Tapaamiskerrat määrää vain mies..

ihmettelijänainen

Minä jos ehdotan tulee en tiedä, katsotaan, en lupaa jne...tavataan silloin kun hänelle käy.
2 kk mennyt nyt ja ei näytä haluavan minua omalle asunnolleen kylään vaan vietetään aika minun luona. Hän ei siis asu samassa kaupungissa vaan vähän välimatkaa... omituiselta tuntuu. No onpa suhde kyllä tuorekin - ja ollaan siis ihan aikuisia (liki 40 v kumpikin).

30

2616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsajuunjee

      Tämän perusteella, mitä kerroit, herää kysymys, onko mies varmasti vapailla markkinoilla?

      Kuulostaa vähän semmoiselta, että olisi suhteessa, jos kerran ei suostu koskaan tapaamaan silloin, kun sinä ehdotat vaan haluaa pitää langat omissa käsissään. Ja jossei sinua luokseen ikinä kutsu. Voithan sinä tiedustella asiaa vilpittömän ihmeissäsi, että miksi ei välillä voisi viettää aikaa miehen luona myöskin, koska sinusta olisi kiva nähdä myös miehen koti.

    • lifemocker

      samaa mieltä kuin justiinsajuunjee

      taida olla salarakas?

    • hyvissä ajoin selvä

      ensin voisi kysästä, että millon voisi tulla kylään. eniroon kirjautuminen ja haku miehen nimellä ja osoitteella ja numerolla näyttää ainakin jo sen, että onko miehen omistuksessa muita numeroita. ja sukunimellä saattaa löytyä samasta osoitteesta muitakin.
      pst, ei tarvitse muitten huomautella,että on kyttäämistä....

    • kloui89

      Vaikuttaa ihan eräältä Matti nimiseltä. ;))

      • heipeii

        Matilta tuo minustakin kuulostaa!


    • nuff said

      Varattu.

      • si-mp-pe-li

        Varattu joo varmaan. Yritä selvittää miehen osoite ja keitä siellä asuu.


    • autorekisterikeskus

      on myös hyvä.
      saattaa olla ajokilla toinenkin haltija, samassa osoitteessa.

      puhelinnumerot jne voi piilottaa, tai antaa olemattomia osoitteita.
      vääriä papereitakin joillain.

      ja kaikkia edellisiä kompaten.

    • Pois vaan

      "...tavataan silloin kun hänelle käy."

      - Miksi ylipäätään edes yrität enää häntä tavoitella. Mies ei selvästikään rakasta tai edes arvosta sinua ja seuraasi. Ei tuo paremmaksi mene. Mies saattaa pitää sinua varalla, tai hänellä voi olla muitakin varalla, joita roikottaa löysässä hirressä niin sanotusti.

      Kannattaa jättää tuollainen mies, ei tee hyvää mielenterveydelle.

    • Aikuinenkin jo?

      No, oliko näistä vastauksista sulle mitään hyötyä?
      Itse ottaisin kyllä asian jo puheeksi jos se noin ärsyttäisi ja mietityttäisi. Aikuiset tapaa keskustella asiat selviksi eikä vain kuvitella omiaan.

    • ihmettelijänainen

      Asia selvisi.... ei ollut saanut kakaistua että asuu kaverinsa kanssa - ei siis nainen. Kiitos muuten vastauksista. Ja tarjosin mahdollisuutta luopua minusta kokonaan koska en jaksa tälläistä - niin nytpä sitten todella pitää yhteyttä :) Ei siis halunnut missään nimessä että häviän.

    • sama mies??

      Eihän vaan asu Kainuussa..? Mulla ihan samanlainen veijari kuvioissa, Löytyi deittipalstalta.

    • nimi olis kiva

      Niin miten tuo kaverin kanssa asuminen vaikuttaa siihen että mies ei tapaa kuin silloin kun hänelle sopii ??

      Minua jäi vaivaamaan asia koska olen joutunut samanlaiseen pyöritykseen, Mies tosiaan vähäksi aikaa 6 kk oli aktiivisempi mutta siltikään meille ei mitään yhdessä oloa oikein syntynyt kun miehellä aina kiire kaverinsa luo.

      Itse ajattelin että mies joko on bi tai jotain omituista on jos kaverille ei voi ilmaista tapaavansa vakavissaan nais ihmistä.

    • MitäMitäMitä

      Ap, kirjoitit, että "Minä jos ehdotan tulee en tiedä, katsotaan, en lupaa jne...tavataan silloin kun hänelle käy...."

      - Kuinka tämä selittyy kimppakämppäasumisella samaa sukupuolta edustavan hlön kanssa?

    • ReissumiesNurkissa

      Joku tuossa haiskahtaa.

      Tuon ikäinen mies asuu kaverinsa kanssa a) koska asuu oikeasti perheensä kanssa b) on bi c) vaimo on jo heittänyt äijän pihalle, ja nyt sitten lymyillään toisten nurkissa.

      Ja hei, totta kai se pitää sinusta kiinni koska on ilmeisesti sössinyt asiansa ja sinun luona on mahdollinen uusi majapaikka. Onnea.

    • Älä usko selittelyyn

      Varattu mies. Tapailee sinua sillloin kun vaimon silmä välttää. Kaveri oli pelkkä valhe, kyllä siellä kotona ihan oma nainen odottaa.

    • nars1

      Tääl kokemus naisesta, tavataan vaan sillon kun hän sanoo, minun ehdotukdeni ei sovi, tai sillon tavataan kun hänelle jotain hyötyä. Aion lopettaa jutun. Oiskohan narsistisia piirteitä. Ja selvästi välttelee yhteydenottoja. Empä viitsi tuollaista touhua katella.

    • ihmettelijänainen

      Vastauksia - ei ole Kainuusta vaan Etelä-Suomesta. Ei ole ollut naimisissakaan...saati kihloissa..tehnyt reissutyötä aiemmin.

      Kävin hänen luonaan-esitteli kaverilleen - on miespuolinen kaveri ja en kyllä usko että bi...en sitten millään...
      Oli luonani ja kertoi mm. äidilleen minun ollessa vieressä puhelimessa minusta...
      Selityksiä: ei juuri ole ollut parisuhteessa ja tarvitsee omaa aikaa...

      Luulen että hän on korkeintaan sitoutumiskammoinen..ei ole tottunut parisuhteeseen - tosin ristiriidassa oma aika kaverin kanssa asumisen kanssa - se on myönnettävä.

      Voiko olla että hän hiukan häpeää "juurettomuuttaan" ja "ei menneisyyttään"????

    • Rakkauttako?

      Jos mies ei täysillä halua olla kanssasi, tavata sinua ja hänellä on tuollaista epämääräistä käytöstä, oletko aivan varma, että hän on sinulle se oikea?

      Näetkö teillä rakkaudentäyteisen tulevaisuuden?

      Hän ei ilmeisesti ole pystynyt selittämään sinulle käytöstään, koska kerrot hänestä "luulen että...", "voisiko olla....?" Mies ei itse ole näitä selityksiä käytökselleen tarjonnut, vaan sinun tehtäväksesi jää hänen omituisen käytöksensä puolustelu parhain päin. Suhteenne ei ole sinun kannaltasi hyvä. Miestä ja hänen tarpeitaan se ilmeisesti palvelee.

      • Rakkauttako?

        Lisäys:
        Olen kuullut, että kun mies sanoo olevansa sitoutumiskammoinen ja tarvitsevansa omaa aikaa, se tarkoittaa naisen kielelle käännettynä: en ole niin kiinnostunut sinusta, että haluaisin tutustua sinuun, en ajattele sinua pitkäaikaisena kumppanina.

        Jos mies on kiinnostunut naisesta, hän pitää yhteyttä.
        Jos mies ei pidä yhteyttä, hänet kannattaa ns "unohtaa", tai ei ainakaan elätellä toivoa muutoksesta. Satuttaa vain itseään.

        Pelkään, että tuhlaat tuohon veikkoon kallista aikaasi. Hän ei uskalla kertoa sinulle, että ei ole sinusta kovin kiinnostunut.
        Toivottavasti et haavoitu tuossa pahasti.


    • ihmettelijänainen

      Kiitos! En minä kauaa aio arvuutella - kuitenkin hetken, koska hänen kanssa on hirveän hyvä olla kun nähdään. Erikoiseltahan tämä vaikuttaa, mutta vaikeaa selittää tässä..hyviä ja huonoja puolia... minun omaa uteliaisuutta...

      Mites se asberger-juttu...voisiko se olla vastaus - en tiedä.

      Hän vaikuttaa kokemattomalta, rehelliseltä,turvalliselta, kiltiltä mutta jäykältä avaamaan itsestään esim. tunteita... , vähän pelokkaalta...., yrittää korjata nyt selvästi käytöstään..., pyytää anteeksi ja ei näytä karkaavan kuitenkaan kun otan asioita puheeksi... katsotaan nyt. Kiitos kaikille vastauksista!

      • Sanasta sanaan

        Kuulostaa samalta ketku veijarilta, todellakin _joka sana_ , johon ihan liika tuhlasin aikaani ja tunteitani.
        Ole viisaampi. Vältyt hermoromahdukselta, kun totuus joskus välttämättä tulee ilmi, ja maailmasi kaatuu.


    • tgigsi

      Hessu perkele..vanhalla kaavalla liikenteessä...sinä oot sitten ihaaaana...ihan oikeesti.. Joko sinä lainasit rahaa erilaisiin tarpeisiin? Katsoo kauniisti sinua,kertoo tarinoitaan,haluatko kuulla suruja vaiko iloja,jos et heti anna rahaa saat mahtavaa seksiä ja piiritystä.Muista ,jos olet "helppo"tulee esteitä tapaamiselle..sillä silloin ollaan ryyppäämässä poikien kanssa,kallalla tai metsällä..(kuiteski ihan jotain muuta)...huvittaa kun tuohon samaan tarinaan menee niin moni nainen..kokeileppas että menet yllättäen kylään:)))))

    • ihmettelijänainen

      hmmm..taidan kokeilla tuota kylään menoa... :)..

      Hei nimimerkki sanasta sanaa: mistä sinun veijari oli kotoisin??
      Ei rahaa - hän kyllä näyttää mielellään tarjoavan minulle - ei kyse rahasta tässä missään nimessä.

      • ihmettelijänainen

        Ja vielä: Sanasta sanaan: loppuiko tarinasi? Miten? Siis tarkoitatko tuota että vaikuttaa täysin samalta kun kertoilin, että vaikuttaa kiltiltä, kokemattomalta.. jne. Uteliaisuuteni heräsi... tiedän että hänellä ollut kaukosuhteita...


      • Sanasta sanaan
        ihmettelijänainen kirjoitti:

        Ja vielä: Sanasta sanaan: loppuiko tarinasi? Miten? Siis tarkoitatko tuota että vaikuttaa täysin samalta kun kertoilin, että vaikuttaa kiltiltä, kokemattomalta.. jne. Uteliaisuuteni heräsi... tiedän että hänellä ollut kaukosuhteita...

        Veijari asustelee pk seudulla, vähän kauempaa kotoisin.
        Ja ihan jokainen kohta kuulostaa tutulta, myös tuo "kiltti, kokematon, ujo"..
        Ei suhteemme ole loppunut, nyt otan ainoastaan sen minkä tarvitsen, ja.. määrään tahdin, käänsin tilanteen päinvastaiseksi.


    • skeptistä

      Skeptistä jengii... kaveri taitaa vaan olla pitkän linjan poikamies, joten kannattaa vaan edetä rauhallisesti.

      • Rakkauttako?

        Voi olla näinkin, voi olla toisinkin.

        Naisen kannattaa silti varautua siihen, että mies ei ole kiinnostunut, ettei satuta itseään pahemman kerran. Niitä epäempaattisia pelaajamiehiäkin kun on, eikä se kaikista näy päällepäin esimerkiksi sulavana käytöksenä tai sliipattuna ulkonäkönä tai muussa ulkonaisessa.

        Itsestään täytyy pitää huolta, ettei sitoudu suhteeseen, mitä ei tosiasiassa edes ole.


    • p****n möivät

      vois olla hyvin mun tuleva ex mies. "Tapailee" muuten muitakin kuin sua. Se on oikee -katotaan mies...

    • Anonyymi

      Jätä se. Mullakin oli tollanen miesystävä.. Olis aina vaa mun luo tullu sikailee ja panee. Jätin vaan vastaamatta enää. Nyt on fiksumpi mies mulla,jonka luona voin olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe