Hei,
miten vaaleat, ohuet karvat saa kasvoista lopullisesti pois? Olen kuullut, etta nykyaan valoimpulssi on sen verran tehokkaampi, etta se toimisi? Kuulisin erittain mielellani kokemuksista, hinnoista jne.
Vaaleat karvat pois
4
1029
Vastaukset
- karvaturri
Ota pinseteillä pari karvaa ihosta ja tarkastele niiden juurta. Jos juuri on tumma eikä läpikuultavan väritön, valoimpulssi voi auttaa niihin. Jos juuret ovat värittömiä, ainut vaihtoehto on neulaepilaatio.
Valoimpulssejakin on kovin eritehoisia. Kannattaa aina varmistaa ensin millaisella laitteella hoitoja tehdään. - masentunut karvoihin
Minulla on aivan sama ongelma. Vaaleita häiritseviä haivenia leuassa. Ja ihan kun mieshormoonit olisivat iskeneet myös viiksinä vaaleita karvoja. Juuri ja karva ovat aivan vaaleita, mutta pelkään että ne kasvavat pidemmiksi ja muuttuvat tummemiksi. Pikaista apua tarvitaan, mutta mitä tuollaiset hoidot maksaa ja lähtevätkö ne karvat heti pois eivätkä enään tule takaisin. Luulen että mulle tuli ne antibiottikuurin jälkeen, kun olin pidemmällä kuurilla. Ja mulle on ilkeästi huomauteltukin asiasta.
- avustaja
Vaikka nuo karvat inhottaisivat, älä ainakaan nypi niitä, aja vaikka varovasti ladyshaverilla mielummin. Nyppiminen nimittäin tekee sen, että niiden tappamisessa menee pidemmän aikaa, kun juuri on ärsytyksestä vahvistunut. Neulaepilaatiolla on mahdollista käsitellä n. 300 karvaa tunnissa ja tunnin hoito maksaa siinä 50-60 euron paikkeilla (riippuu paikasta, jossain jopa 80 euroa). Jos niitä karvoja on yhdessä paikassa paljon, ei sitä kyllä voi käsitellä koko tuntia kerralla, koska muuten iho reagoi liian rankasti. Lisäksi jokainen karva on pakko käsitellä ainakin kerran, mutta useat parikin kertaa ennen kuin ne kuolevat kokonaan. Toisin sanoen hommaan voi upota kuukausikaupalla aikaa uusintakasvuja torjuessa. Jokainen hoidon aikana käsitelty karva tosin otetaan pois, joten jossain vaiheessa naaman pitäisi olla ainakin väliaikaisesti karvaton.
Ylähuulen epilointi tuntuu muuten aika inhottavalta, joten siihen kannattaa varautua etukäteen. Ongelma ei ole pelkkä kipu vaan myös aivastusrefleksi, jonka takia ylähuuli kihelmöi ja nenä ja silmät vuotavat. Senkin kyllä kestää, mutta voi päästä helpommalla, jos koko ylähuulta ei koita käsitellä kertaheitolla.
- marjatta
itselläni kasvaa huulen yläpuolella vaaleat "viikset". Derma clear valoimpulssihoito ei tehoa hyvin vaaleisiin karvoihin, joten suosittelen epil pro-menetelmää. siinä karvat nypitään ns. sähköpinseteillä yksitellen. ei se täysin kivutonta ole, mutta käytyäsi tarpeeksi monta kertaa, eivät karva kasva takaisin. itse olen käynyt poistattamassa ylähuulen sivut nyt 3 kertaa. Hintakaan ei ole paha, ensimmäinen kerta maksoi 25e ja sen jälkee 8e/krta. Näin ainakin järvenpäässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee683076Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251940Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721537Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2581167Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261068Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 981003