kummallista

ihme3

Siis mitä ihmettä onko muilla kokemuksia, että mies peruu treffit toistamiseen, mutta haluaa silti nähdä? Vetoaa työkiireisiin...pitää silti yhteyttä oma-aloitteisesti ja ehdottaa tapaamista. Tämä siis tapahtunut kaksi kertaa, kun perunut n. tunti ennen sovittuja treffejä. Ei olla nähty vielä kertaakaan, vaan ekoista treffeistä kyse. Ei ymmärrä, mikä tässä on takana?

15

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kun eteenpäin

      Oletteko kirjoitelleet paljon ennen kuin päätitte tavata.

      Mietin vain, että mies on sinusta kiinnostunut, koska haluaa tavata, mutta se onneton on mennyt valehtelemaan itsestään oleellisia asioita ja on lähettänyt tyyliin rippikoulussa otetun vanhan valokuvan.

      Ulkoinen olemus ja mikään muukaan ei ole kuten on sinulle kertonut, niin ei sitten uskalla tavata ja ei tiedä miten sen sinulle kertoisi.

      Itse lopetin nettitreffit. Yksi sankari, jonka tapasin oli valehdellut pituutensa ja koulutuksensa, vaikka näillä ei ole mitään merkitystä, niin valehtelun takia sanoin heippa.
      Jos olisi todellisesti kertonut olevansa lyhempi kuin keskiverto mies ja koulutuksensa, niin olisin nähnyt toistekin

    • ihme3

      Ei kirjoiteltu kauaa, koska myös kaikennäöisiä kokenut täällä, joten parasta tavata nopeasti. Olen kyllä miettinyt tota samaa mitä kirjoitit plus että varattu ( ehdottaa tapaamista heti töiden jälkeen, ei kirjaudu profiiliinsa illalla eikä viikonloppuna jne.) . Tajuan kyllä nämä mahdollisuudet, lähinnä ihmetyttää että jos näin, niin mihin pyrkii tällä kaikella? Onko vaan kiva piristää arkea ja kirjoitella tekstareita ja soitella ja suunnitella? Yhteydenpito on ollut lähinnä "koska nähdään"-tyylistä, eli ei juuri muuta. Koska jo ei ole sitä mitä sanoo, tai kuva vanha/jonkun toisen, sanon myös heippa ihan siitä syystä, että valehtelee. No joo, ei pysty ymmärtämään aina kaikkea, kai hänellä joku syy tähän on, olkoon se sitten mikä on.

      • mansen mies 54

        Mies saattaa tosiaan olla varattu. Ja sehän tiedetään mitä sellaiset etsivät. Ennen kaikkea seksiä. Soita hänelle illalla ja viikonloppuna. Jos ei oikein pysty vastaamaan, on varmasti varattu.

        Itse törmäsin varattuun mieheen, väitti olevansa vapaa.Valehteli aivan kaikkea elämästään. Minun tapauksessani jo keski-ikäinen johtajamies, joten hyvin yllättävät miehet valehtelevat.


      • :-9
        mansen mies 54 kirjoitti:

        Mies saattaa tosiaan olla varattu. Ja sehän tiedetään mitä sellaiset etsivät. Ennen kaikkea seksiä. Soita hänelle illalla ja viikonloppuna. Jos ei oikein pysty vastaamaan, on varmasti varattu.

        Itse törmäsin varattuun mieheen, väitti olevansa vapaa.Valehteli aivan kaikkea elämästään. Minun tapauksessani jo keski-ikäinen johtajamies, joten hyvin yllättävät miehet valehtelevat.

        Juu, ei se saanut akkaansa järkätyksi sittenkään pois edestä.


    • äijä35.1

      Ei kannata tavata tollasta juupas eipäs tyyppiä kun ei ole kovin luottevan kuuloinen.

      • Juupaseipäsleikki

        Itselläniin menossa samanlainen kuvio...antaahan miehen vetkutella...katsotaan mihin se johtaa. Mies siis on perunut viimemetreillä jo kahdet trefft, suunnittelee kolmansia.Minä en suunnittele mitään.


    • V***un mies!

      Näyttää olevan nettimaailmassa oikeasti aika paljon näitä varattuja miehiä, jotka esittävät sinkkuja ja pelaavat sinkkunaisien tunteilla. Todella todella ikävää. En pysty ymmärtämään, vaikka miten päin yritän, kuinka itsekäs sika voi olla tuollainen mies. Ja en tietenkään uskonut, että sellainen omalle kohdalle, ennen kuin sitten osui ja kolahti oikein kovasti. Harmillista, kun tietää että tuo jatkaa samaa peliä muiden kanssa ja taas saa viattomat kärsiä.
      Mutta itselle jatkossa kaikki pienikin juupas- eipäs laittaa netissä yhteyden poikki. Jos ei pysty puhumaan puhelimessa juurkin iltaisin ja viikonloppuisin, jos tapaaminen tuntuu hankalalta tai jotain muuta hämärää tuntuu olevan, niin todennäköisesti varattu pelaaja.

      • mikäxlie

        Tämä minun "pelurini" kylläkin nimenomaan pystyy puhumaan puhelimessa iltaisin ja viikonloppuisin...ja on kertonut itsestään ihan totuuksia..olen pystynyt ne toteamaan ihan muualta.Ja hän on kehoittanut minua soittamaan milloin vain...mutta tämmösen pelin keskellä en kyllä soittele...soittakoon itse..mutta tapaaminen tuntuu olevan hirveän vaikeaa...


      • outoaoutoa
        mikäxlie kirjoitti:

        Tämä minun "pelurini" kylläkin nimenomaan pystyy puhumaan puhelimessa iltaisin ja viikonloppuisin...ja on kertonut itsestään ihan totuuksia..olen pystynyt ne toteamaan ihan muualta.Ja hän on kehoittanut minua soittamaan milloin vain...mutta tämmösen pelin keskellä en kyllä soittele...soittakoon itse..mutta tapaaminen tuntuu olevan hirveän vaikeaa...

        SAmoja kokemuksia. Viestittele ja soittelee, joskus ei vastaa kun soitan tai vastaus viestiin tulee vasta tosi myöhään.
        Perunut jo yhdet treffit.
        Jos vielä peruu niin ei tartte enää tuhlata aikaa kummankaan.
        Mutta tämäkin pystyy iltaisin puhumaan puhelimessa ja myös kehottanut nimenomaan kehottanut minua soittamaan / viestittelemään..


    • 35..

      Joku Uki'lainen mies jahkasi joskus kuukauden, soitti joka ilta pitkiä puheluja ja sopi joka vkl:ksi treffit, lupasi tulla, mutta aina perui viime hetkellä, vedoten ihan älyttömiin tekosyihin, yhtenä vkl:na lupasin itse mennä sen paikkakunnalle ja sekään ei sopinut. kunnes se ihan itse tekstasi että tästä ei taida tulla mitään. Koskaan ei nähty, edes valokuvia.
      Kaikkia niitä on.

    • 41...

      samoja kokemuksia minullakin miehistä. Ei oo luottoa suomi24:n miehiin!

    • Siinä ajassa, minkä tuhlaatte näihin ohareita tekeviin, tapaisitte livenä monta mielenkiintoista miestä yksinkertaisesti lähtemällä ulos pubiin/kahviloihin/yökerhoihin. Nettitutustuminen on niiiiin turhaa.

    • "kunnollinen mies?"

      Nykypäivänä deittailu on todella hankalaa
      netti tarjoaa mahdollisuuden moniin suhteisiin :(
      Toki toisen "elämää" voi hieman tarkistella
      pitääkö osoite ym paikkansa ja muitakin taustoja yleensä
      löytyy...
      Ja tämä Suomi on kuitenkin niin pieni, että
      aina joku tuntee...
      Tapasin todella mielenkiintoisen ja mukavan tuntuisen miehen
      kirjoittelimme ja puhuimme puhelimessa tunteja lähes joka päivä
      Tapasimme ja vietimme hauskan illan kävellen kaupungilla ja
      kahvilassa istuen.
      Vielä viikon juttelimme joka päivä ja myös näimme
      muutaman kerran
      ja sitten
      mies hävis kuin pieru saharaan...
      Lähettelee joskus viestejä mut ei muuta
      Kysyin suoraan onko varattu ja jo rupes taas tulemaan viestejä
      vetos työkiireisiin ja poikaansa
      Voi v... et te miehet olette tyhmiä...
      Varattu mies yrittää pitää naisia "varalla"
      Mut hän saa toki lähetellä viestejä niin paljon kuin haluaa
      mut en enään vastaa...
      Menee kyllä luotto "kunnollisiin" miehiin
      Parempi yksin kuin vilpillisessä suhteessa
      En yleistä, varmaan jostain löytyy fiksujakin miehiä
      mut ei oo vielä vastaan tullut...

    • Näin se vaan on.

      Aloittaja, on tasan kaksi vaihtoehtoa:

      1) Mies on varattu.
      2) Olet 2, 3, 4... sijalla treffailtavissa naisissa, ja olet saanut aina väistyä jonkun kiinnostavamman tieltä.

      Kukaan aidosti parisuhdetta etsivä SINKKUmies ei tee useita ohareita KIINNOSTAVALLE naiselle.

    • Jos on oikeasti kiinnostunut niin ei peru treffejään.Selityksiä maailmaan mahtuu.Pakko myöntää,että olen itsekkin sortunut samanlaiseen perumiseen.Enkä ole asiasta ylpeä...Silloin oli syynä se,kun kirjoittelin monen muun kanssa niin niin yksi heistä oli ohikulkumatkalla ja halusi nähdä.Parempi ottaa se varma treffi kuin epävarma.Tuntuu,että pakko pitää yhteyksiä moneen,koska ohareita tulee todella paljon.Tai sitten treffeillä näkee ettei toinen ole "läsnä",Tietää toisella olevan muitakin tapaamisia odottamassa,jolloin tulee itsellekkin sellainen olo ettei oikein viitti edes yrittää.Tuntuu,että naiset on kuin pikkulapset karkkihyllyn vieressä,eivät osaa päättää mitä haluavat...niin paljon hyviä vaihtoehtoja,ettei osata valita.Ainut asia mitä toivoisin,että peruttais ne treffit edes päivää aikasemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe