimattomasti sanottuna ainut huono puoli itsessäni on liian ohuet hiukset,onneks niistäkin saa kohtuu tuuhean näköiset tupeeraamalla :)Olen ihana nainen,ja tiedän sen :)


    • Siis hetkinen nyt

      Kenen ihanne pitäisi olla? Ja miksi tavallisen ihmisen pitäisi yleensäkään olla mikään ihanne?

      • ihana naiseus

        Ihanne sanalla en tarkoita, että pitäisi sopia johonkin tiettyyn muottiin. Kirjoitukseni tarkoitus on saada naiset näkemään itsensä positiivisessa valossa ja tuntemaan tervettä itserakkautta omasta naiseudestaan.

        Jokainen ihminen voi olla kaunis juuri sellaisena kuin on, kun sen vain oivaltaa:)


    • smartbeauty

      Minä olen nainen joka kiinnittaa nimeomaan niihin "puutteisiin" ja niin kutsuttuihin virheisiin huomiota, ja harmiyttelen niitä päivittäin. Ja minä siis myös samalla olen nainen, joka myös kauniiksi kutsutaan. en vain osaa nähdä itseäni niin, joskus tosin ns tunnen itseni kauniiksi, silloin kun koen olevani rakastettu ja että saan olla oma itseni, tunnen itseni hyvinkin kauniiksi ihmiseksi.

      No, tässä nyt minäkin yritän nähdä niitä hyviä puoliani:

      - isot, eksoottisen väriset silmät (turkoosinkellertävät)
      - tosi hyvä pituus (170), keskivertona on hyvä olla :)
      - olen suht hoikka
      - minulla on se paljon puhuttu hyvä vyötärö- lantio-suhde
      - minulle käy lähes minkä väriset hiukset vain
      - hiukseni ovat paksut
      - olen suht siroluinen
      - olen kauttaaltaan aika sopusuhtainen
      - minulla on hyvä iho
      - peppuni on aika hyvä
      - sääret ovat nätit

      Vaikka noissa yllämainituissakin tosin tuppaan aina miettimään että kehuja saanut peppukin voisi olla VIELÄ parempi, voisin olla VIELÄ hiukempi, jne jne.

      Mutta aloitus oli hyvä, huomana vain miten vaikeaa itsensä kehuminen on.

      Ehkä sne sijaan että miettisi kehoaan, oli se sitten negatiivisesti tai positiivisesti olisi sanoa, että MINÄ OLEN KAUNIS JA HYVÄ JA IHANA IHMINEN JA NAINEN TÄYSIN SIITÄ RIIPPUMATTA MINKÄLAISI KEHONI OSAT OVAT. PISTE.

      Koska sehän on saman kolikon kääntöpuoli, koke ahuonommutta rumista piirteistä tai sit kokea paremmuutta kauniista.

      Itsetunnon pitäisi virrata naisellakin muista asioioista. Vaan siinäpä on opettelemista :)

      • ihana naiseus

        Jos on tuollainen ulkonäkö, niin olisi syytä kokea suurta kiitollisuutta ja iloa luojan antamasta lahjasta!! :)

        Mikä on negatiivista ja positiivista, niin sekin on katsojan silmissä. Naisilla on valitettavan usein tapa nähdä itsessään niitä "virheitä", joita muut eivät edes näe ja jopa voi olla niin, että toinen näkee senkin puolen kauniina.

        Kun itse joskun tuskailin, että olen kuin painonnostaja, koska on leveät hartiat ja selkeät lihakset, niin joku muu on nähnyt minut hyvin eri tavalla.. "Upean ryhdikkään näköinen nainen, jolla on kauniit lihakset ja elinvoimaisen näköinen kroppa".. niinpä, siinä vähän erilainen näkökulma ja kun katson itseäni tarkemmin, niin näytänkin sellaiselta.

        Miehet katsovat naista kokonaisuutena, eivät suurennuslasilla kuten naiset tekevät itselleen. Miehet pitävät naisista, jotka ovat tyytyväisiä itseensä ja huokuvat tervettä itseluottamusta.


    • ...

      Niin, paitsi jos et ole miesten mielestä kaunis(ja miehillä ei olekaan mitkään pienet vaatimukset!), et koskaan saa parisuhdetta, vaikka kuinka tykkäisit itse itsestäsi.

      Minä olen tottunut ulkonäkööni ja näytän mielestäni parhaalta, miltä näillä eväillä voi näyttää, mutta en kuitenkaan niin hyvältä, että joku mies voisi kiinnostua.

      Ei todellakaan minkä näköinen tahansa nainen voi olla ihannenainen, kyllä se on aika tarkat vaatimukset täytettävä siihen nimitykseen.

      • Siis hetkinen nyt

        Kyllä kuule ihan tavallinen nainen seuraa saa.
        Ja se kunnon parisuhdekin löytyy ihan helposti, jos nainen ei ole itse vaan liian nirso.


      • ...
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Kyllä kuule ihan tavallinen nainen seuraa saa.
        Ja se kunnon parisuhdekin löytyy ihan helposti, jos nainen ei ole itse vaan liian nirso.

        Joo, saduissa. Katsopa nyt vaikka tältäkin palstalta, mitä miehet vaatii... Ei tosiaan riitä mikään tavisulkonäkö!


      • Siis hetkinen nyt
        ... kirjoitti:

        Joo, saduissa. Katsopa nyt vaikka tältäkin palstalta, mitä miehet vaatii... Ei tosiaan riitä mikään tavisulkonäkö!

        Anna heidän vaatia vaikka kuuta taivaalta, sehän on heidän asiansa:D

        Kaikilla on haaveita. Mutta yleensä unelmaprinssit ja -prinsessat jäävätkin vain unelmaksi.
        Moni haaveilee lottovoitostakin, harva sitä kuitenkaan saa. Ja silti ihmiset elävät normaalia elämää.

        Ymmärrät kyllä nämä asiat itsekin sitten aikuisena.

        Mutta ihan vinkkinä: ei kannata viettää nuoruutta netissä säälimässä itseänsä, vaan kannattaa mennä ja hankkia elämää ihan todellisesta maailmasta.


      • ihana naiseus

        Toi ei pidä lainkaan paikkaansa. Sulla on hyvin vahva uskomus, että pitäisi olla jonkun tietyn näköinen saadakseen miehen.Ei se aina mene niin, että kauniilla naisella on paljon miehiä.. voi jopa joskus olla päinvastoin ja syitä voi olla monia esim. miehet eivät uskalla lähestyä, naisella on huono itsetunto tai vuorovaikutustaidot.

        Itse tiedän naisia, jotka ovat hyvin tavallisen näköisiä, hyvän itsetunnon omaavia ja heillä on hyvä mies. On jopa naisia, joilla on paljon itseään paremman näköinen mies.

        Minusta ratkaisevaa on mitä ihminen itse ajattelee itsestään, koska sen muut ihmiset aistivat. Minkä näköinen ihminen tahansa voi saada kumppani. Miksi pitäisi olla joku kaikkien miesten ihailema "ihannenainen"? Eikö se riittäisi kun voisi olla yhden miehen ihannenainen:)


      • ...
        ihana naiseus kirjoitti:

        Toi ei pidä lainkaan paikkaansa. Sulla on hyvin vahva uskomus, että pitäisi olla jonkun tietyn näköinen saadakseen miehen.Ei se aina mene niin, että kauniilla naisella on paljon miehiä.. voi jopa joskus olla päinvastoin ja syitä voi olla monia esim. miehet eivät uskalla lähestyä, naisella on huono itsetunto tai vuorovaikutustaidot.

        Itse tiedän naisia, jotka ovat hyvin tavallisen näköisiä, hyvän itsetunnon omaavia ja heillä on hyvä mies. On jopa naisia, joilla on paljon itseään paremman näköinen mies.

        Minusta ratkaisevaa on mitä ihminen itse ajattelee itsestään, koska sen muut ihmiset aistivat. Minkä näköinen ihminen tahansa voi saada kumppani. Miksi pitäisi olla joku kaikkien miesten ihailema "ihannenainen"? Eikö se riittäisi kun voisi olla yhden miehen ihannenainen:)

        Koska se ei toimi noin. Joko on suurinpiirtein kaikkien miesten ihannenainen tai ei kenenkään ihannenainen. Miehillä on todella yhtenevä maku naisten suhteen.

        Ja kyllähän täytyy olla vähintään tietyn näköinen, että kelpaa, eikä se raja ole ihan matala. Ja on sellaisia asioita, jotka on ehdoton ei, vaikka kaikki muu olisi kunnossa esimerkiksi se, jos rinnat ei ole kiinteät. Vaikka muuten olisi ihan nätti, silloin ei kelpaa kenellekään.


      • ...
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Anna heidän vaatia vaikka kuuta taivaalta, sehän on heidän asiansa:D

        Kaikilla on haaveita. Mutta yleensä unelmaprinssit ja -prinsessat jäävätkin vain unelmaksi.
        Moni haaveilee lottovoitostakin, harva sitä kuitenkaan saa. Ja silti ihmiset elävät normaalia elämää.

        Ymmärrät kyllä nämä asiat itsekin sitten aikuisena.

        Mutta ihan vinkkinä: ei kannata viettää nuoruutta netissä säälimässä itseänsä, vaan kannattaa mennä ja hankkia elämää ihan todellisesta maailmasta.

        Olen 35, joten eiköhän se aikuisuuden raja ole jo ylitetty. Sinä uskoakseni olet huomattavasti nuorempi, muuten et uskoisi moisiin satuihin. No, joskus toivon itsekin, että olisin vielä yhtä naiivi.

        Mutta en ole ja tiedän tämän asian realiteeteista ihan hiukan enemmän kuin sinä. Minun sanomiseni kun perustuvat elettyyn elämään eikä siihen, mitä sinä kuulit salkkareissa sanottavan. Tajuat kyllä, mistä puhun, kun vähän kasvat.


      • Siis hetkinen nyt
        ... kirjoitti:

        Olen 35, joten eiköhän se aikuisuuden raja ole jo ylitetty. Sinä uskoakseni olet huomattavasti nuorempi, muuten et uskoisi moisiin satuihin. No, joskus toivon itsekin, että olisin vielä yhtä naiivi.

        Mutta en ole ja tiedän tämän asian realiteeteista ihan hiukan enemmän kuin sinä. Minun sanomiseni kun perustuvat elettyyn elämään eikä siihen, mitä sinä kuulit salkkareissa sanottavan. Tajuat kyllä, mistä puhun, kun vähän kasvat.

        Myönnetään, olen hieman nuorempi. En kuitenkaan paljoa.

        Kokemuksesta itsekin puhun.

        Kuulehan nyt, kun itse tiedän erinäköisiä, pituisia ja painoisia naisia. Kaikki on löytäneet vakavan parisuhteen, suurimmalla osalla on perhe.

        Mitä minuun tulee.... Aina on vientiä riittänyt ja paljon. Kukaan ei ole koskaan sanonut että olisin jokin ihanne (ei edes se mies jonka kanssa perustin perheen).

        Toisaalta en ole koskaan tavannut itsekään sitä ihannemiestäni. Mutta silti olen tavannut ihania miehiä, ja rakkautta ja intohimoa on riittänyt.

        Ehkä olet liian nirso. Oletko muuten ikinä yrittänyt katsella miehiä, muualta kuin netistä?


      • häh häh

        Mut mitä helv... eihän kukaan ole sanonut, että miehelle kelpaa vain ihanne??! Ihanne on kuitenkin paljon suppeampi käsite kuin kaunis ja hyvännäköinen! Ja mikä parasta, ihanne saattaa vieläpä muuttua iän mukana! Ei naisen eikä miehen tarvitse olla ihanne, että rakastuminen tapahtuisi. Oman kokemuksen mukaan (olen tavallisen näköinen nainen) miehet rakastuvat nopeammin kuin naiset. Olen myös kuullut tämän faktana TV:stä, todenperäisyydestä en tiedä mutta natsaa kyllä kokemusten valossa. Lisäksi miehet ainakin omalla kohdallani takertuvat helpommin, eivät usko eka kerrasta tai mistään hienovaraisesta vihjeestä, ettei seura enää kiinnosta.

        Voihan olla, että itselläni on käynyt satumaisen hyvä tuuri. Ja toistettakoon, että ulkonäköni ei ole mitään "ihanne"tasoa, jos puhutaan stereotyyppisestä silotellusta naisesta. Ei, olen ihan tavallinen nainen, kroppa on hoikka ja muodokas mutta esim. tissit vain c-kuppia (mikä on tämän palstan mukaan siis lauta :D). Että näin...


    • lifemocker

      "Koska media on luonut tietynlaisen naiskuvan, johon 99 %:a naisista ei sovi.."

      onko median luoma mieskuva sitten jotenkin erilainen tässä asiassa?

      • Siis hetkinen nyt

        Totta. Median luoma mielikuva naisen kauneudesta on aika omituinen ja sopii aika harvaan. Mutta kuten sanoit, miehillä alkaa olla sama juttu. Kyllä ulkonäkö vaatimukset miehille ovat myös kasvaneet huomattavasti.


      • ihana naiseus
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Totta. Median luoma mielikuva naisen kauneudesta on aika omituinen ja sopii aika harvaan. Mutta kuten sanoit, miehillä alkaa olla sama juttu. Kyllä ulkonäkö vaatimukset miehille ovat myös kasvaneet huomattavasti.

        Median luoma kuva naisen kauneudesta on aika usein seuraavanalainen:

        Pituus noin 180 cm. Kuinka moni nainen on noin pitkä?? ja Kuinka moni mies oikeasti haluaa noin pitkän naisen? Tarkoitukseni ei ole mollata pitkiä, koska toki pituuskin voi olla kaunista.

        Paino on reilusti alipainoinen eli pituudesta vähennetään 120. Eli jos nainen on 170cm, niin painon tulisi olla 50kg. Vain luonnostaan erittäin siro ihminen voi omata tämmöiset mittasuhteet. Suurimmnalle osalle naisista se on täysin mahdotonta ilman anoreksiaa tai sairautta. Peili on paras mittari sen suhteen mikä on sopiva paino.

        Todella pitkät sääret. Suomalaiselle rakenteelle on enemmänkin ominaista lyhyemmät jalat tai keskipitkät jalat.

        Hiukset ovat pitkät ja älyttömän vahvat. Harvalla suomalaiselal on tälläiset hiukset. Hiukset voivat olla kauniit, kun ne räätälöidään omistajalleen sopivaksi ja otetaan huomioon hiusten kunto, paksuus ja muut ominaisuudet.

        Kasvot: isot silmät, iso suu, suorat hampaat, hyvä iho ja korkeat poskipäät. Mielestäni aika monella naisella on ihan hyvät piirteet, jos niitä osaa sopivasti tuoda esiin.

        MIksi ihmisen pitäisi ylipäätään sopia johonkin tiettyyn malliin, joka on luotu ulkoapäin?! Massasta poikkeavia persoonallisia, itsensä näköisiä ja itseään ilmaisevia persoonia arvostetaan ja ihaillaan. Eikö tässä ole suuri ristiriita, että ihmiset ihailee persoonallisia ihmisiä ja sit kuitenkin ahdistuvat, kun eivät mahdu johokin ulkoiseen muottiin?

        Minusta ihmisen pitää löytää arvostus ja oma voima sisältä päin, jotta voi vapautua ympäristön paineista. Jos arvostaa ja rakastaa itseään riittävästi sellaisena kuin on, niin on yksi hailee mitä ympäristö ajattelee ja vasta silloin ihminen on vapaa!! Kukaan ei enää luo paineita tai määrittele millainen tulisi olla, koska ihminen ei ole enää ulkoapäin ohjautuva yksilö, joka hakee hyväksyntää ulkoiselta taholta.


      • Siis hetkinen nyt
        ihana naiseus kirjoitti:

        Median luoma kuva naisen kauneudesta on aika usein seuraavanalainen:

        Pituus noin 180 cm. Kuinka moni nainen on noin pitkä?? ja Kuinka moni mies oikeasti haluaa noin pitkän naisen? Tarkoitukseni ei ole mollata pitkiä, koska toki pituuskin voi olla kaunista.

        Paino on reilusti alipainoinen eli pituudesta vähennetään 120. Eli jos nainen on 170cm, niin painon tulisi olla 50kg. Vain luonnostaan erittäin siro ihminen voi omata tämmöiset mittasuhteet. Suurimmnalle osalle naisista se on täysin mahdotonta ilman anoreksiaa tai sairautta. Peili on paras mittari sen suhteen mikä on sopiva paino.

        Todella pitkät sääret. Suomalaiselle rakenteelle on enemmänkin ominaista lyhyemmät jalat tai keskipitkät jalat.

        Hiukset ovat pitkät ja älyttömän vahvat. Harvalla suomalaiselal on tälläiset hiukset. Hiukset voivat olla kauniit, kun ne räätälöidään omistajalleen sopivaksi ja otetaan huomioon hiusten kunto, paksuus ja muut ominaisuudet.

        Kasvot: isot silmät, iso suu, suorat hampaat, hyvä iho ja korkeat poskipäät. Mielestäni aika monella naisella on ihan hyvät piirteet, jos niitä osaa sopivasti tuoda esiin.

        MIksi ihmisen pitäisi ylipäätään sopia johonkin tiettyyn malliin, joka on luotu ulkoapäin?! Massasta poikkeavia persoonallisia, itsensä näköisiä ja itseään ilmaisevia persoonia arvostetaan ja ihaillaan. Eikö tässä ole suuri ristiriita, että ihmiset ihailee persoonallisia ihmisiä ja sit kuitenkin ahdistuvat, kun eivät mahdu johokin ulkoiseen muottiin?

        Minusta ihmisen pitää löytää arvostus ja oma voima sisältä päin, jotta voi vapautua ympäristön paineista. Jos arvostaa ja rakastaa itseään riittävästi sellaisena kuin on, niin on yksi hailee mitä ympäristö ajattelee ja vasta silloin ihminen on vapaa!! Kukaan ei enää luo paineita tai määrittele millainen tulisi olla, koska ihminen ei ole enää ulkoapäin ohjautuva yksilö, joka hakee hyväksyntää ulkoiselta taholta.

        Onko noin?
        Minä kun luulin että nykyinen nais-ihanne on todella siro, todella lyhyt ja todella laiha nainen, jolla on todella suuret rinnat.
        Voi tietysti olla että olen erehtynyt, kun aika vähän tulee seurattua tämmöisiä asioita.


      • lifemocker
        ihana naiseus kirjoitti:

        Median luoma kuva naisen kauneudesta on aika usein seuraavanalainen:

        Pituus noin 180 cm. Kuinka moni nainen on noin pitkä?? ja Kuinka moni mies oikeasti haluaa noin pitkän naisen? Tarkoitukseni ei ole mollata pitkiä, koska toki pituuskin voi olla kaunista.

        Paino on reilusti alipainoinen eli pituudesta vähennetään 120. Eli jos nainen on 170cm, niin painon tulisi olla 50kg. Vain luonnostaan erittäin siro ihminen voi omata tämmöiset mittasuhteet. Suurimmnalle osalle naisista se on täysin mahdotonta ilman anoreksiaa tai sairautta. Peili on paras mittari sen suhteen mikä on sopiva paino.

        Todella pitkät sääret. Suomalaiselle rakenteelle on enemmänkin ominaista lyhyemmät jalat tai keskipitkät jalat.

        Hiukset ovat pitkät ja älyttömän vahvat. Harvalla suomalaiselal on tälläiset hiukset. Hiukset voivat olla kauniit, kun ne räätälöidään omistajalleen sopivaksi ja otetaan huomioon hiusten kunto, paksuus ja muut ominaisuudet.

        Kasvot: isot silmät, iso suu, suorat hampaat, hyvä iho ja korkeat poskipäät. Mielestäni aika monella naisella on ihan hyvät piirteet, jos niitä osaa sopivasti tuoda esiin.

        MIksi ihmisen pitäisi ylipäätään sopia johonkin tiettyyn malliin, joka on luotu ulkoapäin?! Massasta poikkeavia persoonallisia, itsensä näköisiä ja itseään ilmaisevia persoonia arvostetaan ja ihaillaan. Eikö tässä ole suuri ristiriita, että ihmiset ihailee persoonallisia ihmisiä ja sit kuitenkin ahdistuvat, kun eivät mahdu johokin ulkoiseen muottiin?

        Minusta ihmisen pitää löytää arvostus ja oma voima sisältä päin, jotta voi vapautua ympäristön paineista. Jos arvostaa ja rakastaa itseään riittävästi sellaisena kuin on, niin on yksi hailee mitä ympäristö ajattelee ja vasta silloin ihminen on vapaa!! Kukaan ei enää luo paineita tai määrittele millainen tulisi olla, koska ihminen ei ole enää ulkoapäin ohjautuva yksilö, joka hakee hyväksyntää ulkoiselta taholta.

        "aino on reilusti alipainoinen eli pituudesta vähennetään 120. Eli jos nainen on 170cm, niin painon tulisi olla 50kg. Vain luonnostaan erittäin siro ihminen voi omata tämmöiset mittasuhteet. Suurimmnalle osalle naisista se on täysin mahdotonta ilman anoreksiaa tai sairautta."

        ei se paino sitä sano miltä toinen näyttää. jos treenaat niin voit painaa sen 70:kin, mutta näytät silti 50 kiloiselta, koska läskiä sinussa ei ole.

        tämä olisi hyvä syytä muistaa! kaikkihan sitä nyt tietenkin toivovat että toinen ihminen pitää itsestään huolta, joten miksi naiset sitten eivät pidä itsestään huolta ja tee kropalleen jotain, vaan tyytyvät vain siihen valittamiseen?


      • lifemocker
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Onko noin?
        Minä kun luulin että nykyinen nais-ihanne on todella siro, todella lyhyt ja todella laiha nainen, jolla on todella suuret rinnat.
        Voi tietysti olla että olen erehtynyt, kun aika vähän tulee seurattua tämmöisiä asioita.

        jos et ole huomannut niin silti KAIKENLAISET naiset pariutuvat paljon helpommin kuin miehet, että se siitä ihanteesta kun kelpaatte kyllä.

        miesten puolella tilanne onkin sitten toinen, vaikka miten pidät itsestäsi huolta niin et saata kelvata kellekkään...


      • Siis hetkinen nyt
        lifemocker kirjoitti:

        jos et ole huomannut niin silti KAIKENLAISET naiset pariutuvat paljon helpommin kuin miehet, että se siitä ihanteesta kun kelpaatte kyllä.

        miesten puolella tilanne onkin sitten toinen, vaikka miten pidät itsestäsi huolta niin et saata kelvata kellekkään...

        Sitähän minäkin olen tässä koittanut yhdelle keskustelijalle tolkuttaa että kaikennäköiset naiset saavat kyllä miehiä. Ja se on myös totta mitä sanoit miehistä. Itsekin tiedän useamman ihan hyvän miehen jotka on jääneet yksin, vaikka kuinka olisivat hakeneet itselleen naista.


      • ...
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Sitähän minäkin olen tässä koittanut yhdelle keskustelijalle tolkuttaa että kaikennäköiset naiset saavat kyllä miehiä. Ja se on myös totta mitä sanoit miehistä. Itsekin tiedän useamman ihan hyvän miehen jotka on jääneet yksin, vaikka kuinka olisivat hakeneet itselleen naista.

        Se, että KELPAA jonkun spermantyhjennysastiaksi paremman puutteessa ei nyt varsinaisesti saa minua hyppimään riemusta, jos en voi saada ketään, kuka oikeasti tykkäisi minusta.

        Tuskin sinäkään lifemocker haluaisit vain kelvata jollekin naiselle vaikka lottovoiton jälkeen, vain koska sinulla on rahaa?


      • Siis hetkinen nyt
        ... kirjoitti:

        Se, että KELPAA jonkun spermantyhjennysastiaksi paremman puutteessa ei nyt varsinaisesti saa minua hyppimään riemusta, jos en voi saada ketään, kuka oikeasti tykkäisi minusta.

        Tuskin sinäkään lifemocker haluaisit vain kelvata jollekin naiselle vaikka lottovoiton jälkeen, vain koska sinulla on rahaa?

        Kukaan ei ole puhunut mitään pelkistä "hoidoista".

        Luitko sen aikaisemman viestin jonka sinulle kirjoitin? Siinä kerroin sinulle vakavissa suhteissa olevista, perheellisistä naisista. Ja tosiaan hyvinkin eri näköisistä. Lihavia, laihoja, lyhyitä, pitkiä, kauniita, vähemmän kauniita.

        Eli siis sinulle ei riitä se että kelpaisit jollekin vaimoksi ja lasten äidiksi?
        Vaan sinunko pitäisi sitten löytää mies, joka palvoo sinua kuin prinsessaa, kertoo jatkuvasti että olet hänen ihannenaisensa ja kaunein nainen maan päällä, niinkö?
        Eli olin ilmeisesti oikeassa, olet liian nirso.


      • ...
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Kukaan ei ole puhunut mitään pelkistä "hoidoista".

        Luitko sen aikaisemman viestin jonka sinulle kirjoitin? Siinä kerroin sinulle vakavissa suhteissa olevista, perheellisistä naisista. Ja tosiaan hyvinkin eri näköisistä. Lihavia, laihoja, lyhyitä, pitkiä, kauniita, vähemmän kauniita.

        Eli siis sinulle ei riitä se että kelpaisit jollekin vaimoksi ja lasten äidiksi?
        Vaan sinunko pitäisi sitten löytää mies, joka palvoo sinua kuin prinsessaa, kertoo jatkuvasti että olet hänen ihannenaisensa ja kaunein nainen maan päällä, niinkö?
        Eli olin ilmeisesti oikeassa, olet liian nirso.

        Ei riittäisi, jos se mies koko ajan kokisi, että on joutunut tyytymään minuun ja toivoisi saavansa paremman.

        Vähin, mikä riittäisi, olisi mies, joka aidosti tykkää minusta ja ajattelee, että olen riittävän hyvä hänelle ja olisi ihan tyytyväinen minuun, puutteineni kaikkineni. Ei se minusta ole mitään prinsessamaisuutta ja nirsoutta. Mutta sellaista suhtautumista saa osakseen vain kaikkein kauneimmat naiset.

        Sinä et taida tietää paljon elämästä vai mitä? Ainakin olet väkisinkin alle 20. Kun tuosta viisastut, ymmärrät kyllä mistä puhun.

        Ja itsehän sinä tässä puhut halustasi olla jonkun ihannenainen! Kuka mahtaakaan olla se prinsessa?!


      • Siis hetkinen nyt
        ... kirjoitti:

        Ei riittäisi, jos se mies koko ajan kokisi, että on joutunut tyytymään minuun ja toivoisi saavansa paremman.

        Vähin, mikä riittäisi, olisi mies, joka aidosti tykkää minusta ja ajattelee, että olen riittävän hyvä hänelle ja olisi ihan tyytyväinen minuun, puutteineni kaikkineni. Ei se minusta ole mitään prinsessamaisuutta ja nirsoutta. Mutta sellaista suhtautumista saa osakseen vain kaikkein kauneimmat naiset.

        Sinä et taida tietää paljon elämästä vai mitä? Ainakin olet väkisinkin alle 20. Kun tuosta viisastut, ymmärrät kyllä mistä puhun.

        Ja itsehän sinä tässä puhut halustasi olla jonkun ihannenainen! Kuka mahtaakaan olla se prinsessa?!

        Siis olen alle 20vuotias.... Äiti? Terävästi päätelty.

        Sanoin mielestäni että olen tyytyväinen itseeni vaikka en ainakaan usko olevani mikään ihanne.

        Ihmiset ei ole vuosikausia yhdessä ja perusta perhettä "vain koska toinen on ulkonäöltään kaunis/komea".
        Kysymys on siitä että rakastutaan toisen sisimpään, siihen toisen luonteeseen.

        Mutta tuskin sinä edes tiedät mitä tarkoittaa sana tunteet.

        Ihaile itseäsi peilistä vain, ihan yksin. Hyvällä luonteella voisi joku muukin ihailla sinua.


      • ...
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Siis olen alle 20vuotias.... Äiti? Terävästi päätelty.

        Sanoin mielestäni että olen tyytyväinen itseeni vaikka en ainakaan usko olevani mikään ihanne.

        Ihmiset ei ole vuosikausia yhdessä ja perusta perhettä "vain koska toinen on ulkonäöltään kaunis/komea".
        Kysymys on siitä että rakastutaan toisen sisimpään, siihen toisen luonteeseen.

        Mutta tuskin sinä edes tiedät mitä tarkoittaa sana tunteet.

        Ihaile itseäsi peilistä vain, ihan yksin. Hyvällä luonteella voisi joku muukin ihailla sinua.

        Itse asiassa kyllä perustaa, miesten ainoa kriteeri on ulkonäkö. Mies ei rakastu, ainoastaan nainen rakastuu. Poikkeuksena ehkä kaltaisesi tyhjäpäät, jotka elää jossain mielikuvitusihqmaailmassa.

        Minulla juuri on hyvä luonne, mutta huono ulkonäkö. Sinua nyt ei ainakaan ihaile kukaan, niin typeriä juttuja päästät suustasi.

        Hiukan tyhmänä on näköjään hyvä elää, muttta en silti vaihtaisi osia kanssasi.

        Toivottavasti et muuten oikeasti ole äiti.. Voi lapsiparan geenejä...


      • Siis hetkinen nyt
        ... kirjoitti:

        Itse asiassa kyllä perustaa, miesten ainoa kriteeri on ulkonäkö. Mies ei rakastu, ainoastaan nainen rakastuu. Poikkeuksena ehkä kaltaisesi tyhjäpäät, jotka elää jossain mielikuvitusihqmaailmassa.

        Minulla juuri on hyvä luonne, mutta huono ulkonäkö. Sinua nyt ei ainakaan ihaile kukaan, niin typeriä juttuja päästät suustasi.

        Hiukan tyhmänä on näköjään hyvä elää, muttta en silti vaihtaisi osia kanssasi.

        Toivottavasti et muuten oikeasti ole äiti.. Voi lapsiparan geenejä...

        Kiitoksia tuosta geeni puheesta. Se olikin oikein kauniisti sanottu.

        Siis jos on sairaalloisen lihava tai oikeasti todella ruma, niin se vaikuttaa kyllä siihen että voi olla vaikeaa löytää kumppania. Mutta niitä on oikeasti aika vähän.

        Mutta ei kukaan katsele vuosikausia naista joka on vain kaunis, mutta todella kettumainen luonne.

        Kyllä siis asia niin on että tavallisen näköinen nainen kelpaa miehille. Ainakin jos luonne on sellainen josta mies pitää.
        Enhän minäkään ole muoti-kaunotar.

        Eikä kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä palstalla sanotaan, esim. "vain nainen rakastuu" jutut on katkeroituneiden ihmisten puheita.

        Kyllä miehillä myös tunteet on, naiset vain näyttävät tunteensa selkeämmin ja vähän dramaattisemmin.

        En usko että ulkonäössäsi on vikaa ja ettet sen takia löydä ketään. Tuskin olet mikään hirviö.

        Sain sinusta kuvan että olet tunteeton ja aika pinnallinen. Mutta tiedät itse paremmin. Jos näin ei ole, niin vedän toki sanani takaisin.

        Sekin muuten vaikuttaa missä asut. Jos asut esimerkiksi vaikka Helsingissä niin siellä on niin paljon naisia enemmän kuin miehiä, että siellä saattaa hyvätkin naiset jäädä yksin.
        Tule tänne kehä kolmosen ulkopuolelle, pienille paikkakunnille, täällä on tilanne päinvastoin.


      • Jussi33v
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Kiitoksia tuosta geeni puheesta. Se olikin oikein kauniisti sanottu.

        Siis jos on sairaalloisen lihava tai oikeasti todella ruma, niin se vaikuttaa kyllä siihen että voi olla vaikeaa löytää kumppania. Mutta niitä on oikeasti aika vähän.

        Mutta ei kukaan katsele vuosikausia naista joka on vain kaunis, mutta todella kettumainen luonne.

        Kyllä siis asia niin on että tavallisen näköinen nainen kelpaa miehille. Ainakin jos luonne on sellainen josta mies pitää.
        Enhän minäkään ole muoti-kaunotar.

        Eikä kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä palstalla sanotaan, esim. "vain nainen rakastuu" jutut on katkeroituneiden ihmisten puheita.

        Kyllä miehillä myös tunteet on, naiset vain näyttävät tunteensa selkeämmin ja vähän dramaattisemmin.

        En usko että ulkonäössäsi on vikaa ja ettet sen takia löydä ketään. Tuskin olet mikään hirviö.

        Sain sinusta kuvan että olet tunteeton ja aika pinnallinen. Mutta tiedät itse paremmin. Jos näin ei ole, niin vedän toki sanani takaisin.

        Sekin muuten vaikuttaa missä asut. Jos asut esimerkiksi vaikka Helsingissä niin siellä on niin paljon naisia enemmän kuin miehiä, että siellä saattaa hyvätkin naiset jäädä yksin.
        Tule tänne kehä kolmosen ulkopuolelle, pienille paikkakunnille, täällä on tilanne päinvastoin.

        Mun täytyy nyt miehenä sen verran tulla pistämään lusikkaa soppaan, että musta tuo sinun kiistakumppanisi on hitusen oikeammassa kuin sinä. Ei ulkonäkö kaikki kaikesssa ole, mutta se on miehelle todella tärkeää, paljon tärkeämpää kuin annat ymmärtää. Ehkä olen pinnallinen, mutta ottaisin mieluummin kettumaisen ja kauniin naisen kuin mukavan ja vain nätin. Olosuhteiden pakosta otin jälkimmäisen. Hän on todella kiva tyyppi, mutta rakastun jatkuvasti kauniisiin naisiin ja olen suoraan sanottuna helvetin kateellinen miehille, jotka näitä naisia saa.

        Meillä on hyvä suhde ja ihania lapsia, mutta suhde ei ole minunpuoleltani niin sanottu rakkaussuhde. Se johtuu ihan puhtaasti ulkonäöstä. Vaimoni on paras kaverini, mutta hänen kanssaan unelmoin niistä kauniimmista, koska seksuaalista vetoa häneen ei ole. Joten ymmärrän teidän molempien pointin, mutta siinä missä tuo toinen yliarvioi ulkonäön merkitystä hitusen, sinä kyllä aliarvioit sitä todella pahasti.


      • Siis hetkinen nyt
        Jussi33v kirjoitti:

        Mun täytyy nyt miehenä sen verran tulla pistämään lusikkaa soppaan, että musta tuo sinun kiistakumppanisi on hitusen oikeammassa kuin sinä. Ei ulkonäkö kaikki kaikesssa ole, mutta se on miehelle todella tärkeää, paljon tärkeämpää kuin annat ymmärtää. Ehkä olen pinnallinen, mutta ottaisin mieluummin kettumaisen ja kauniin naisen kuin mukavan ja vain nätin. Olosuhteiden pakosta otin jälkimmäisen. Hän on todella kiva tyyppi, mutta rakastun jatkuvasti kauniisiin naisiin ja olen suoraan sanottuna helvetin kateellinen miehille, jotka näitä naisia saa.

        Meillä on hyvä suhde ja ihania lapsia, mutta suhde ei ole minunpuoleltani niin sanottu rakkaussuhde. Se johtuu ihan puhtaasti ulkonäöstä. Vaimoni on paras kaverini, mutta hänen kanssaan unelmoin niistä kauniimmista, koska seksuaalista vetoa häneen ei ole. Joten ymmärrän teidän molempien pointin, mutta siinä missä tuo toinen yliarvioi ulkonäön merkitystä hitusen, sinä kyllä aliarvioit sitä todella pahasti.

        Itse en määrittelisi olevani kaunis (ainakaan nykyisellä muotikauneudella). Mutta kuten niin monet miehet on kuvailleet: hyvännäköinen tai upea pakkaus.

        Ja kuten sanoin en minäkään ole koskaan tavannut ihannemiestäni, kenestäkään miehestä.
        Käytänpä nyt esimerkkinä vaikka lasteni isää. Aika pian huomasin että sillä ei ulkoisella ihanteella ole väliä, koska kemiat pelasivat yhteen niin hienosti. Ja kun aloin arvostaa hänen sisäistä kauneutta, aloin arvostaa myös hänen ulkonäköänsä.

        Että näin meillä normaali-ihmisillä.

        Ja sanomani siis on se että vähemmän on ihmisiä jotka koskaan tapaavat sitä ihannettaan, oli kysymys naisesta tai miehestä. Monet joutuvat "vain tyytymään" vähemmän ihanteisiin, mutta luonne voi tehdä ihmisestä joko rumemman tai kauniimman.

        Mutta jos et kerran osaa arvostaa vaimoasi, vielä tässäkään vaiheessa.
        Mene sitten etsimään niitä ihanteitasi, ehkä löydät, ehkä et. Mutta tee kuitenkin vaimollesi palvelus, päästä hänet vapauteen. Hän voi hyvinkin olla jonkun toisen miehen ihannenainen.
        Hän ansaitsee paremman kuin sinä.


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Itse en määrittelisi olevani kaunis (ainakaan nykyisellä muotikauneudella). Mutta kuten niin monet miehet on kuvailleet: hyvännäköinen tai upea pakkaus.

        Ja kuten sanoin en minäkään ole koskaan tavannut ihannemiestäni, kenestäkään miehestä.
        Käytänpä nyt esimerkkinä vaikka lasteni isää. Aika pian huomasin että sillä ei ulkoisella ihanteella ole väliä, koska kemiat pelasivat yhteen niin hienosti. Ja kun aloin arvostaa hänen sisäistä kauneutta, aloin arvostaa myös hänen ulkonäköänsä.

        Että näin meillä normaali-ihmisillä.

        Ja sanomani siis on se että vähemmän on ihmisiä jotka koskaan tapaavat sitä ihannettaan, oli kysymys naisesta tai miehestä. Monet joutuvat "vain tyytymään" vähemmän ihanteisiin, mutta luonne voi tehdä ihmisestä joko rumemman tai kauniimman.

        Mutta jos et kerran osaa arvostaa vaimoasi, vielä tässäkään vaiheessa.
        Mene sitten etsimään niitä ihanteitasi, ehkä löydät, ehkä et. Mutta tee kuitenkin vaimollesi palvelus, päästä hänet vapauteen. Hän voi hyvinkin olla jonkun toisen miehen ihannenainen.
        Hän ansaitsee paremman kuin sinä.

        Jos kerran olet hyvännäköinen, niin mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, että tietäisit jotain tavisten pariutumiskuvioista?

        Miksiköhän se on niin, että aina kun kuulee näitä luonne on tärkein ja muuta sanovia naisia, niin sitten loppujen lopuksi sieltä tulee se totuus, että sanoja itse on hyvännäköinen... Mistä sinä tiedät, että luonteellasi on ollut merkitystä, jos kerran ihan upeaksi sinua kuvaillaan?! Tajuatko, miten harva nainen on miesten mielestä upea? Yksi tuhannesta, ehkä. Sinä et siis todellakaan ole siinä mielessä normaali-ihminen.

        Ja ok, luonne voi tehdä kauniimman tai rumemman, mutta upea ulkonäkö miinus riivinraudan luonne(en väitä, että sinulla sellainen olisi) on kuitenkin edelleen haluttavampi kumppani kuin tavallisen näköinen nainen, vaikka tavallisella olisi parempi luonne.

        Lisäksi; aiemmin tuomitsit tuon toisen naisen siitä, ettei hän halunnut olla joku johon vain tyydytään, mutta nyt suhtaudutkin todella aggressiivisesti mieheen, joka on vain tyytynyt johonkin naiseen. Miksi tuo nainen on pinnallinen ja kamala ihminen, kun hänelle ei riitä, että häneen tyydyttiin, mutta tuon miehen nainen onkin samasta syystä kaltoinkohdeltu uhri?

        Tämä lienee jotain upean naisen logiikkaa sitten... Pidä kuitenkin mielessä, että meillä tavallisten näköisillä naisilla elämä on aika erilaista ja miehet suhtautuu meihin todella eritavalla kuin sinuun. Äläkä ainakaan käyttäydy kuin tietäisit meidän elämästänne jotain!


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        Jos kerran olet hyvännäköinen, niin mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, että tietäisit jotain tavisten pariutumiskuvioista?

        Miksiköhän se on niin, että aina kun kuulee näitä luonne on tärkein ja muuta sanovia naisia, niin sitten loppujen lopuksi sieltä tulee se totuus, että sanoja itse on hyvännäköinen... Mistä sinä tiedät, että luonteellasi on ollut merkitystä, jos kerran ihan upeaksi sinua kuvaillaan?! Tajuatko, miten harva nainen on miesten mielestä upea? Yksi tuhannesta, ehkä. Sinä et siis todellakaan ole siinä mielessä normaali-ihminen.

        Ja ok, luonne voi tehdä kauniimman tai rumemman, mutta upea ulkonäkö miinus riivinraudan luonne(en väitä, että sinulla sellainen olisi) on kuitenkin edelleen haluttavampi kumppani kuin tavallisen näköinen nainen, vaikka tavallisella olisi parempi luonne.

        Lisäksi; aiemmin tuomitsit tuon toisen naisen siitä, ettei hän halunnut olla joku johon vain tyydytään, mutta nyt suhtaudutkin todella aggressiivisesti mieheen, joka on vain tyytynyt johonkin naiseen. Miksi tuo nainen on pinnallinen ja kamala ihminen, kun hänelle ei riitä, että häneen tyydyttiin, mutta tuon miehen nainen onkin samasta syystä kaltoinkohdeltu uhri?

        Tämä lienee jotain upean naisen logiikkaa sitten... Pidä kuitenkin mielessä, että meillä tavallisten näköisillä naisilla elämä on aika erilaista ja miehet suhtautuu meihin todella eritavalla kuin sinuun. Äläkä ainakaan käyttäydy kuin tietäisit meidän elämästänne jotain!

        Riivinraudan luonteisia ihmisiä on kuule aika paljonkin ja ihan sukupuolesta riippumatta.

        Ketä tässä on tuomittu haukuttu ja loukattu? Minua! Ja miksi? Siksi koska sanoin että tunnen kaikennäköisiä naisia jotka on löytäneet kumppanin? Ymmärrätkö nyt?

        Sille miehelle sanoin että normaali ihminen ei haikaile toisia, vaan alkaa arvostamaan kumppaninsa ulkonäköäkin, viimeistään kun alkaa tuntemaan tämän luonnettakin.
        Ja tähän lisäsin esimerkin omasta suhtautumisesta ja lasteni isästä. Tajusitko?

        Jos elämäni aikana about 20 miestä on sanonut että olen upea pakkaus tai että olen hyvännäköinen. Niin se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat sitä mieltä! Ja sitäpaitsi KAIKKIA NAISIA KEHUTAAN ULKONÄÖSTÄ!


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Riivinraudan luonteisia ihmisiä on kuule aika paljonkin ja ihan sukupuolesta riippumatta.

        Ketä tässä on tuomittu haukuttu ja loukattu? Minua! Ja miksi? Siksi koska sanoin että tunnen kaikennäköisiä naisia jotka on löytäneet kumppanin? Ymmärrätkö nyt?

        Sille miehelle sanoin että normaali ihminen ei haikaile toisia, vaan alkaa arvostamaan kumppaninsa ulkonäköäkin, viimeistään kun alkaa tuntemaan tämän luonnettakin.
        Ja tähän lisäsin esimerkin omasta suhtautumisesta ja lasteni isästä. Tajusitko?

        Jos elämäni aikana about 20 miestä on sanonut että olen upea pakkaus tai että olen hyvännäköinen. Niin se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat sitä mieltä! Ja sitäpaitsi KAIKKIA NAISIA KEHUTAAN ULKONÄÖSTÄ!

        Ei ollutkaan kyse siitä, etteikö kaikennäköiset naiset nyt kelpaisi johonkin, vaan siitä, että jos miehen puolelta ei ole minkäänlaista aitoa ihastumista, niin onko se sitten parisuhde ensinkään. On todella julmaa tuomita nainen pinnalliseksi, jos hän ei halua olla pelkkä panokumppani miehen unelmoidessa paremmasta, varsinkin, kun itselläsi ei ole sellaisesta kokemusta. Ovatko he todella löytäneet sinusta kumppanin? Ehkä me sitten määrittelemme kumppanuuden eri tavalla.

        Luulosi siitä, että kaikkia naisia kehutaan ulkonäöstä osoittaa kuinka pihalla olet tästä asiasta.

        Ja se ei ole niin, ei mies ala näkemään naista kauniimpana, vaikka tällä olisi minkälainen luonne. Mies ei ole biologialtaan sellainen. Ei se ole valinta, jos ei jotakuta pidä kauniina, niin ei sitten vaan pidä.

        Sinä olet kuullut kommentteja hyvännäköisyydestä ja upeudesta kahdeltakymmeneltä mieheltä. Haluatko tietää, mitä minä olen kuullut? Hauska on yleinen, samoin huumorintajuinen, rento, älykäs, mukava... Kaksi miestä olen saanut suhteeseenkin kanssani, molemmat jättivät minut kauniimman naisen takia. Mutta halusivat sen jälkeen olla ystäviäni, mihin tietysti kuului valittaminen minulle näiden kauniiden naisten luonteesta. Toisen kehtasi sanoa minulle päin naamaa, että "miksi hän ei voinut saada naista, jolla on minun luonteeni, mutta sen uuden naisen ulkonäkö?, aivan kuin hän olisi jokin suuri uhri tilanteessa. Tiedätkö miltä se minusta tuntui?

        Mikä kumman tarve teillä hyvännäköisillä naisilla on todistella, että teidät valittiin luonteen takia, ei ulkonäön? Varmasti luonteellasikin oli merkitystä, mutta jos et olisi hyvännäköinen ja upea, sinä olisit samassa tilanteessa kuin me, jotka yritämme tässä selittää sinulle todellisuutta.


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        Ei ollutkaan kyse siitä, etteikö kaikennäköiset naiset nyt kelpaisi johonkin, vaan siitä, että jos miehen puolelta ei ole minkäänlaista aitoa ihastumista, niin onko se sitten parisuhde ensinkään. On todella julmaa tuomita nainen pinnalliseksi, jos hän ei halua olla pelkkä panokumppani miehen unelmoidessa paremmasta, varsinkin, kun itselläsi ei ole sellaisesta kokemusta. Ovatko he todella löytäneet sinusta kumppanin? Ehkä me sitten määrittelemme kumppanuuden eri tavalla.

        Luulosi siitä, että kaikkia naisia kehutaan ulkonäöstä osoittaa kuinka pihalla olet tästä asiasta.

        Ja se ei ole niin, ei mies ala näkemään naista kauniimpana, vaikka tällä olisi minkälainen luonne. Mies ei ole biologialtaan sellainen. Ei se ole valinta, jos ei jotakuta pidä kauniina, niin ei sitten vaan pidä.

        Sinä olet kuullut kommentteja hyvännäköisyydestä ja upeudesta kahdeltakymmeneltä mieheltä. Haluatko tietää, mitä minä olen kuullut? Hauska on yleinen, samoin huumorintajuinen, rento, älykäs, mukava... Kaksi miestä olen saanut suhteeseenkin kanssani, molemmat jättivät minut kauniimman naisen takia. Mutta halusivat sen jälkeen olla ystäviäni, mihin tietysti kuului valittaminen minulle näiden kauniiden naisten luonteesta. Toisen kehtasi sanoa minulle päin naamaa, että "miksi hän ei voinut saada naista, jolla on minun luonteeni, mutta sen uuden naisen ulkonäkö?, aivan kuin hän olisi jokin suuri uhri tilanteessa. Tiedätkö miltä se minusta tuntui?

        Mikä kumman tarve teillä hyvännäköisillä naisilla on todistella, että teidät valittiin luonteen takia, ei ulkonäön? Varmasti luonteellasikin oli merkitystä, mutta jos et olisi hyvännäköinen ja upea, sinä olisit samassa tilanteessa kuin me, jotka yritämme tässä selittää sinulle todellisuutta.

        Tuskin nyt kuitenkaan kaikki miehet ovat noin pinnallisia?

        Mutta kuinka tyhmä on mies jos ottaa naisen, josta ei oikeasti välitä? Se nainenhan saattaisi olla jonkun toisen miehen unelma.

        Ja mistä sinä sitten tiedät oletko miehen ihanne vai et?
        Ei minulle ainakaan kukaan koskaan ole sanonut "hei, olet ihanteeni".

        Minä muuten pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä. En ole mikään missin laiha-povipommi.


      • Siis hetkinen nyt
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Tuskin nyt kuitenkaan kaikki miehet ovat noin pinnallisia?

        Mutta kuinka tyhmä on mies jos ottaa naisen, josta ei oikeasti välitä? Se nainenhan saattaisi olla jonkun toisen miehen unelma.

        Ja mistä sinä sitten tiedät oletko miehen ihanne vai et?
        Ei minulle ainakaan kukaan koskaan ole sanonut "hei, olet ihanteeni".

        Minä muuten pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä. En ole mikään missin laiha-povipommi.

        Ja vielä lisään:
        tämä sinun kertomasi juttu miesten välittämisestä, on kuitenkin näiden suomi24 elämälleen katkeroituneiden miesten teorioita, jolla he puolustavat omaa häiriintynyttä ja pinnallista käytöstään.

        Mutta on paljon, paljon miehiä jotka ei käy näillä oma totuus-palstoilla.
        He siis saattavat olla aivan onnellisen tietämättömiä tästäkin teoriasta.


      • Siis hetkinen nyt
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Ja vielä lisään:
        tämä sinun kertomasi juttu miesten välittämisestä, on kuitenkin näiden suomi24 elämälleen katkeroituneiden miesten teorioita, jolla he puolustavat omaa häiriintynyttä ja pinnallista käytöstään.

        Mutta on paljon, paljon miehiä jotka ei käy näillä oma totuus-palstoilla.
        He siis saattavat olla aivan onnellisen tietämättömiä tästäkin teoriasta.

        Ja vieläkin tuli asiasta mieleen lisättävää:

        KUKA SANOO ETTÄ NAINEN EI VOISI OLLA PINNALLINEN?
        EI NAISENKAAN TARVITSE VÄLITTÄÄ MIEHESTÄÄN JA VOI UNELMOIDA JATKUVASTI MUISTA, KOMEAMMISTA MIEHISTÄ!


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Ja vieläkin tuli asiasta mieleen lisättävää:

        KUKA SANOO ETTÄ NAINEN EI VOISI OLLA PINNALLINEN?
        EI NAISENKAAN TARVITSE VÄLITTÄÄ MIEHESTÄÄN JA VOI UNELMOIDA JATKUVASTI MUISTA, KOMEAMMISTA MIEHISTÄ!

        No miesten tarvitsee saada seksiä ja jos mies ei saa sellaista naista, jonka oikeasti haluaa, hän yleensä ottaa sitten vaan jonkun. Käsittääkseni tämä on ihan yleistä. Minulla on lauma miespuolisia serkkuja ja he ainakin pitävät sitä ihan tavallisena.

        Ja kyylä, tunnen myös naisia, jotka ovat tehneet samoin. Mutta miksi se tarkoittaisi, että kukaan silti haluaisi päätyä sellaiseen tilanteeseen?

        Ei, ei varmasti kaikki maailman miehet ole noin pinnallisia. Mutta suurin osa.

        Ei minunlaiseni voi olla kenenkään ihanne. Jos et olisi hyvännäköinen, ymmärtäisit tämänkin asian. Sinulla olisi siitä runsaasti käytännönkokemusta.

        Siis mikä kertomani juttu? Tarkoititko tuota, mitä kerroin omasta elämästäni? Se on kyllä valitettavasti tapahtunut minulle, ihan oikeasti.


      • Jussi33v
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Itse en määrittelisi olevani kaunis (ainakaan nykyisellä muotikauneudella). Mutta kuten niin monet miehet on kuvailleet: hyvännäköinen tai upea pakkaus.

        Ja kuten sanoin en minäkään ole koskaan tavannut ihannemiestäni, kenestäkään miehestä.
        Käytänpä nyt esimerkkinä vaikka lasteni isää. Aika pian huomasin että sillä ei ulkoisella ihanteella ole väliä, koska kemiat pelasivat yhteen niin hienosti. Ja kun aloin arvostaa hänen sisäistä kauneutta, aloin arvostaa myös hänen ulkonäköänsä.

        Että näin meillä normaali-ihmisillä.

        Ja sanomani siis on se että vähemmän on ihmisiä jotka koskaan tapaavat sitä ihannettaan, oli kysymys naisesta tai miehestä. Monet joutuvat "vain tyytymään" vähemmän ihanteisiin, mutta luonne voi tehdä ihmisestä joko rumemman tai kauniimman.

        Mutta jos et kerran osaa arvostaa vaimoasi, vielä tässäkään vaiheessa.
        Mene sitten etsimään niitä ihanteitasi, ehkä löydät, ehkä et. Mutta tee kuitenkin vaimollesi palvelus, päästä hänet vapauteen. Hän voi hyvinkin olla jonkun toisen miehen ihannenainen.
        Hän ansaitsee paremman kuin sinä.

        Kohtelen mun vaimoa hyvin, eikä hän tiedä, mitä ajattelen. En aio koskaan kertoa, joten en satuta häntä. Vaikka saisinkin kauniin naisen ja jättäisin hänet, en kertoisi, ettei tunteita ollut koskaan.

        Tämä on yleisempää kuin luulet. Vaikka nainen olisi alunperin ollut kaunis, suurin osa miehistä alkaa viimeistään neljänkympin korvilla alkaa toivoa nuorempaa ja kauniimpaa. Mies voi vielä silloin lisääntyä, nainen ei. Tämä on normaalia meillä normaali-mies-ihmisillä.

        Arvostan vaimoani kovasti, en vain rakasta tai halua häntä. Siitä tässä kai puhuttiin. Välitän hänestä kuitenkin, mutta kaverina.


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        No miesten tarvitsee saada seksiä ja jos mies ei saa sellaista naista, jonka oikeasti haluaa, hän yleensä ottaa sitten vaan jonkun. Käsittääkseni tämä on ihan yleistä. Minulla on lauma miespuolisia serkkuja ja he ainakin pitävät sitä ihan tavallisena.

        Ja kyylä, tunnen myös naisia, jotka ovat tehneet samoin. Mutta miksi se tarkoittaisi, että kukaan silti haluaisi päätyä sellaiseen tilanteeseen?

        Ei, ei varmasti kaikki maailman miehet ole noin pinnallisia. Mutta suurin osa.

        Ei minunlaiseni voi olla kenenkään ihanne. Jos et olisi hyvännäköinen, ymmärtäisit tämänkin asian. Sinulla olisi siitä runsaasti käytännönkokemusta.

        Siis mikä kertomani juttu? Tarkoititko tuota, mitä kerroin omasta elämästäni? Se on kyllä valitettavasti tapahtunut minulle, ihan oikeasti.

        Kyllä minun mielestäni on parempi hankkia pelkkiä seksikumppaneita,
        kuin että ottaa elämänkumppanin josta ei oikeasti välitä. Sehän on elämänkumppanin eräänlaista hyväksikäyttämistä.

        Nykyään suurin osa miehistä JA naisista on pinnallisia. Surullista kyllä.

        Niin osaatko vastata kysymykseeni, että mistä nainen tietää, että onko hän miehen ihanne vai ei?
        Ja vaikka mies niin sanoisikin, niin mistä tietää että puhuuko hän totta?


      • Käärmeennahkatakki
        Jussi33v kirjoitti:

        Kohtelen mun vaimoa hyvin, eikä hän tiedä, mitä ajattelen. En aio koskaan kertoa, joten en satuta häntä. Vaikka saisinkin kauniin naisen ja jättäisin hänet, en kertoisi, ettei tunteita ollut koskaan.

        Tämä on yleisempää kuin luulet. Vaikka nainen olisi alunperin ollut kaunis, suurin osa miehistä alkaa viimeistään neljänkympin korvilla alkaa toivoa nuorempaa ja kauniimpaa. Mies voi vielä silloin lisääntyä, nainen ei. Tämä on normaalia meillä normaali-mies-ihmisillä.

        Arvostan vaimoani kovasti, en vain rakasta tai halua häntä. Siitä tässä kai puhuttiin. Välitän hänestä kuitenkin, mutta kaverina.

        Mäkin sanon ny mielipiteeni. Yks tietty muija miellyttää mua ulkonäkö ja luonne. Se on miellyttäny mua jo vuosia ja haluan just sen muijan. Mä en oo saanu sitä koska se on varattu. Muutaman kerran mä oon baarista lähteny jatkoille jonku satunnaisen muijan kans. Mutta ketään en ota vakituiseks koska olis kuitenki vaa hänen korvike. Mä oon mieluummin yksin. Vaikka tossa kanojen mielestä mies ei rakastu ja näin. Oon sama mieltä että jätä sun muijas syytä ei kyl kannata sanoo. Anteeks vaan mutta musta on ihan vitun pässimäistä olla yhessä jos ei välitä en mä vaan pystyis.


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni on parempi hankkia pelkkiä seksikumppaneita,
        kuin että ottaa elämänkumppanin josta ei oikeasti välitä. Sehän on elämänkumppanin eräänlaista hyväksikäyttämistä.

        Nykyään suurin osa miehistä JA naisista on pinnallisia. Surullista kyllä.

        Niin osaatko vastata kysymykseeni, että mistä nainen tietää, että onko hän miehen ihanne vai ei?
        Ja vaikka mies niin sanoisikin, niin mistä tietää että puhuuko hän totta?

        No sitähän tässä on yritetty sinulle selittää, mutta sinä leimasit sen prinsessamaisuudeksi!!

        Etkö sinä sanonut, että jos mies kuitenkin haluaa naimisiin ja lapsia, niin sen pitää riittää?! Ja nyt se onkin hyväksikäyttämistä...

        Ei sitä tiedäkään, mutta jos on kaunis, niin tietää, että on kuitenkin aika lähelle ihannetta tai ns. tarpeeksi hyvä. Jos ei, niin tietää, ettei ole sinne päinkään.

        Etkä sinä voikaan tietää totuutta. Pitää ajatella, että haluanko minä olla tämän ihmisen kanssa, vaikka suhde ehkä hänelle onkin pelkkää kulissia ja jos vastaus on kyllä, niin sitten olla. Jos ei, niin sitten ei olla yhdessä. Et sinä voi koskaan tietää sataprosenttisella varmuudella, mitä toinen ihminen ajattelee. Jotkut on rehellisiä, mutta jotkut ei.

        Mutta normaalilla ihmisellä nyt on jonkinlainen käsitys siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei. Esimerkiksi jos joku mies haluaisi olla kanssani, niin toki tajuaisin, että hänellä on jokin muu motiivi kuin aito kiinnostus minuun. Koska sinä olet hyvännäköinen, joku voi oikeasti ollakin kiinnostunut. Mutta voi olla olemattakin.


      • ....................
        Käärmeennahkatakki kirjoitti:

        Mäkin sanon ny mielipiteeni. Yks tietty muija miellyttää mua ulkonäkö ja luonne. Se on miellyttäny mua jo vuosia ja haluan just sen muijan. Mä en oo saanu sitä koska se on varattu. Muutaman kerran mä oon baarista lähteny jatkoille jonku satunnaisen muijan kans. Mutta ketään en ota vakituiseks koska olis kuitenki vaa hänen korvike. Mä oon mieluummin yksin. Vaikka tossa kanojen mielestä mies ei rakastu ja näin. Oon sama mieltä että jätä sun muijas syytä ei kyl kannata sanoo. Anteeks vaan mutta musta on ihan vitun pässimäistä olla yhessä jos ei välitä en mä vaan pystyis.

        Kohtuullisen hyvä yritys esittää miestä, mutta kokeneet palstailijat tunnistaa naisen "äänen" paljon vähemmälläkin. ;) Sori, parempi yritys ensi kerralla. :)


      • Käärmeennahkatakki
        .................... kirjoitti:

        Kohtuullisen hyvä yritys esittää miestä, mutta kokeneet palstailijat tunnistaa naisen "äänen" paljon vähemmälläkin. ;) Sori, parempi yritys ensi kerralla. :)

        Muako meinaat. Mitä jos vaan vitun transsu ampusit ittes;)


      • häh häh
        Jussi33v kirjoitti:

        Mun täytyy nyt miehenä sen verran tulla pistämään lusikkaa soppaan, että musta tuo sinun kiistakumppanisi on hitusen oikeammassa kuin sinä. Ei ulkonäkö kaikki kaikesssa ole, mutta se on miehelle todella tärkeää, paljon tärkeämpää kuin annat ymmärtää. Ehkä olen pinnallinen, mutta ottaisin mieluummin kettumaisen ja kauniin naisen kuin mukavan ja vain nätin. Olosuhteiden pakosta otin jälkimmäisen. Hän on todella kiva tyyppi, mutta rakastun jatkuvasti kauniisiin naisiin ja olen suoraan sanottuna helvetin kateellinen miehille, jotka näitä naisia saa.

        Meillä on hyvä suhde ja ihania lapsia, mutta suhde ei ole minunpuoleltani niin sanottu rakkaussuhde. Se johtuu ihan puhtaasti ulkonäöstä. Vaimoni on paras kaverini, mutta hänen kanssaan unelmoin niistä kauniimmista, koska seksuaalista vetoa häneen ei ole. Joten ymmärrän teidän molempien pointin, mutta siinä missä tuo toinen yliarvioi ulkonäön merkitystä hitusen, sinä kyllä aliarvioit sitä todella pahasti.

        Anteeksi, mutta saanko kysyä että miten ihmeessä olet päätynyt parisuhteeseen ihmisen kanssa, johon et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa?? Ja miten olet hänen kanssaan yhdessä, vaikka et häntä rakasta?!

        Ja pienenä huomautuksena: vaikka olisitkin rakastamasi superkauniin naisen kanssa, ajattelisit silti muita naisia viimeistään alkuhuuman jälkeen. En kiistä, etteikö naisen ulkomuodolla silti olisi väliä, vaikka muuta olisikin seksin aikana mielessä. Ei se sulje ulos yhteistä kahdenkeskistä rakkautta.


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        No sitähän tässä on yritetty sinulle selittää, mutta sinä leimasit sen prinsessamaisuudeksi!!

        Etkö sinä sanonut, että jos mies kuitenkin haluaa naimisiin ja lapsia, niin sen pitää riittää?! Ja nyt se onkin hyväksikäyttämistä...

        Ei sitä tiedäkään, mutta jos on kaunis, niin tietää, että on kuitenkin aika lähelle ihannetta tai ns. tarpeeksi hyvä. Jos ei, niin tietää, ettei ole sinne päinkään.

        Etkä sinä voikaan tietää totuutta. Pitää ajatella, että haluanko minä olla tämän ihmisen kanssa, vaikka suhde ehkä hänelle onkin pelkkää kulissia ja jos vastaus on kyllä, niin sitten olla. Jos ei, niin sitten ei olla yhdessä. Et sinä voi koskaan tietää sataprosenttisella varmuudella, mitä toinen ihminen ajattelee. Jotkut on rehellisiä, mutta jotkut ei.

        Mutta normaalilla ihmisellä nyt on jonkinlainen käsitys siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei. Esimerkiksi jos joku mies haluaisi olla kanssani, niin toki tajuaisin, että hänellä on jokin muu motiivi kuin aito kiinnostus minuun. Koska sinä olet hyvännäköinen, joku voi oikeasti ollakin kiinnostunut. Mutta voi olla olemattakin.

        En ole sanonut sanaakaan avioliitosta. Koska minusta se on ihan se viho-viimeinen virhe.
        (tämä on vain oma mielipiteeni avioliitosta, enkä ala keskustelemaan asiasta enempää).

        Kuten sanottu en minä koe itseäni hyvännäköiseksi tai mitenkään upeaksi, vaan ihan tavalliseksi. Turha siitä nyt koko ajan on puhua.

        Niin nöyräksi en sentään rupea että miettisin onko suhde mahdollisesti toiselle osapuolelle kulissia, vaan miettiköön se toinen osapuoli sitä että onko suhde mahdollisesti minulle kulissia.

        Että siis jos mies tulee iskemään, niin hän ei olisikaan aidosti kiinnostunut....
        Öö... Jaahas... Ehkä meidän näkemykset tästä asiasta ovat niin erilaisia että meidän on aivan turha jatkaa tätä keskustelua tämän enempää.


      • Jussi33v
        häh häh kirjoitti:

        Anteeksi, mutta saanko kysyä että miten ihmeessä olet päätynyt parisuhteeseen ihmisen kanssa, johon et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa?? Ja miten olet hänen kanssaan yhdessä, vaikka et häntä rakasta?!

        Ja pienenä huomautuksena: vaikka olisitkin rakastamasi superkauniin naisen kanssa, ajattelisit silti muita naisia viimeistään alkuhuuman jälkeen. En kiistä, etteikö naisen ulkomuodolla silti olisi väliä, vaikka muuta olisikin seksin aikana mielessä. Ei se sulje ulos yhteistä kahdenkeskistä rakkautta.

        Suoraan sanottuna, olin helvetillisessä puutteessa. En saanut niitä naisia, joita halusin ja tunsin tytön, joka oli ihastunut minuun, joten aloitin suhteen hänen kanssaan. Kun en edelleenkään olisi saanut niitä kauniimpia naisia, ajattelin, että tämäkin on tyhjää parempi.

        Tämä on yllättävän yleistä, tunnen kaksi miestä, jotka ovat samassa tilanteessa ja parista muusta epäilen, että hekin ovat.

        Kai sitten olemme pinnallisia kusipäitä, mutta tilanne on tämä.


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        En ole sanonut sanaakaan avioliitosta. Koska minusta se on ihan se viho-viimeinen virhe.
        (tämä on vain oma mielipiteeni avioliitosta, enkä ala keskustelemaan asiasta enempää).

        Kuten sanottu en minä koe itseäni hyvännäköiseksi tai mitenkään upeaksi, vaan ihan tavalliseksi. Turha siitä nyt koko ajan on puhua.

        Niin nöyräksi en sentään rupea että miettisin onko suhde mahdollisesti toiselle osapuolelle kulissia, vaan miettiköön se toinen osapuoli sitä että onko suhde mahdollisesti minulle kulissia.

        Että siis jos mies tulee iskemään, niin hän ei olisikaan aidosti kiinnostunut....
        Öö... Jaahas... Ehkä meidän näkemykset tästä asiasta ovat niin erilaisia että meidän on aivan turha jatkaa tätä keskustelua tämän enempää.

        Okei... Joku muu samaa nimimerkkiä käyttävä sitten kirjoitti tuolla ylempänä: "Eli siis sinulle ei riitä se että kelpaisit jollekin vaimoksi ja lasten äidiksi?" Vaimona olo useimmiten vaatii avioliiton.

        Ei se ole oleellista millaiseksi sinä koet itsesi, vaan se, että huimat kaksikymmentä miestä on kuvaillut sinua upeaksi. Et siis ole millään tavoin "pätevä" puhumaan tavallisen näköisten naisten parisuhteista. Siksi siitä on oleellista puhua.

        Kun mies tulee iskemään, on siinä käsittääkseni joka tapauksessa aika pieni todennäköisyys, että kyse olisi aidosta kiinnostuksesta. Aika harvalla kuitenkaan on pokkaa mennä iskemään ihmistä, joka on mielettömän kaunis tai komea. Usein yritetään valita sellainen, joka saattaisi sanoa kyllä.

        Joo, lopetetaan vain, mutta jospa et tästä lähtien esittäisi mielipiteitäsi totuutena asiasta, josta sinulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta.


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        Okei... Joku muu samaa nimimerkkiä käyttävä sitten kirjoitti tuolla ylempänä: "Eli siis sinulle ei riitä se että kelpaisit jollekin vaimoksi ja lasten äidiksi?" Vaimona olo useimmiten vaatii avioliiton.

        Ei se ole oleellista millaiseksi sinä koet itsesi, vaan se, että huimat kaksikymmentä miestä on kuvaillut sinua upeaksi. Et siis ole millään tavoin "pätevä" puhumaan tavallisen näköisten naisten parisuhteista. Siksi siitä on oleellista puhua.

        Kun mies tulee iskemään, on siinä käsittääkseni joka tapauksessa aika pieni todennäköisyys, että kyse olisi aidosta kiinnostuksesta. Aika harvalla kuitenkaan on pokkaa mennä iskemään ihmistä, joka on mielettömän kaunis tai komea. Usein yritetään valita sellainen, joka saattaisi sanoa kyllä.

        Joo, lopetetaan vain, mutta jospa et tästä lähtien esittäisi mielipiteitäsi totuutena asiasta, josta sinulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta.

        Avovaimo on vaimo myös. Ja aika monet kyllä arvostavat avioliittoa.

        Ei minua kiinnosta yhtään sinun piikittelysi tai yleensäkään se mitä sinä ajattelet minusta.

        Niinpä tietysti. Kaikki miehet yrittävät iskeä hirveän rumaa naista ja riitelevät, jopa tappelevat keskenään siitä rumasta naisesta. Sovitaan sitten vaikka niin.

        En oikeasti jaksa jatkaa enää kirjoittelua kanssasi, kun sinulla on se oma ehdoton totuutesi, etkä hyväksy eriävää mielipidettä. Vaikuttaa siltä että et edes ymmärrä vastauksiani, joten ei tästä ole mitään hyötyä.


        *syvä huokaus*


      • sivusta sanoen
        Siis hetkinen nyt kirjoitti:

        Avovaimo on vaimo myös. Ja aika monet kyllä arvostavat avioliittoa.

        Ei minua kiinnosta yhtään sinun piikittelysi tai yleensäkään se mitä sinä ajattelet minusta.

        Niinpä tietysti. Kaikki miehet yrittävät iskeä hirveän rumaa naista ja riitelevät, jopa tappelevat keskenään siitä rumasta naisesta. Sovitaan sitten vaikka niin.

        En oikeasti jaksa jatkaa enää kirjoittelua kanssasi, kun sinulla on se oma ehdoton totuutesi, etkä hyväksy eriävää mielipidettä. Vaikuttaa siltä että et edes ymmärrä vastauksiani, joten ei tästä ole mitään hyötyä.


        *syvä huokaus*

        En ole koskaan kuullut kenenkään nimittävän avovaimoa vaimoksi, mutta ihan miten vain. Se nyt on epäoleellista.

        Kuka sanoi, että hirveän rumaa naista yritettäisiin iskeä. Tarkoitin sitä, että harvalla ihmisellä on rohkeutta mennä iskemään sitä kaikkein parhaimman näköistä paikalla olijaa. Puhuin taviksista ja tavisten pariutumisesta.

        Ei minulla ole omaa ehdotonta totuuttani, vaan kerron sinulle tavallisten naisten arjesta, koska minä olen tavallinen nainen. Sinä saat ihan vapaasti kertoa täällä upeiden naisten arjesta, mutta älä tule selittämään, että teidän kokemuksenne koskisivat kaikkia naisia.

        Mutta siinä olet oikeassa, ettei tästä ole mitään hyötyä. Elä ihmeessä omassa todellisuudessasi, se on selvästikin paljon mukavampi paikka kuin oikea maailma.


      • Siis hetkinen nyt
        sivusta sanoen kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut kenenkään nimittävän avovaimoa vaimoksi, mutta ihan miten vain. Se nyt on epäoleellista.

        Kuka sanoi, että hirveän rumaa naista yritettäisiin iskeä. Tarkoitin sitä, että harvalla ihmisellä on rohkeutta mennä iskemään sitä kaikkein parhaimman näköistä paikalla olijaa. Puhuin taviksista ja tavisten pariutumisesta.

        Ei minulla ole omaa ehdotonta totuuttani, vaan kerron sinulle tavallisten naisten arjesta, koska minä olen tavallinen nainen. Sinä saat ihan vapaasti kertoa täällä upeiden naisten arjesta, mutta älä tule selittämään, että teidän kokemuksenne koskisivat kaikkia naisia.

        Mutta siinä olet oikeassa, ettei tästä ole mitään hyötyä. Elä ihmeessä omassa todellisuudessasi, se on selvästikin paljon mukavampi paikka kuin oikea maailma.

        Niin no joo ehkä se vaimo oli vähän huono sanavalinta, puoliso tai kumppani olisi ollut ehkä parempi.

        Minä seuraan realistista maailmaa.

        Ja olen tässä selittänyt asioita mitä tiedän omasta kokemuksesta, en muusta.

        Elämä realistisessa maailmassa ja netin virtuaalitodellisuus maailmassa ovat kaksi eri asiaa.

        Täälläkin palstoilla on ainakin miehistä huomattavalla osalla ihan todellisuuden taju hukassa.
        Sen huomaa monesta asiasta.

        Sanomisissasi on pieni ristiriita. Eikö tuo sinun oma kommenttisi juuri osoita että en ole mitenkään niin hyvännäköinen kuin luulet, koska miehet ovat aina tulleet nopeasti osoittamaan kiinnostustaan?


      • häh häh
        Jussi33v kirjoitti:

        Suoraan sanottuna, olin helvetillisessä puutteessa. En saanut niitä naisia, joita halusin ja tunsin tytön, joka oli ihastunut minuun, joten aloitin suhteen hänen kanssaan. Kun en edelleenkään olisi saanut niitä kauniimpia naisia, ajattelin, että tämäkin on tyhjää parempi.

        Tämä on yllättävän yleistä, tunnen kaksi miestä, jotka ovat samassa tilanteessa ja parista muusta epäilen, että hekin ovat.

        Kai sitten olemme pinnallisia kusipäitä, mutta tilanne on tämä.

        Onhan tuo pinallista mutta meitä on niin monenne junaan... ehkä et itsekään arvosta rakkautta niin paljon, että se olisi sinulle tärkeää. Halusit mielummin perheen, ystävyyden ja parisuhteen kuin rakkauden. Tunnen minäkin yhden naisen, joka halusi miehen vain siksi, että halusi äkkiä lapsia. Tossa yhtälössä on vaan toi riski, että tajuaa haluavansa aitoa rakkautta ja aidosti rakastaa. Mielipiteet voivat muuttua moneen suuntaan. Ja naisen logiikkaan ei vaan millään uppoa, miten voit nauttia enemmän seksistä vaimosi kanssa kuin kädestäsi, jos hän ei sinua lumoa millään tasolla. Kai nämä ovat kuuluisia miehen ja naisen eroja. Miten pystyt kirkkain silmin vakuuttamaan naisesi kauneutta ja seksikkyyttä ja muutenkin kehumaan, jos et niin oikeasti ajattele?

        Kyllä tarinasi voi olla totta ja joissain piireissä ehkä yleistäkin. Minulla on yksi kokemus, jossa mies ihastui valokuvaani(!!!) ja rakastui samantien kun tavattiin ystävän juhlissa. En voi vain käsittää sitä vieläkään, mutta oman kirjoituksesi mukaan se olisi mahdollista. En uskonut häntä silloin, mutta kävi kyllä myöhemmin todella selväksi, että tunteet olivat totista totta. Onneksi hän kuuluu siihen kastiin, joka voi valita naisensa, koska niitä kyllä riittää. Toinen kokemus liittyy teini-ikään ja kolmikymppiseen mieheen, joka yritti heruttaa minulta tosissaan. Hän avautui minulle vaimostaa ja perhe-elämästään. Käsittääkseni hän oli kyllä joskus rakastanut vaimoaan. Tiedä häntä, mutta onhan näitä tarinoita yhtä paljon kuin suhteita. Itse ainakin luulen eläväni rakkausliitossa molemmin puolin.. Vaikka ulkonäköni ei ole "the" ihanne, olen "vain" kaunis.


      • Elämä on kovaa
        Jussi33v kirjoitti:

        Suoraan sanottuna, olin helvetillisessä puutteessa. En saanut niitä naisia, joita halusin ja tunsin tytön, joka oli ihastunut minuun, joten aloitin suhteen hänen kanssaan. Kun en edelleenkään olisi saanut niitä kauniimpia naisia, ajattelin, että tämäkin on tyhjää parempi.

        Tämä on yllättävän yleistä, tunnen kaksi miestä, jotka ovat samassa tilanteessa ja parista muusta epäilen, että hekin ovat.

        Kai sitten olemme pinnallisia kusipäitä, mutta tilanne on tämä.

        Hei Jussi, haluaisin kysyä sinulta muutaman asian.

        Jos kerran vaimosi ei herätä sinussa mitään tunteita, niin onko hän sellainen mitään sanomaton, jolla ei oikein ole vaan sitä vetovoimaa sinuun?

        Toinen kysymys:
        Mitä jos saisit joskus tietää että vaimosi ajattelee sinusta samoin, kuin sinä hänestä?

        Kysymys numero 3:
        Miksi et eroa vaimostasi?

        En tuomitse sinua mitenkään.

        Itseasiassa ymmärrän oikein hyvin.
        Kerron itsestäni. Olin vielä teini, noin 18vuotias kun seurustelin pari vuotta vanhemman pojan kanssa, muutaman kuukauden, minulla ei ollut häntä kohtaan mitään aitoa välittämistä.
        Hän ei mitenkään ollut vastenmielinen, mutta hänessä ei vaan ollut mitään vetovoimaa.
        Ei mitään mikä olisi saanut syttymään, eikä edes kiihottumaan seksuaalisesti. Eli intohimoa ei ollut. En osannut ajatella häntä koskaan edes itsetyydytyksen aikana.

        Kuitenkin pidin hänestä kovasti ihmisenä ja ystävänä.

        Olisimme päätynyt vakavampaan suhteeseen jos en olisi löytänyt sitä kiinnostavampaa ja komeampaa miestä. En kuitenkaan pettänyt poikaystävääni, vaan ilmoitin hänelle vain että ehkä on parempi kun ei jatketa enää yhdessä, käytin syynä riitojamme. Toisesta miehestä en kertonut mitään, enkä tietenkään siitä etten koskaan välittänyt.
        Homma lopetettiin asiallisesti ja jäimme hyviin väleihinkin.

        Uusi poikaystävä olikin ulkonäöltään todellinen ihanteeni, mutta luonteeltamme emme sopineet yhteen. Suhde jäikin muutaman viikon mittaiseksi, jos sitä nyt edes suhteeksi voi sanoa.

        Mutta hetkeäkään en surrut sitä että erosin miehestä/pojasta joka ei kiinnostanut yhtään.
        Olin vain onnellinen ja helpottunut.

        Mekin olisimme saattaneet päätyä samaan tilanteeseen kuin te, eli hyvin yksipuoliseen avioliittoon. Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt.


      • 11+7
        Jussi33v kirjoitti:

        Mun täytyy nyt miehenä sen verran tulla pistämään lusikkaa soppaan, että musta tuo sinun kiistakumppanisi on hitusen oikeammassa kuin sinä. Ei ulkonäkö kaikki kaikesssa ole, mutta se on miehelle todella tärkeää, paljon tärkeämpää kuin annat ymmärtää. Ehkä olen pinnallinen, mutta ottaisin mieluummin kettumaisen ja kauniin naisen kuin mukavan ja vain nätin. Olosuhteiden pakosta otin jälkimmäisen. Hän on todella kiva tyyppi, mutta rakastun jatkuvasti kauniisiin naisiin ja olen suoraan sanottuna helvetin kateellinen miehille, jotka näitä naisia saa.

        Meillä on hyvä suhde ja ihania lapsia, mutta suhde ei ole minunpuoleltani niin sanottu rakkaussuhde. Se johtuu ihan puhtaasti ulkonäöstä. Vaimoni on paras kaverini, mutta hänen kanssaan unelmoin niistä kauniimmista, koska seksuaalista vetoa häneen ei ole. Joten ymmärrän teidän molempien pointin, mutta siinä missä tuo toinen yliarvioi ulkonäön merkitystä hitusen, sinä kyllä aliarvioit sitä todella pahasti.

        APUA.

        Mitä sitten tarkoitat

        a) nätillä

        ja

        b) kauniilla ????

        Voisitko antaa jotain esimerkkejä?


      • Ihana naiseus
        Jussi33v kirjoitti:

        Mun täytyy nyt miehenä sen verran tulla pistämään lusikkaa soppaan, että musta tuo sinun kiistakumppanisi on hitusen oikeammassa kuin sinä. Ei ulkonäkö kaikki kaikesssa ole, mutta se on miehelle todella tärkeää, paljon tärkeämpää kuin annat ymmärtää. Ehkä olen pinnallinen, mutta ottaisin mieluummin kettumaisen ja kauniin naisen kuin mukavan ja vain nätin. Olosuhteiden pakosta otin jälkimmäisen. Hän on todella kiva tyyppi, mutta rakastun jatkuvasti kauniisiin naisiin ja olen suoraan sanottuna helvetin kateellinen miehille, jotka näitä naisia saa.

        Meillä on hyvä suhde ja ihania lapsia, mutta suhde ei ole minunpuoleltani niin sanottu rakkaussuhde. Se johtuu ihan puhtaasti ulkonäöstä. Vaimoni on paras kaverini, mutta hänen kanssaan unelmoin niistä kauniimmista, koska seksuaalista vetoa häneen ei ole. Joten ymmärrän teidän molempien pointin, mutta siinä missä tuo toinen yliarvioi ulkonäön merkitystä hitusen, sinä kyllä aliarvioit sitä todella pahasti.

        Mun mielestä elät jossain illuusiossa. Ajattelet, että jos löytäisi sen täydellisen näköisen naisen, niin löytäisit silloin sen rakkauden kultamaan. Olet täysin hakoteillä, jos oikeasti kuvittelet, että upean näköinen toisi sinulle pysyvän onnen. Ei naisen kauneus poista parisuhteesta niitä parisuhteeen haasteita ja ongelmia, joita nytkin kohtaat vaimosi kanssa. Ihan yhtä lailla sulla tulisi ongelmia, riitoja ja haasteita parisuhteessasi kauniin naisen kanssa. JOs nyt et osaa olla läsnä vaimollesi ja olet kykenemätön rakastamaan häntä, niin samat ongelmat tulisi sun kohdallesi tämän uuden naisen kanssa alkuhuuman jälkeen.

        Harville Hendrix amerikkalainen terapeutti kirjoittaa kirjassaan kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu näin: Ihminen ajatuu tiedostamattaan suhteesen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kassa saa mahdollisuuden työstään omaan keskeneräisyyttään. Tämä keskeneräisyys on siis kaikkea mitä olemme jääneet vaille lapsuudessa.. meissä voi olla vuosien tukahdutetut tunteet, pienen lapsen tarpeita ja jne. Ihminen ajautuu yhteeen sellaisen ihmisen kanssa, joka nostaa pintaa nämä keskeneräisyydet. Parisuhteen syvin tarkoitus on se, että me saisimme mahdollisuuden työstää oman keskeneräisyyden loppuun. Saisimme eheytyä ja tulla kokonaisiksi eheiksi ihmisiksi.

        Jos et pysty vaimosi kanssa menemään syvemmälle tasolle käsittelemään asioita ja kohtaamaan itseäsi, niin mitenkä sitten jonkun muun kanssa? Itseäsi et kuitenkaan koskaan pääse pakoon.. sinä viet itsesi kaikkinen keskeneräisyyksinesi seuraavaan suhteeseen ja tiedätkö mitä?! Sinä painit seuraavan naisesi kanssa aivan samoissa ongelmissa, jos olet aiemmissa suhteissa niitä paennut.

        Rakkaus on meidän syvin olemuksemme. Me olemme puhdasta rakkautta. Me etsimme rakkautta itsemme ulkopuolelta, koska olemme keskeneräisiä, emmekä voi löytää sitä itsestämme. Rakkaus elää totuudesta. Totuus on sitä, että olemme suhteessa omia itseämme. voimme puhua kaikesta mitä sisimpämme tuo pintaan. Voimme ilmaista kaikki tunteemme ja tarpeemme. Kriisien ja riitojen ja kohtaamisten kautta voimme vapautua menneisyyden painolasteista, tulla syvemmiksi ihmisiksi ja alkaa tuntea aitoa syvempää rakkautta itseämme ja muita ihmisiä kohtaan.

        Rakkaus kuorii meistä pois kaiken epäpuhtaan. Meitä kuoritaan kuin sipulia kerros kerrokselta, kunnes lopulta löydämme sen ydinolemuksemme.. puhtaan rakkauden ja jumalallisen tietoisuuden tilan. Me löydämme luottamuksen suurempaan suunnitelmaan, rauhan ja tiedämme oman paikkamme ja tehtävämme.

        Sinä elät valheessa. Sinä elät roolissa. Suoritat aviomiehen ja isän roolia. Et ole aidosti läsnä. Et rakasta aidosti vaimoasi. Sinä elät illuusiossa. Sinun mielesi on jossain muualla, jossa kuvittelet olevasi onnen. Olisi aika avata silmäsi totuudelle. Eikö vaimosi ole sen arvoinen?? Jos päätät elää vaimosi kanssa, niin ala elämään totuudessa ja muuta teidän suhteenne rakkauden suhteeksi. Jos et sitä halua, niin eroa, sillä nyt tee väärin vaimoasi kohtaan ja itseäsi kohtaan. Vaimosi antsaitsee miehen, joka aidosti häntä rakastaa ja pystyy syvempään henkiseen kohtaamiseen ja kehittymiseen.. joku muu mies voi olla sopivampi antamaan sen hänelle, koska sinä tunnut vielä hyvin keskeneräiseltä ja kypsymättömältä ihmisenä. Tämä ei ole loukkaus, vaan sanon niin kuin asia on.

        Jos aloitat uuden suhteen, huomaat pian, että se mitä sinulle kerroin.. on täyttä totta! IHminen ei pääse koskaan pakoon kohtaamasta omaa itseään. Jokainen parisuhde on kuin peili, joka näyttää millaisia me olemme ja missä kohtaan on kasvunpaikkamme. Vain kasvamalla ihmisinä kohti rakkauden ja rauhan olotilaa, me voimme vetää puolemme elämämme parisuhteen, joka heijastaa sitä mitä jo olemme sisäisesti.


    • plutkin

      No siis mulla on kaksi kaveria, toinen näyttää "ihannenaiselta". jos ihannenainen on: Pitkä ja hoikka, pitkät paksut hiukset, nätiti kasvot, tryylitajua, osaa laittaa itseään, ja toienn on lyhyempi ja paksumpi, lyhyemmät ja ohuemmat hiukset jne.

      Ja se lyhyempi saa miehet puolelleen, koska sillä "ihannenaisella" on ehkä huonompi itsetunto kuin sillä toisella. Toisaalta, se "ihannenainen" on sitten jostakin syystä houkuttanut sellaisia narisistisia täydellisyyttä vaativia miehiä, jotka voi olla aika itseään täynnä olevia k'päitä, ja esineellistää naisen, mikä on sitten murentanut hänen itsetuntoaan.

      En väitä etteikö kauniimmilla yleensä ole aina helpompaa tässä maailmassa, mutta totuus ei aina ole ainakaan täysin mustavalkoinen.

      • Perustele kiitos

        Miten kauniimmilla on helpompaa tuon juttusi perusteella? Heillä on vaikeampaa. Ensinnäkin tuon yleisen luulon takia heidän huoliaan ei oteta vakavasti. Heitä kohtaan ei tunneta empatiaa. Miehet esittävät tuntevansa, että pääsisivät sänkyyn. Heillä on isompi riski päätyä narsistien kouriin, heitä metsästää statuksen saalistajat ja näyttelyesineplayerit. Heillä on suuremmat paineet olla mukavia: jos ruma on ilkeä, sillä on huono päivä, mutta kaunis on huonona päivänä ikuinen narttu.
        Kaunis saa töitä alemman tason asiakaspalvelustöistä helpolla. Vaikka se olisi mensan jäsen, se joutuu joka paikkaan muualle todistelemaan enemmän, tekemään töitä enemmän ja etenkin miesvaltaisilla aloilla, sen asema on nolla ennen vähintään 5 kertaista työmäärää. Jos ruma on tavallisen älykäs, se on nero, jos kaunis on tavallisen älykäs, se on tyhmä. Jos se aikoo olla älykäs, sen pitää olla nero. Ja todistaa se.

        Kaunista saa käyttää hyväksi, miesten mielestä etenkin. Kateus lisäksi. Kenestä juorutaan eniten? Työpaikalla se on se kaunein nainen joka saa muiden naisten vihat ja kateuden niskaansa. Annas olla jos se ei aina auta: sika. Aina ole jäämässä ylitöihin: joustamaton. On lapseton: itsekeskeinen. Kenen kimppuun se katalin ämmä joukosta aina hyökkää? Ei ainakaan sen rumimman. Jos siellä on kynnysmatto, niin sen, mutta jos kaunis, se on ykkösvalinta. Ja kynnysmattoa puolustetaan, kaunista ei.

        Tämän lisäksi, loput pelkää sitä. Ne kunnolliset miehet katsoo että se ei ole heidän tasoaan eikä uskalla lähestyä, paitsi sikakännissä, ja niitä törppöjä panopuheita se kaunis kuuntelee, tärkeyksiä, lässytyksiä, juopposhittiä.

        Miten sä siis perustelet että kauniimmilla on helpompaa etenkään tässä kateuden luvatussa maassa? Taviksilla, keskiarvolla on helpointa. Ulkonäöllisesti tavisnaapurintytöt on suosituimpia, ne meikillä parannetut, pissispimut, ei oikeasti kauniit. Ulkonäöstä muuten haukutaan myös kauniita eniten: koulukiusaamisen syy ei aina ole rumuus tai muu mitä väitetään, se voi olla myös kauneus ja kateus.
        Muistinko jo lisätä että jos lihava hokee, miten tyytyväinen on itseensä, se on itsevarma ja reilu, jos kaunis erehtyy sanomaan että on tyytyväinen itseensä eikä valita itsestään, se on narsisti, itsekeskeinen ja itteensä täynnä?

        Miten perustelet että kauniimmilla on helpompaa nimenomaan tässä maassa ja maailmassa missä me elämme?
        Tiesitkö että jengeissä (ulkomaat) kauniita käytetään huorina, niillä soluttaudutaan vieraisiin jengeihin ja ne pakotetaan siihen hommaan, koska ne pystyy siihen? Tiesitkö että kauniita kidanapataan helpommin ihmiskauppaan jos saadaan valita? Tiesitkö että tytöt jossain päin lihottaa itsensä sairaanloisen ylipainoiksiksi, että olisivat rumempia, etteivät joutuisi niin helposti raiskatuiksi? Tiesitkö että kauniit pakkonaitetaan ensin? Jos mies kostaa kauniille hän turmelee sen kasvot, muistatko sen mallin kenen kasvoille heitettiin rikkihappoa? Sitä ei heitetty hänen kasvoilleen koska hän oli ruma vaan se kauneus haluttiin tuhota.
        Narsistiäidit kostavat helpommin kauniimpana pitämälleen tyttärelle. Lihavalle ei saa edes lääkäri sanoa että se on lihava, hoikkaa saa kuka tahansa nimitellä kukkakepiksi.

        Oliko sulla vielä jotain perusteluja miten helpolla kauniit pääsee?
        Se muutama promille jotain hollywood tähtiä on poikkeus mikä vahvistaa säännön.
        Suomessahan ei suosita oikeasti kauniita edes näyttelijöinä. Taviksia nekin on 99%.
        Tässä maassa kauneus on kirous ellei ole missi.


    • Yläasteella itsetuntoni tuhottiin haukkumalla rumia puoliani. Vieläkin mietin että tavatessani uuden ihmisen, hän katsoo vain kuinka vastenmielinen olen. Thanks teille, pojat ja tytöt jotka ette itsekään täydellisiä olleet ettekä ole vieläkään...

      Nyt kuitenkin päätin listata realistisesti omat hyvät ja huonot puoleni ulkonäöstöni, olenhan sentään oman rakkaani ihannenainen...

      Tiimalasivartalo
      Isot, kauniit rinnat
      Pituus (174 cm)
      Paksut huulet
      Suorat hampaat
      Laineikkaat hiukset
      Mehevä, kiinteä peppu ;)
      Siisti viivapillu, uloimmat häpyhuulet pulleat, sisemmät piilossa
      Hyvä iho

      - Vaaleat kulmakarvat
      - Helposti rasvoittuvat hiukset
      - Pömppömaha
      - Paksut pohkeet
      - Oikeasti rumat kynnet
      - Isot reidet
      - Selluliittia reisissä
      - Pattipolvet

      Niin. Sellainen minä olen. Nämä puitteet on saatu ja näillä mennään

      • excusesmoi

        r-m.m, näytät kuvassasi ihan enkeliltä, ja sulla on tosi nätit silmät joita karamellin väriset hiukset korostavat entisestään.

        Mutta, minua jotenkin naisena häiritsee kuinka esineellistävästi kuivailet alapäätäsi silloinkin kun sun profiili on kaiken kansan nähtävillä! Aivan kuin se tieto kuuluisi oleellisena osana sinuun ja siihen miten koko suomi sua näkee! Jotenkin tuntui oudolta. Alkaako nuoret naiset jo kirjoittamaan facebookinkin tietoihin "hyvä pillu", itsensä kuvailu kohtaan :( huh huh...


      • excusesmoi kirjoitti:

        r-m.m, näytät kuvassasi ihan enkeliltä, ja sulla on tosi nätit silmät joita karamellin väriset hiukset korostavat entisestään.

        Mutta, minua jotenkin naisena häiritsee kuinka esineellistävästi kuivailet alapäätäsi silloinkin kun sun profiili on kaiken kansan nähtävillä! Aivan kuin se tieto kuuluisi oleellisena osana sinuun ja siihen miten koko suomi sua näkee! Jotenkin tuntui oudolta. Alkaako nuoret naiset jo kirjoittamaan facebookinkin tietoihin "hyvä pillu", itsensä kuvailu kohtaan :( huh huh...

        Kiitos paljon kehuistasi, ymmärrän kyllä täsmälleen pointtisi esineellistämisestä.


      • vai muka kaunis
        excusesmoi kirjoitti:

        r-m.m, näytät kuvassasi ihan enkeliltä, ja sulla on tosi nätit silmät joita karamellin väriset hiukset korostavat entisestään.

        Mutta, minua jotenkin naisena häiritsee kuinka esineellistävästi kuivailet alapäätäsi silloinkin kun sun profiili on kaiken kansan nähtävillä! Aivan kuin se tieto kuuluisi oleellisena osana sinuun ja siihen miten koko suomi sua näkee! Jotenkin tuntui oudolta. Alkaako nuoret naiset jo kirjoittamaan facebookinkin tietoihin "hyvä pillu", itsensä kuvailu kohtaan :( huh huh...

        No ei kyllä näytä enkeliltä. Väritön, ei minkään näköinen naama, mulkosilmät, ruma otsa... tuohon päähän siilitukka, ja tyypin nimi voisi olla Jarmo.


      • r-m.m.
        vai muka kaunis kirjoitti:

        No ei kyllä näytä enkeliltä. Väritön, ei minkään näköinen naama, mulkosilmät, ruma otsa... tuohon päähän siilitukka, ja tyypin nimi voisi olla Jarmo.

        Värittömyys saattaa johtua mustavalkoisuudesta :D Heh Heh... No joo. Mulkosilmiä en omista, mutta iso otsa minulla kyllä on. Sinunkaltaisesi huonoitsetuntoiset haukkujat ovat naurettavia, etpä taida olla minuakaan paremman näköinen


    • Mäkin olen tyytyväin

      No joo, mä olen kanssa itsestäni huolehtiva nainen, sillälailla semisti, en hulluna stressaten... terveyden kannalta siis eniten huolehdin tietenkin hygieniasta, hampaista ja kehosta, mutta kyllä ihan meikkaankin, pidän ns. kauneuspäiviä välillä... Ja liikun.
      Mun parhaat puolet onkin...

      - älykkyys, mä osaan ja teen paljon.
      - aktiivisuus, liikun ja harrastan.
      - voimakkuus, olen vahva henkisesti ja fyysisestikin kohtuullisen vahva.
      - hyvä kunto, yleiskunto on tosi hyvä ja harvoin oon kipeänä, eli aika kivasti on vastustuskykyä.
      - keskustelutaito, tulen toimeen lähes kaikkien kanssa ja missä vaan.
      - rentous ja itsetunto, en murehdi turhia, kuten ulkonäköäni liiemmin, en tuijottele itseäni jokaisesta kiiltävästä pinnasta, en korjaile jatkuvasti meikkiäni, en kuole jos en ehdi aamulla meikata, en vertaa itseäni muihin...
      - liikuntakyky, joka on hyvää säkää, olen tosi kiitollinen siitä, ja käytän sitä.
      - lempeys, olen empaattinen ja aika hyvä myös kuuntelemaan ainakin joskus :)
      - reiluus ja oikeuden mukaisuus, yritän olla sitä niin hyvin kun osaan. Osaan laittaa myös oman etuni tarvittaessa sivuun, ja toimia ryhmän parhaaksi vaikkei se aina olisi oman itseni paras. Toki joskus olen itsekäs ja terveesti pitää ollakin: en ole mikään marttyyri!
      - en toteuta stereotypioita vaan olen rikkonut niitä tosi paljon, se on mielestäni hyvä koska ei tarvitse uskoa sitten niihin.
      - arvostan muita ihmisiä miehiä ja naisia yhtä paljon. Tulen toimeen myös kaikenikäisten kanssa ja onkin kaikenikäisiä tuttavia ja ystäviä, mikä on tosi rikasta!

      jne. onhan niitä miinuksiakin! Olen välillä vähän liian temperamenttinen, kärsimätön, ja joskus ei vaan pysty kovin hyvä ja jalo ihminen olemaan. Toivoisin että olisin tehnyt jo jotain tärkeää elämässäni, mutta en ole silleensä kyllä tehnyt, enkä varmaan tule tekemäänkään. En ole onnistunut toteuttamaan varmaan mitään unelmiani, vaikka olen yrittänyt kovasti, tai siltä joskus tuntuu, että aina se suurin huippu on jäänyt. Joo, onhan noita, mutta niistä vaan masentuu joten parempi olla liikaa miettimättä.

      Yleisesti olen, tai tunnen olevani aika rakastettu, minulla on aika paljon ihmisiä, jotka ilahtuvat minusta, halaavat, soittavat, tulevat kättelemään nähdessään, jne. olen tosi otettu siitä :)
      Se on jotenkin älyttömän hienoa ja olen aina yhtä otettu: muistakaa halata ja kätellä rakkaitanne, ystäviänne, tuttuja: se oikeasti tekee niin paljon. Otan vaikka sata sikaflunssaa, ei haittaa, on niin ihanaa kun joku ketä ei ole nähnyt pitkään aikaan ilahtuu niin että vaan tulee halaamaan! Niin miehet kun naiset. Ei siinä aina tarvitse olla mitään muuta kun iloa ja ystävyyttä. On ihanaa jutella kavereitten kanssa, tai saada sähköpostia, joskus aikojenkin takaa.
      Silloin kun toiset muistaa sitä vasta tunteekin itsensä kauniiksi.

      Olen kyllä 99% kerroista tyytyväinen kun katson peiliin.

      Elämässä on tosiaan paljon enemmän kun ulkonäkö.

    • it'sonlyme

      No jos mäkin sitten koitan keksiä itsestäni hyviä puolia.

      - Ihan hyvän väriset hiukset ja silmät
      - melko tummat ripset
      - aika hyvä iho
      - suorat hampaat
      - ei mitään sairauksia tai allergioita
      - melko pienet ja sirot kädet sekä ranteet
      - isot rinnat
      - osaan piirtää keskivertoa paremmin
      - olen ystävällinen ja suvaitsevainen
      - olen melko fiksu
      - osaan kirjoittaa aika hyvin
      - olen mielestäni sopivan pituinen
      - en ole mitenkään silmiinpistävä
      - hymyilen ja nauran herkästi

      Tulihan niitä aika paljonkin. Ja huonot puolet on:

      - Liikaa rasvaa vartalossa, varsinkin vyötäröllä
      - Keltaiset värjäymät etuhampaissa
      - Saamattomuus ja laiskuus
      - Isot jalat, koko yleensä 40-41
      - Iso nenä
      - Tukka rasvoittuu ja tulee sähköiseksi
      - Liika ujous ja aloitekyvyttömyys
      - Jonkinlainen lapsellisuus

      Tuntuu etteivät nuo hyvät puolet riitä siihen, että saisin huonot anteeksi. Niinkuin huonot olisivat kuitenkin enemmän huonoja kuin mitä hyvät ovat hyviä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe