Moro!
Pahoittelen että esitän tämän tyhmän kysymyksen, mutten erinäisistä syistä voi oikein kysyä keneltäkään muulta, enkä liittoon kehtaa ottaa yhteyttä ennen kuin saan jonkinlaisen varmistuksen että mua on kusetettu..
Olen ollut töissä eräässä yrityksessä 29.04.2011 alkaen, joten tästä päivästä on lähdetty siis laskemaan lomarahaa.
Olin kuukausipalkkalainen, ja otin lopputilin tuossa 7.01.2013, ja sain nyt lopputilistä tilinauhan.
Kysymykseni koskeekin lomarahoja, en ole pitänyt yhtäkään viikkoa talvilomaa koko aikana yrityksessä, ja minulle maksettiin lopputiliin 2100 euroa lomakorvausta. (kuukausipalkkani on n. 2300e)
Vuonna 2011 minulla ei muistaakseni ole ollut kesälomaa, tai jos on ollut niin on ehkä ollut viikko?
2012 täysi kesäloma, tai kolme viikkoa, anteeksi huono muistini, alkaa ikä jonkin verran ilmeisesti painaa.
2011 tai 2012 ei talvilomaa, 2012 talvilomalistojen ilmestyessä minulle sanottiin ettei minulle ollut kertynyt talvilomaa pidettäväksi vielä.
Mutta pakkohan siellä on jotain olla, ainakin jotain maksettavaksi tähän lopputiliin? Ja tuntuu että tuo on muutenkin liian pieni tuo lopputilini lomarahan osalta koska olen kuitenkin ollut jatkuvasti töissä aikavälillä 29.04.2011-21.01.2013
Kysymys lopputilin maksamisesta
4
312
Vastaukset
- AY1
Kysy omasta liitosta onko makseetu oikein?.
En muuta neuvoa voi antaa - ...
kesälle 2011 ei ole kertynyt lomaa (ei myöskään talvilomaa)
kesälle 2012 kertynyt lomaa ajalta toukokuu 2011-maaliskuu 2012. talvilomaa ei ole kertynyt, koska maaliskuun 2012 lopussa olit ollut töissä vajaan vuoden.
kesälle 2013 ja seuraavalle talvelle sinulle olisi kertynyt täysimääräiset lomat.
pitämättä sinulla on jäänyt ilmeisesti ainakin ajalta huhtikuu 2012-joulukuu 2012 kertyneet lomat. niistä tuo summa koostunee. mitään tarkkoja summia en osaa kertoa. - ........
Talvilomaa ei tosiaan kerry ennenkuin olet saanut täyden kesäloman. Ja se olisi vasta 2013 kesällä.
- palkanlaskija
Äkkiseltään katsottuna vaikuttaisi olevan ok. Pitämättä jääneet lomapäivät ovat lomapalkkaa työsuhteen päättyessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204