Moro!
Pahoittelen että esitän tämän tyhmän kysymyksen, mutten erinäisistä syistä voi oikein kysyä keneltäkään muulta, enkä liittoon kehtaa ottaa yhteyttä ennen kuin saan jonkinlaisen varmistuksen että mua on kusetettu..
Olen ollut töissä eräässä yrityksessä 29.04.2011 alkaen, joten tästä päivästä on lähdetty siis laskemaan lomarahaa.
Olin kuukausipalkkalainen, ja otin lopputilin tuossa 7.01.2013, ja sain nyt lopputilistä tilinauhan.
Kysymykseni koskeekin lomarahoja, en ole pitänyt yhtäkään viikkoa talvilomaa koko aikana yrityksessä, ja minulle maksettiin lopputiliin 2100 euroa lomakorvausta. (kuukausipalkkani on n. 2300e)
Vuonna 2011 minulla ei muistaakseni ole ollut kesälomaa, tai jos on ollut niin on ehkä ollut viikko?
2012 täysi kesäloma, tai kolme viikkoa, anteeksi huono muistini, alkaa ikä jonkin verran ilmeisesti painaa.
2011 tai 2012 ei talvilomaa, 2012 talvilomalistojen ilmestyessä minulle sanottiin ettei minulle ollut kertynyt talvilomaa pidettäväksi vielä.
Mutta pakkohan siellä on jotain olla, ainakin jotain maksettavaksi tähän lopputiliin? Ja tuntuu että tuo on muutenkin liian pieni tuo lopputilini lomarahan osalta koska olen kuitenkin ollut jatkuvasti töissä aikavälillä 29.04.2011-21.01.2013
Kysymys lopputilin maksamisesta
4
355
Vastaukset
- AY1
Kysy omasta liitosta onko makseetu oikein?.
En muuta neuvoa voi antaa - ...
kesälle 2011 ei ole kertynyt lomaa (ei myöskään talvilomaa)
kesälle 2012 kertynyt lomaa ajalta toukokuu 2011-maaliskuu 2012. talvilomaa ei ole kertynyt, koska maaliskuun 2012 lopussa olit ollut töissä vajaan vuoden.
kesälle 2013 ja seuraavalle talvelle sinulle olisi kertynyt täysimääräiset lomat.
pitämättä sinulla on jäänyt ilmeisesti ainakin ajalta huhtikuu 2012-joulukuu 2012 kertyneet lomat. niistä tuo summa koostunee. mitään tarkkoja summia en osaa kertoa. - ........
Talvilomaa ei tosiaan kerry ennenkuin olet saanut täyden kesäloman. Ja se olisi vasta 2013 kesällä.
- palkanlaskija
Äkkiseltään katsottuna vaikuttaisi olevan ok. Pitämättä jääneet lomapäivät ovat lomapalkkaa työsuhteen päättyessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3238991Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835548Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3245032SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703490Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32942Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal572329Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42302Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72228- 1132186
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402083