Viikko-ohjelmani.
ma, ke pe: Juoksua n.10-15km
ti ja to : bodypump
Ja tietysti, työmatka kävellen(2km).
Ja muutenkin hyötyliikuntaa.
Lisäksi kevyitä kävelylenkkejä ja lavatanssit kerran viikossa.
Siis lähteekö pahemmanluokan selluliitti?
Kokemuksia?
Pääseekö selluliitista eroon treenaamalla?
6
1925
Vastaukset
- minä
Moi!
Kyllä lähtee selluliitti liikunnalla. Itselläni on ollut selluliittia takareisissä. Olen saanut selluliitin kuriin käymällä 5-7 kertaa viikossa tunnin kävelylenkillä (reipasta kävelyä) 3 kertaa viikossa kuntosalilla.
Kuntosalin aloitin noin puoli vuotta sitten ja lisäsin tuon kävelyn ohjelmaani toukokuussa. Olen mielestäni saanut jalkani todella timmiin kuntoon. En usko mihinkään ihmevoiteisiin.
En nyt pysty sanomaan, että minkä luokan selluliittiin tuo liikunta tehoaa, mutta ainakin minun selluliittiini tehosi. (En ole mitenkään ylipainoinen, mutta jalkani ovat kaivanneet kiinteytystä ja siinä olen siis nyt onnistunut). - Gyntteri
ukko lähtee viikox juomaan,jos se vieläkin on kotona niin eiku takas baariin.luulis lähtevän?
- N32
Hei!
En tiedä tuosta pahemmanluokan selluliitistä, mutta omat röpelöt sain tasoitettelua takareisistä kuntosaliharjoittelun avulla. Toki harrastan myös juoksua, jumppia, spinningiä, mutta pääasiassa kuntosalia ja ihan tosissaan :). Jotenkin kuitenkin uskon, että kuntosali on se ratkaiseva tekijä kuitenkin. Tai kaipa se on kaikki nämä yhdessä ruokavalio. Käyn salilla 4krt/vko ja aeorobista harjoittelua yhteensä 3krt/vko.- Muhkura
Eikö viikossa olisi hyvä olla yksi lepopäivä?
- Guy
Muhkura kirjoitti:
lepopäivä ei oo aivan välttämätön mutta salitreenejä ei kannattas hirveesti putkeen vetää et väliin jotaa aerobista (lenkkiä,spinningiä...). ei yks lepopäivä kyllä pahaa tee.
- N32
Muhkura kirjoitti:
Lenkki aamulla, sali illalla. Lenkki aamulla ja spin tai jumppa illalla. Sitten on pelkkiä salipäiviä. Näin se menee minulla. Lepopäiviä on 1 viikossa. Timmi kunto ja hyvä olo :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658