Tämän ei pitäisi olla harvinaista, kavereiden kanssa ollaan puhuttu ja montaa muutakin askarruttaa sama asia:
Muun vartalon iho on ihan normaali, korkeintaan vähän pintakuiva mutta aika sileä, mutta peppu tuntuu karhealta. Siis nuo pakarat, reisien yläosasta ylöspäin, ei se vakoalue.
Vähän kuin olisi sänkeä vaikkei ole, vähän näppyläistä muttei finnejä. Vaikuttaa joltain vaippaihottumalta kun kerran sille alueelle sijoittuu mutta niidenkin käytöstä on jo aikaa.
Eli, mitä se karheus on, onko muillakin (tiedän että on), ja millä lähtee?
Miten persikkaiset pakarat?
4
3604
Vastaukset
- istumatyö
ja karhealla sienellä pesua.
- ....
rasvaa
- kaisa25
mun mielestä, eli päivittäin suihkun yhteydessä peset pepun ja reidet sellaisilla kuorinta hansikkailla. Kastele hanskat lämpimällä vedellä, tipauta muutama tippa mietoa pesuainetta hanskoille ja alat hinkaamaan, noin viisi minuuttia yhteensä. Ensiksi tottumaton iho saattaa mennä punaiseksi, mutta älä hätäänny, se menee pian ohi. Suihkun jälkeen kuivaa iho ja hiero perusvoidetta peppuun ja reisiin.
Jo muutaman päivän jälkeen saat nauttia pehmeämmästä, kimmoisasta ihosta. - suosittelen
Eucerin-pesuneste ja -kosteusvoide ovat lyömätön yhdistelmä. Mulla on aina ollut tuota kuvailemaasi karheutta mutta nyt oon käyttänyt näitä kahta tuotetta pari viikkoa ja yllättäen huomasin että pepun iho onkin sileä ja pehmeä. Nice!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681