Suunnittelin tappaa isäni lapsena

nyt 4 lasta

Olen paljon lukenut täällä juttuja missä esim.perheenisä on oikea tyranni ja huutaja jopa hakkaaja ym,..Vaimot valittaa ensin,miten kauhea tuo mies on ollu ja käytös ihan sikamaisen kauheaa...kunnes lopuksi sanotaan,että en haluaisi erota,kun hän toisaalta on niin ja niin ihana joskus jne...Eihän se muuten ,mutta nyt on nykyaika,jolloin eroaminen helpompaa ja vähempi lapsia ja kuitenkin sielä perheessä kärsii MYÖS ne lapset,,,Arvet kestää eliniän...Lapsista luullaan ,että ne sopeutuu kyllä kaikkeen,mutta väärä luulo.Pienenä tyttönä kun aina jouduin pelkäämään äidin puolesta ja lasten piti olla varuillaan,niin minä ihan oikeasti meinasin jättää isän kaivoon ja panna kannen kiinni(oisin jopa jaksanut raskaan kannen ehkä laittaakin)..olin kai 9-10v..Ainoa mikä esti sen oli pelko,et isä näkee minun naamasta ja ehtii pelastautua.(hän tyhjensi siis kaivon,koska ruostetta oli)..Olihan se hullu suunitelma ja ei olisi toiminut,kun huutanut ois apua,mutta minä en osannut sitä ajatella.Sanon vaan sen,etten kertonut tätä muille koskaan ...Joten miettikää myös lasta !!!

14

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkin helpotukseta

      No meillä isä oli ilkeä ja väkivaltainen, niin äitiä kuin lapsiaan kohtaan.
      Meillä sattui naapurin isännälle tapaturma David traktorilla, jossa molemmissa jaloissa menivät reisiluut poikki.
      Minä menin ja pidin puhuttelun meidän Oliver traktorille. Miksi sinä et puolusta meitä, isää vastaan, David auttoi naapurin lapsia ja äitiä.

      Kerran sitten isä ajoi traktorilla kumoon ojaan, jäin traktorin alle, mutta ojan pelasti. Isä jäi suojaan traktorin painolta, kun suurin paino meni takarenkaille. Isä tipahti jytinässä istuinpenkin ja renkaan väliin, sai vain haavan otsaansa. Traktori nostettiin pois päältä, eikä muuta käynyt kuin arven jättänyt haava tuli isän otsaan.

      Minä kävin haukkumassa Oliverin sen jälkeen, kun isä oli hakannut tai haukkunut jonkun. Potkin renkaisiin ja kerroin mitä isä oli taas tehnyt. Kyllä naapurin David auttoi lapsia ja äitiä, siellä oli isäntä rauhoittunut, oli kuuleman lauhkea kuin lammas onnettomuuden jälkeen.
      (ehkä tajusi myös olevansa riippuvainen muista jalat poikki)
      Kerran en huomannut isää, joka seisoi Oliverin toisella puolella, kuuli sitten puheeni traktorille. En tiedä mitä siitä ymmärsi, mutta oli pitkään mietteliäs ja hiljainen..
      Minä pelkäsin isää, arpi oikein heloitti, kun isä suuttui ja huusi. Pelkäsin hänen ymmärtävän, että pyysin Oliveria lopettamaan isän ilkeän käytöksen, kuten David teki naapurin isälle.

      Olin tuolloin vasta 6-7 vuotias. Kyllä sydämessäni oli silloin isänkuolema, olin vihainen ettei se tapahtunut, vain naarmu tuli….
      .
      Nyt kaksi aikuista lasta ja kaksi lapsenlasta..Isäni kuoli ollessani 35v. ei ole ikävä. Olin ainoa joka halusi nähdä arkussa, pelkäsin isän huijaavan, eikä olekaan kuollut..
      .

    • aloittajaäiti

      Kiitos kirjoituksestasi...se oli sinun selviytymiskeino ehkä...jos ei ois ollu traktoria,niin et olisi purkanut pahaa oloasi..Juuri näillä kirjoituksilla haluaisi herättää myös ne äidit,jotka altistaa lapset tälläiseen perhehelvettiin..Itseni lapset ja lapsenlapset(2).ei ole tarvinut kauaa katsella jos minun kotona riehutaan...ukko ulos vaan!(olen eronnut ja ollut suhteita ja avoliittoja ,mutta kaikki ovat olleet isäni kaltaisia,kun muutettu yhteen ja erosin heistä heti...Hassua,minäkään en ole pisaraakaan vuodattanu isän kuolemasta,vaik välit oli jo ok...Mutta äidin kuolema itkettää jatkuvasti....Olen kyl sitä mieltä,että jos lastakin lyö se voi siirtyä lapseen,koska lapsi saa esimerkin,mutta en minäkään halua lyödä ketään koskaan...Tsemppiä elämääsi

    • kaksi yhdessä

      Meidän äidin mies oli lapsena väkivaltainen kun olimme veljeni kanssa ala-aste ikäisiä. Se hakkas äitii ja mekin saimme osamme. Suunnittelimme kans veljeni kanssa tappavamme sen miehen. Vihaseimme sitä äijää joka päivä yhä enemmän. Se oli pahaakin pahempi juoppo ja teki öidistämme juopon. Joi joka päivä ja oli väkivaltainen. Kerran sitten olimme jossain metsä retkellä ja ja tietty se äijä oli aivan naamat. No velejni kanssa työnsimme sen miehen kalliolta alas jyrkkää mäkeä. Se halvaantui eikä pystynyt sen jälkeen ikinä kävelemään enään.
      Siihen loppui se väkivaltaisuus ja se suhde. Äitin oli helppo jättää se mies kun se joutus jonnekkin laitokseen. Vielä 25 vuotta myöhemmin ajattelen että se oli elämäni paras teko

    • aloittajalta

      No huh huh!..Olette sitten esimerkki siitä,miten kovalle se ottaa lapsille.Juuri nämä isäpuolet on niitä,jotka hakkaa myös lapsia(jos väkivaltainen)..eiväthän ne merkitse samaa kuin oma biologinen lapsi.Minun isäni ei minun mielestäni lyönyt meitä,vaan oli ylisuojeleva(aika hassua)...Tuntui pahalta siksikin,ettei äiti ollut terve vaan erittäin sairas(18v tuli keuhkotauti)ja oli laiha pieni...isällä urheilullisena oli voimaa...Äiti hoiti silti 9 hengen huushollin mukisematta.Isäni oli mielestäni sellainen naistenmies ja kuinkas ollakkaan epäili minun viatonta äitiäni petollisuudesta...Äitini oli elämän aikana yhden miehen kanssa ja se oli isä...Isä pakotti myös tekemään lisää lapsia,vaikka lääkäri kielsi.Eikä kerran kun synnytys alkoi,suostunut kuskiksi,vaan äidin piti raahautua kummisedälleni asti ja tämä vei äidin..(ei ollu puhelinta)...yms.Päätin sitten jo lapsena,että olen mieluumin yh-äiti(halusin lapsia..rakastin niitä ja ne olivat minulle pelastus elämään)..Lasten isästä erotessa minä törmäsin aina ongelmillisiin miehiin.Aluksi ne olivat ihania,mutta kohta alkoi tyranisointi ja mähän en antanut itseäni joutua äidin asemaan.Muuten isä ja äiti eros,kun minä autoin äitiä järjestelyssä ja heti,koska äiti kysyi minulta,että mikä olisi kivuttomin tapa tappaa itsensä...Järkytyin kamalasti ! Olimme jo silloin aikuisia...Mietin tossa että oletteko te pystyneet kenenkään kanssa keskustelemaan tuosta teidän tapauksesta,siis sinä ja veljesi?Koska tuo varmaan kuitenkin jää painamaan,kaikesta huolimatta...Voimia sinne elämäänne !

      • aloittajalta

        Niin ja jos joku miettii,miksi erosin sitten lasten isästä.Ei me riidelty,eikä ollut väkivaltaa,mutta koin että välinpitämättömyys on yksi kamala asia myös.Minä janosin hellyyttä ja rakkautta ja juttelua...jäin niitä paitsi lapsena.Tunsin aina että olen vain vanhemmille lapsiorja ja siellä ei halattu,eikä liikoja pidelty sylissä,jos ei pakko...No iloinen olen siitä,että lapset ja lapsenlapset rakastaa minua ja olen antanut heille hyvät eväät kohti tulevaisuutta..Koulut ja ammatit,eikä alkoholiongelmaa yms.Kivoja kavereita heillä yms.


      • Anonyymi
        aloittajalta kirjoitti:

        Niin ja jos joku miettii,miksi erosin sitten lasten isästä.Ei me riidelty,eikä ollut väkivaltaa,mutta koin että välinpitämättömyys on yksi kamala asia myös.Minä janosin hellyyttä ja rakkautta ja juttelua...jäin niitä paitsi lapsena.Tunsin aina että olen vain vanhemmille lapsiorja ja siellä ei halattu,eikä liikoja pidelty sylissä,jos ei pakko...No iloinen olen siitä,että lapset ja lapsenlapset rakastaa minua ja olen antanut heille hyvät eväät kohti tulevaisuutta..Koulut ja ammatit,eikä alkoholiongelmaa yms.Kivoja kavereita heillä yms.

        Ei juma, ja mulle fyysisyys ja
        kommunikointi on parisuhteen
        kulmakiviä, no sun exällä
        ei sitten mennyt ihan putkeen
        parisuhde- ja perhe-elämä.

        Jos ei parisuhteessa ole noita
        hellyyttä ja rakkautta ja jutteluita,
        ei tuota voi tällöin edes kutsua
        kahden ihmisen väliseksi parisuh-
        teeksi. Mitä järkeä tällöin pariutua,
        jos mies on ihan lapanen, jolle pitää
        kuin pikkulapselle kertoa arjen toimista.

        Ei tässä auta neuvot miehille, jokainen
        mies elää niin kuin parhaakseen näkee
        vaikka Tommy Hellsten, Tony Dunderfelt
        ja Maaret Kallio yrittävätkin opastaa
        pariskuntia oikeille raiteille ettei tulisi
        karikkoja ja eroja.


    • Banaanihomo

      sama xDxDxDxD

    • Anonyymi

      Haluaisin tappaa isäpuoleni

    • Anonyymi

      Ite olen 13v vittu haluaisin tappaa mun isän hirttopuuhun vaan roikkumaan koko paska

      • Anonyymi

        Jep, ei isät aina onnistu
        kasvatuksessaan jos
        penkkiurheilu, kaljan
        kittailu, HK:n blöön,
        pizzan ja burgerien
        syöminen, autot ja
        moottoripyörät tärkeämpiä,
        ja lapset jätetään hunningolle.

        Siinä 20v. iässä pitäis olla
        sen verta järkeä ja tietoisuutta,
        että haluaako vanhemmaksi
        ollenkaan elämänsä aikana, jos
        ei resurssit riitä huolehtimaan
        lapsista, että niistä kasvaisi sitten
        tasapainoisia, elämäniloisia ja
        kunniallisia aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei isät aina onnistu
        kasvatuksessaan jos
        penkkiurheilu, kaljan
        kittailu, HK:n blöön,
        pizzan ja burgerien
        syöminen, autot ja
        moottoripyörät tärkeämpiä,
        ja lapset jätetään hunningolle.

        Siinä 20v. iässä pitäis olla
        sen verta järkeä ja tietoisuutta,
        että haluaako vanhemmaksi
        ollenkaan elämänsä aikana, jos
        ei resurssit riitä huolehtimaan
        lapsista, että niistä kasvaisi sitten
        tasapainoisia, elämäniloisia ja
        kunniallisia aikuisia.

        Sitten karaokebaarissa
        näkee miehiä jotka hiprakassa
        kyynel silmässä laulaa Mamban
        Älä jätä minua taikka Miljoona-
        sateen Marraskuuta, kun
        töpeksineet naissuhteissaan olemalla
        tuppisuita kömpelyksiä taikka väkivaltaisia
        räyhääjiä ja pettäneet naisten
        luottamuksen hakeutumalla vieraisiin
        naisiin.

        Säälittäviä ja noloja
        tuollaiset tunarimiehet.


    • Isäni pahoinpiteli meitä julmasti, eniten minua ja kehitysvammaista siskoni, mutta sittenkin tunsin eniten kauhua ja tuskaa julmuudesta, jota hän osoitti äitiäni ja muita lapsia kohtaan, myös vajaamielistä siskoani. Vain kerran hän osoitti katumusta, vuosia myöhemmin, kun oli potkinut veljeäni. Ei pystynyt kertomaan veljelleni itselleen, vaan kertoi minulle.

      Hirviö oli raivoraitis ja kunnialliseksi kansalaiseksi luultu. Kun äitini vielä eli, jouduin hänen seuranaan käymään hirviön haudalla. Nyt en ole siellä enää käynyt 30:een vuoteen, vaikka äitini lepää samassa haudassa. Äitini ei minua enää tarvitse. Ei hänkään hyvin pistein selvinnyt. Joutui vaikeampiin asioihin, mihin pystyi.

      Ajatuskin käynnistä pahoinpitelijän haudalla, kuvottaa syvästi.

    • Anonyymi

      Ei vittu tuollaisia miehiä,
      kasvakaa aikuisiksi taikka
      vetäkää liipasimesta ilmat
      pihalle itsestänne.

      Miten voikaan maa päällään
      kantaa tuollaisia kunniattomia
      miespaskiaisia.

      Voi itku sentään!

    • Anonyymi

      kuulostaa minun isältäni,,,,

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe