kittilän tuomari

vittuuntunnu

Täällä kittilässä on keskellä kyllää sellainen nynny tuomarii joka setvii yhtä kuolinpessää kymmeniä vuosia ja laki pykälistä ei tiedä paskaakaan, kaikki mennee vain pelkästää hänen lakien mukhaan ja tiettyjen osakkeiden mukaan. siis jos haluatte päästä läheisen ihmisen perinnöstä luopuun, niin silloin kannattee ottaa tämä tuomari se kyllä ossaa rahojen katoamis temppuja ja mitään vainajan tiliotteita ei lähetä osakkaille, väittää vain että ne asiat ei perinnön osakkaille kuulu. parempi jakaja on se toinen siellä shellin vieressä.

9

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolinopesän osakkaa

      No hyvä ku ilmotit, meillä on käyny mielessäki ottaa kyseinen tuomari, mutta taianpa vaihtaa Rovaniemen tuomareihin. ja tällä kyseisellä tuomarilla on hinnat aivan hirveitä, mutta ajateltiin osakkaiden kanssa että käyttäisimme paikallista palvelua, mutta taitaa auton keula vaihtaa heti paikkakuntaa.

    • tyytyväinen

      Se on hyvä paikka mikä nordea pankin talossa shellii vastapäätä.ja siel sellainen herra kuparinen.ainakin hän on hoitanut meitin asiat erittäin loistavasti ja myös edullisesti.neth toimivat myös rovaniemellä.

      Suosittelen. Se oli laki et foorumi se virma.

    • kaiken kokenu

      Lakifoorumin firma on paras halvin ,just se joka sijaitsee sen leipomon takana. Mutta se lakianasija toimstip ei kuulemma ole mikhään joka on siellä yläkkerrassa ja helvetin kiero jätkä

    • Muistakaapa taas ennen kuin joku närkästyy ja saatte kutsun käräjille, että ette ketään yksityistä ihmistä herjaa tai nimittele.

      Ammatinharjoittajaa ei saa yksilöidä henkilönä, voi sanoa, että siellä oli minulle huono palvelu, sehän on kokemus. Mutta jos jotain henkilönä nimittelet noin vain ilman sen parempia perusteluja... niin, se on herneen suuruudesta kiinni...

      • sanavapaus

        kyllä hän son sillalailla.suomessa on sana vapaus..kyllä son jos toinen tuomari ottaa vaikka 1500e kuolinpesän jakamisesta ja toinen 84.00tuhatta .eihän so oikeata hommaa..saman koulu on käyneet kumpikin.mutta .sitä sanotaan että .nälkä kasvaa syödessä.näissäkin hinnoissa pitäs olla.katto.naapurissa jaettiin tosi varakas pesä .hinta oli 450euroa.siis repikää tuosta mikä on kohtuullinen hinta.


      • kokenut2
        sanavapaus kirjoitti:

        kyllä hän son sillalailla.suomessa on sana vapaus..kyllä son jos toinen tuomari ottaa vaikka 1500e kuolinpesän jakamisesta ja toinen 84.00tuhatta .eihän so oikeata hommaa..saman koulu on käyneet kumpikin.mutta .sitä sanotaan että .nälkä kasvaa syödessä.näissäkin hinnoissa pitäs olla.katto.naapurissa jaettiin tosi varakas pesä .hinta oli 450euroa.siis repikää tuosta mikä on kohtuullinen hinta.

        Tuomari halttu otti 6000e ku teki a4 kokoiseen paperiin muutaman tekstin, että se siitä. eipä taija tuomarilla olla täälläpäin ennnää töitä ku naapurikunnissa jakelee käyntikortteja ja tyrkyttää vielä niitä


    • Kalliisti ositettu

      Saman tuomarin Lapin tuomiokunta herkästi nimeää (henkilökohtainen kokemus) avioerossa osituksen tekijäksi vaikka osapuolilla on esittää omakin tuomari. Ja monta ja kallista kokousta piti istua ennenkuin vähäiset hopeat menivät jakoon.

      • Useinkinjoo

        Onko sulla useinkin avioeroja?


    • Ikävä on jo, surua.

      Sodankylässä tuli täyteen erittäin korkeatasoinen palsta "kirpputoreja Sodankylässä". Nimi on harhaanjohtava. Toivottavasti ketjun superviestittäjät jatkavat. Kaipaamme jo nyt näitä viestittäjiä. On tullut suuri tyhjiö.
      Kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras keskusteluketju on loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe