kuntosali-opas kirjoja

mii

Löytyykö kirjoja, joissa olisi neuvottu erilaisia kuntosaliohjelmia tai muuten hyödyllistä tietoa aloittelijalle? Tietysti kuntosalin opettajilta saa parhaan opetuksen, mutta näin alkuun kirjoistakin saisi jotain tietoa :)

5

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna

Tietääkö kukaan, minkä niminen tai kenen/keiden tekemä on tänä tai viime vuonna ilmestynyt kirja, missä eriteltiin kaikki lihasryhmät tarkkaan ja esiteltiin selkein kuvin niihin vaikuttavat treeniliikkeet? Oli muistaakseni englanninkielinen...

• tutustunut

Käy kattomassa www.keminkuntokeidas.fi sieltä löytyy koko kirja kuvineen mut ei suomeksi mutta kuvat kertoo kaiken.kirja löytyy treeniliikkeiden jutun takaa.

• jotakin
        tutustunut kirjoitti:

Käy kattomassa www.keminkuntokeidas.fi sieltä löytyy koko kirja kuvineen mut ei suomeksi mutta kuvat kertoo kaiken.kirja löytyy treeniliikkeiden jutun takaa.

Olen hakenut (palauttelen, kun tässä vielä vähän katselen) kirjastosta pari kirjaa (Espossa luokka 79.18, Helsingissä ja muualla luokka voi olla eri):
        Naisten Fitness kuntosaliharjoittelu (kirjoittajat Aino-Maija Kare - K. P. Ourama, vuodelta 1998) ja sitten varmaan usalaisesta käännetty Vahvat naiset pysyvät nuorina (amerikkalaisille tarkoitettu nimestä päätellen. Vaikka kirjan nimi naurattaa, niin silti kirja on OK.), jonka ovat kirjoittaneet Miriam E. Nelson ja Sarah Wernick, painettu v. 1997.
        Muitakin varmaan löytyy

• Treenaaja
        jotakin kirjoitti:

Olen hakenut (palauttelen, kun tässä vielä vähän katselen) kirjastosta pari kirjaa (Espossa luokka 79.18, Helsingissä ja muualla luokka voi olla eri):
        Naisten Fitness kuntosaliharjoittelu (kirjoittajat Aino-Maija Kare - K. P. Ourama, vuodelta 1998) ja sitten varmaan usalaisesta käännetty Vahvat naiset pysyvät nuorina (amerikkalaisille tarkoitettu nimestä päätellen. Vaikka kirjan nimi naurattaa, niin silti kirja on OK.), jonka ovat kirjoittaneet Miriam E. Nelson ja Sarah Wernick, painettu v. 1997.
        Muitakin varmaan löytyy

löytyy suomeksi sekä englannniksi alaan liittyvää kirjallisuutta.

• nanna
        tutustunut kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe