Hei!
Olen ostamassa elämäni ensimmäisiä nahka housuja. En vielä edes tiedä ostanko aitoa nahkaa olevat vai keinonahkaa. Olen monesti kuullut, että nahka vaatteet menee pilalle jos ne kastuu. Pitääkö paikkansa? Tuli vaan mieleen, kun viime kesä oli sen verran sateinen, että kerrain kastuin oikein kunnolla rankkasateessa ja kerran minut tönäistiin veteen vyötäröä myöden. Olisiko näissä tapauksissa nahkahousut menneet pilalle?
Jos nahka kastuu?
4
5728
Vastaukset
- perserepesi
osta aidot keinonahkahousut. Aitonahkainen kokopukuhan on ihmisillä jo vakiona...
Älä sitten päästele kauheita myrkkypieruja ettei käy kuten Lady Gagalle:
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1238938!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/gaga-pants-2.jpg - Nahkapökä
Käytä sit jotain kosteussuihketta esim. Woly ettei käy kuin yhes vitsissä:
- Mitä yhteistä on naisella ja säämiskällä? - Molemmat imee paremmin kosteana. Heh, heh... - åpipouip
Tekonahka on muovia, eli ei kärsi kosteudesta eikä käsittelyistä.
Aito nahka menee pilalle kastuessaan pahasti. - Sataasataaropisee
Niin on. Mullakin on tekonahkatakki ja pidän yleensä sitä sateisina päivinä ja hyvin toimii sadetakkina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634