Voisitko hakea kumppania Eliittikumppani-nimisestä deitti-palstasta?
Eliittikumppani
19
307
Vastaukset
Kuulostaa naurettavalta, vaikka olisin sinkku. Vähän kuin myisi pakastimia inuiiteille. Vaan tuokin vissiin kannattaa, jos tarpeeksi kiertää suomalaista verotusta.
- Mosse Elite
Aivan niin, et sinkkunakaa olisi vähääkään eliittiä
Köyhällä ei ole varaa pitää köyhiä kavereita, saati kumppania
En harrasta deittipalstoja ja jos harrastaisin, epäilisin että Eliittikumppani-nimellä luodaan mielikuvaa erityisen laadukkaista deittailijoista, millä taas voi perustella törkyisen korkeaa hintaa palvelusta. Antaa Kokoomus-sinkkujen kalastella siellä :>
Kukaan rahoistaan kiinnipitävä kokkari riistoporvari ei mene moiseen halpaan. Muutenhan sitä köyhtyisi demariksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kukaan rahoistaan kiinnipitävä kokkari riistoporvari ei mene moiseen halpaan. Muutenhan sitä köyhtyisi demariksi.
Ei sitä tiedä. Onhan paljon Kokoomusta äänestäviä palvelualojen tavisköyhiä, jotka haluavat vain identifioitua oikealle kun luulevat, että se antaa heille jotain.
- ,,..,,
Ratikkakuski kirjoitti:
Helvehte vieköön. Minä kun kuvittelin, että sillä niistä päästään.
Täytyy keksiä jotain muuta.
Varmaan joku deittipalsta olis ihan ok paikka , jos olisin sinkku ja jos vieläpä haluaisin kumppaninkin. Mutta siinä vaiheessa, jos mä miellän itseni joksikin eliitiksi, mulle voi ihan suosiolla varata Kupittaalta hoitopaikan. Tai siinäkin tapauksessa, jos alkaisin miettiä, että kaipaan elitististä seuraa :P
- kylkyl..
Olen siellä jo.
- Ei oo
mitään rajaa kun ittensä tyrkylle tuo. Onnea vaan elitistit!
- no-no-no
Ei elitististä kumppania, kiitos, tulee liian kalliiksi kun raha ottaa kaiken vallan.
- hähähäh
Periaatteessa voisin ihan hyvin, jos olisi tarve hakea. Mieluummin sieltä kuin täältä.
- :D:D
Mistä täältä? Suomi24-treffeiltä? Vai tarkoitiko palstalta? :D :D:D:D
- Syvämiete
Mielenkiintoista miten ne kykenevät välttämään sen, ettei mukaan pääse ketään eliitin ulkopuolista henkilöä.
Vaihtoehtoisesti siellä on valttava joukko toisistaan hyötyä odottavia onnenonkijoita.
Jälkimmäinen on luonnollisesti se todellinen tilanne. En voisi :)
Voisin kuvitella hakevani. Eihän siinä ole kuin voitettavaa.
- Rujo
En voisi. Olen köyhä, ruma ja lihava. Eliittiikumppani on tarkoitettu huippukauniille ja komeille, yliopistotason koulutuksen saaneille, kunnostaan hyvää huolta pitäville, hienoja harrastuksia ja korkeakulttuuria harrastaville, alle kolmekymppisille, kovapalkkaisessa työssä oleville, kalliin omistusasunnon ja huvilan omistaville menestyjille.
- Eliittimies
Tuli jo spammi sieltäkin: Liity nyt ilmaiseksi!
Miten ihmeessä tietävät yhden gmail tilini minun tiliksi?- Eliittimies
Näkyy olevan superkirje.com eli MediPex, joka keräilee osoitteieta spammeja varten
Lähettelevät tiheään "olet voittanut jo" huijauksia kerätäkseen tiettoja höynäytettävistä. Saivat osoitteen facebookin kautta hakemalla "töihin ulkomaille"
"työ" olikin Apu-lehden myyntiä 3kk "koulutusajalla" ilman palkkaa.
Nyt tulee spammia 20-30 päivässä:( ........pitää lopettaa koko postitili taas
WDUN juppi Vinbeg!!11!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717