Hei!
Olen ostamassa elämäni ensimmäisiä nahka housuja. En vielä edes tiedä ostanko aitoa nahkaa olevat vai keinonahkaa. Olen monesti kuullut, että nahka vaatteet menee pilalle jos ne kastuu. Pitääkö paikkansa? Tuli vaan mieleen, kun viime kesä oli sen verran sateinen, että kerrain kastuin oikein kunnolla rankkasateessa ja kerran minut tönäistiin veteen vyötäröä myöden. Olisiko näissä tapauksissa nahkahousut menneet pilalle?
Jos nahka kastuu?
4
5792
Vastaukset
- perserepesi
osta aidot keinonahkahousut. Aitonahkainen kokopukuhan on ihmisillä jo vakiona...
Älä sitten päästele kauheita myrkkypieruja ettei käy kuten Lady Gagalle:
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1238938!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/gaga-pants-2.jpg - Nahkapökä
Käytä sit jotain kosteussuihketta esim. Woly ettei käy kuin yhes vitsissä:
- Mitä yhteistä on naisella ja säämiskällä? - Molemmat imee paremmin kosteana. Heh, heh... - åpipouip
Tekonahka on muovia, eli ei kärsi kosteudesta eikä käsittelyistä.
Aito nahka menee pilalle kastuessaan pahasti. - Sataasataaropisee
Niin on. Mullakin on tekonahkatakki ja pidän yleensä sitä sateisina päivinä ja hyvin toimii sadetakkina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816