MITKÄ NE OVAT SANO BÄNDI/BIISI!!???
PISTÄKÄÄS TOHON VUOSITUHANNEN RAJUIMMAT!!!!!
10
743
Vastaukset
- teppo
blaze bayley. virus.
- Jorma Suonikas
Matti Nykänen: Elämä on Laiffii!
- DeNiGrAtE
Jorma Suonikas kirjoitti:
Matti Nykänen: Elämä on Laiffii!
SlipKnoTin Disasterpiece kipale Iowa albumilta.
- ...............
C.B.O : Hate Me
- SuicideMoon
joko se on Bodomin Bed of Razors tai Filthin Tortured Soul Asylum!\,,/
- jointti
Jimi Hendrix&Experience ja biisi on Woodoo chile.Repikää siitä!
- mika
Alice cooper: brutal planet
Metallica: frantic ja st anger
Kiss : hate
iron maiden : dance of death
ainakin aluksi tulee noi mieleen .. ehkä kun ovat soineet tämän päivän ... ja loppu vuorokauden ajan tulee täysillä metallican live stadionilta ... siinäkin soi juuri nyt franticccccccccccccccccc ...- $immons
Kuunteletkos paljonki KISSiä? Mä jäin kiinni siihen jo -84. Joo onhan KISS paljon muutakin kuin pelkkää musiikkia, se on elämäntapa. En väitä etteikö ole soittotaidoiltaan paljonkin parempia bändejä, mutta sellaisia lavabändejä kuin KISS ei ole muita! Showta pitää olla,häh?
- ArchHereticAngelo
Taitaa kovimmasta päästä olla omalla kohalla seuraavat:
Suffocation - Demise of the Clone
Morbid Angel - ehkä...Cleansed In Pestilence
Entombed - Children Of The Underworld
Insomnium - Daughter Of The Moon
Deicide - Conquered By Sodom.
Nuo on siis tältä vuosituhannelta, jota ei hirveän kauan vielä ole kulunut. Viime tuhannelta jäi tonneittain kovia biisejä. - j.kristus
voi pojat pojat....
kyllähän se rankin biisi on kuitenkin Slayerin Angel of Death.
Jos haluaa mennä asteen brutaalimpaan suuntaan niin suosittelen burzumin alkupään tuotantoa, sieltä ei rankkuutta puutu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141