Tissit, tissit, tissit

Surullinen minitissi

Olemme alle kolmekymppisiä ja olleet yhdessä useamman vuoden. Heti suhteen alussa kävi ilmi, että mieheni pitää isoista rinnoista. Muutoinhan siinä ei toki mitään ongelmaa olisikaan, mutta kun itselläni on hädin tuskin A:t. Ne eivät ole mielestäni rumat, mutta eivät erityisen kauniitkaan, mutta silti ihan nätit kyllä.
Rakastamme toisiamme, mutta seksielämämme on surkeaa. En voi olla ajattelematta sitä, että mieheni ei pidä rintojani edes nätteinä. Tämän vuoksi en pysty kiihottumaankaan, sillä kiihotun eritoten rintojen suutelusta.
Mieheni katselee ystävieni suuria rintavarustuksia ja baareissa käydessämme myös muidenkin isorintaisten rintavakoja. Muuten hän ei niitä kommentoi ja katselunkin yrittää tehdä salaa.
Minun rinnoistani hän ei ole koskaan kiihottunut eikä edes koske niihin, jos en sitä erikseen pyydä. Jos hän suutelee rintojani, huomaan ettei hän kiihotu siitä itse lainkaan. Suhteemme on muuten toimiva ja mieheni ihana, mutta tämä tissiongelma on tuhonnut ja tuhoaa seksielämämme.
Onko muita samassa tilanteessa olevia? Millaiseen ratkaisuun olette päätyneet? Miehiltä haluaisin kommenttia eritoten siihen, että miksi valita pienirintainen tyttöystävä, jos ei pidä pienistä rinnoista?

21

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta murehtiminen

      Miehesi on kuitenkin valinnut sinut,joten tuskin hänelle rintojen koko on suhteen tärkein asia.
      Taidat nyt itse vähän ylireagoida ja paisutella koko juttua ;)

    • turha poru pojusta

      Eikö ole aika erikoista että mies joka tykkää isoista tisseistä, niin sillä ei ole isotissistä tyttöystävää? Varmaan ei mies ole alunperinkään uskaltanut lähestyä isotissisiä naisia, koska menisi luultavasti aivan sekaisin eikä pystyisi keskittymään naisen lähellä, saatikka sitten kaikki vapaa-aika menisi niiden tissien miettimiseen ja runkkaamiseen. Epävarma mies ei ole kiinnostava eikä puoleensavetävä, niin miksi roikut tuollaisessa luuserissa. Annatko aina jonkun ulkopuolisen päättää oletko hyvännäköinen tai seksikäs, vai annatko aina jonkun päästä vaikuttamaan sun tyytyväisyyteen ulkonäöllisissä seikoissa?

    • Sovinistisika(ko)

      Ootko kysynyt siltä pelleltä, miksi se on sun kanssa?

      • Surullinen minitissi

        Olen hänen mielestään todella kaunis. Siksi minut halusi. Tissien koolla ei ole hänelle parisuhteessa väliä, mutta silti hän tykkää enemmän isoista. Masentavaa ajatella, että jos minulla olisi isommat tissit, niin hän varmasti koskettelisi niitä koko ajan. Näillä pienillä en saa minkäänlaista huomiota :(


      • Ei h-i !
        Surullinen minitissi kirjoitti:

        Olen hänen mielestään todella kaunis. Siksi minut halusi. Tissien koolla ei ole hänelle parisuhteessa väliä, mutta silti hän tykkää enemmän isoista. Masentavaa ajatella, että jos minulla olisi isommat tissit, niin hän varmasti koskettelisi niitä koko ajan. Näillä pienillä en saa minkäänlaista huomiota :(

        No etsipä sellainen kaveri, jolta saat ...


    • putkiaivo tane

      Hommaa isommat ja sillä siitä pääsee.

    • Näin tuli tehtyä

      Tissi-ihailu loppuu alta aikayksikön, kun alat samaan tapaan huokailla, huohottaa ja intohimota miesten muna- tai muuta varustusta.

    • ongelma pulma

      Mitä järkeä on pidellä tissejä mitä ei ole olemassa?

    • lifemocker

      ainakin itsellä menee niin, että vaikka "tissimies" olenkin niin pidän kaikenlaisista tisseistä (olettaen etteivät roiku)! joten sillä tissien koolla ei ainakaan kaikille ole mitään väliä!

    • MrMegamela

      Vähän sama asia kuin miehelläsi olisi pieni penis. Ei sille oikein voi mitään. Get over it.

    • kaunis D-kuppi

      Kuulostat aika nuorelta? Miehesi jossain vaiheessa jättää sinut tuon asian takia. Vaikka teillä menisikin kuinka hyvin tahansa. Kun se kyllästymisvaihe tulee suhteeseen. Kyllähän miehesi varmasti jo ajattelee ja haaveilee isompitissisestä naisesta sangyssään. Koska uskaltaa toteuttaa haaveensa, siitä vain on kyse.

      Ei auta kettuilut, ei vihjailut ei puhe. Toisen mieltymys on nyt tuollainen eikä siitä muuksi muutu.

      Ainakin omani tunnusti näin. Lihava, persjalkainen ja pienitissinen pantiin kiertoon. :) mun onni

      • ruma c-kuppi

        No jos jättää ton takia niin ei oo mikään helmi mieheksi!!! Mun kroppa on eläny eikä sitä voi kutsua kauniiksi, ainakaan alasti, mutta kauniit kasvot ja koreilu vaatteilla auttaa ;-) ja miehet kuolaa ja vinkuu perään ja jos joku on kerran saanut niin vonkaa vielä vuosienkin päästä lisää. Nyt puolisona todella komea ja hyvä kroppainen mies, käy aivan kuumana koko ajan vaikka olenkin tällainen riipputissinen pullero :-D...ei seksissä ole kyse vain tissin koosta.


      • C kupit
        ruma c-kuppi kirjoitti:

        No jos jättää ton takia niin ei oo mikään helmi mieheksi!!! Mun kroppa on eläny eikä sitä voi kutsua kauniiksi, ainakaan alasti, mutta kauniit kasvot ja koreilu vaatteilla auttaa ;-) ja miehet kuolaa ja vinkuu perään ja jos joku on kerran saanut niin vonkaa vielä vuosienkin päästä lisää. Nyt puolisona todella komea ja hyvä kroppainen mies, käy aivan kuumana koko ajan vaikka olenkin tällainen riipputissinen pullero :-D...ei seksissä ole kyse vain tissin koosta.

        Mulla on c- kuppi mutta voisin ottaa isommat koska tykkään isoista tisseistä naisilla,mutta vaan hoikilla,ja harvalla hoikalla on isot mutta tietty joillain. Mutta mitä enemmän ikää tulee (nyt 30v) sitä vähemmän mietin tissejäni. Loppujen lopuksi mitä järkeä olla sitten 40v ja silikonit on viruttanut ihon,ja sit jos päätät ettet haluakaan enää niin mitäs sitten teet.:( Ajattelen siis paljon pidemmälle ja haluan mieluummin pysyä hoikkana ja sopusuhtaisena kun ottaa silikonit ja sitoutua loppuelämäkseni leikkauskierteeseen. Onko esim 70 vuotiaana mun sydän siinä kunnossa että kestää nukutuksen minkä silikonioperoinnit vaatii?haluanko siirtää tytölleni sen epävarmuuden rinnoistani vai näytänkö esimerkilläni että rintojen koko on pään sisällä?
        Joten joo haluisin isommat mutta vaakakupissa painaa terveys ja terve järki.:)


      • C kuppinen
        C kupit kirjoitti:

        Mulla on c- kuppi mutta voisin ottaa isommat koska tykkään isoista tisseistä naisilla,mutta vaan hoikilla,ja harvalla hoikalla on isot mutta tietty joillain. Mutta mitä enemmän ikää tulee (nyt 30v) sitä vähemmän mietin tissejäni. Loppujen lopuksi mitä järkeä olla sitten 40v ja silikonit on viruttanut ihon,ja sit jos päätät ettet haluakaan enää niin mitäs sitten teet.:( Ajattelen siis paljon pidemmälle ja haluan mieluummin pysyä hoikkana ja sopusuhtaisena kun ottaa silikonit ja sitoutua loppuelämäkseni leikkauskierteeseen. Onko esim 70 vuotiaana mun sydän siinä kunnossa että kestää nukutuksen minkä silikonioperoinnit vaatii?haluanko siirtää tytölleni sen epävarmuuden rinnoistani vai näytänkö esimerkilläni että rintojen koko on pään sisällä?
        Joten joo haluisin isommat mutta vaakakupissa painaa terveys ja terve järki.:)

        Lisäys vielä että mun miehen kaikilla exillä on ollut isot tissit,yhellä jopa sellaset mammaleilit vaikka olikin parikymppinen,joten en oikein allekirjoita tuota tissien merkitystä, eiköhän se ole se sopusuhtaisuus jos on hyvä kroppa muuten ja ees jotain mihin tarttua,tai hyvä peppu niin kokonaisuus ratkaisee. Isot tissit vst muodokas peppu/lantio
        niin kyllä ne kelpaa molemmat,tosin ideaalihan se on kun on molemmat. Mutta jos nää tällaset asiat on miehelle deal breaker niin mies kiertoon vaan.:P


      • lifemocker
        C kuppinen kirjoitti:

        Lisäys vielä että mun miehen kaikilla exillä on ollut isot tissit,yhellä jopa sellaset mammaleilit vaikka olikin parikymppinen,joten en oikein allekirjoita tuota tissien merkitystä, eiköhän se ole se sopusuhtaisuus jos on hyvä kroppa muuten ja ees jotain mihin tarttua,tai hyvä peppu niin kokonaisuus ratkaisee. Isot tissit vst muodokas peppu/lantio
        niin kyllä ne kelpaa molemmat,tosin ideaalihan se on kun on molemmat. Mutta jos nää tällaset asiat on miehelle deal breaker niin mies kiertoon vaan.:P

        silti naiset vaatii ok kroppaista miestä!

        ...noh jos sulla ei ole isoja tissejä niin treenaat kropan ja pepun kondikseen! aika yksinkertaista.


    • Kauneus on katoavaa

      Kuulostatte aika lapsellisilta, isot tissit, pienet munat.
      Mieheni pitää minusta kun olen niin kaunis ym.

      Kaikki nämä perustuvat ihmisen ulkoisiin seikkoihin ja rapistuvat pois aikaa myöten, niin huvittavaa kuin onkin myös nuo pienet munat, vanhemmiten suurentuvat, tissit alkavat aina valumaan alaspäin ja kauneus voi olla ihan päinvastainen jo heti neljänkympin jälkeen ja toisekseen kauneus on katsojan silmissä.

      Elämä ei voi yksinkertaisesti perustua näin paljon ulkoiseen, kyllä tärkeintä on kuitenkin jokaisen ihmisen sisin, mitä hän ajattelee, miten hän toimii, miten arvostaa, vain näillä arvoilla on merkitystä todellisessa elämässä.

      Pakkelilla ja leikkauksiilla voi jotain hetkeksi parantaa, mutta edellä mainittuja arvoja omaava ihminen on aito ihminen, joka näkee, kuulee ja osaa kuunnella, hän ei ole siellä kapakoissa iltojaan viettämässä, joten et näitä ihmisiä tavoita viinimukien äärestä, etkä leikkimässä missiä.

      • Kiinteet on kivat

        "Elämä ei voi yksinkertaisesti perustua näin paljon ulkoiseen, kyllä tärkeintä on kuitenkin jokaisen ihmisen sisin, mitä hän ajattelee, miten hän toimii, miten arvostaa, vain näillä arvoilla on merkitystä todellisessa elämässä. "

        Mutta tuo poikaystävähän tuntuu arvostavab ja miettivän niitä isoja rintoja...


    • Ap, lue tämä

      Herää kysymys, miksi siten itse olet tollasen tollon kanssa, joka tekee sinulle pahan olon?? Mikä hänessä niin erityistä että tuhoat oman seksuaalisuutesi

    • flkig

      Hommaa hyvä ihminen sellainen mies joka tykkää sinusta ja ulkonäöstäsi.
      Semmosisia miehiä löytyy jotka tykkää pienistä rinnoista!
      Helppo se on vaan sanoa että hommaa itsetunto ja plaaplaa, se ei kaikilta onnistu

    • mä vaan

      Älä tee ongelmaa asiasta, joka ei ole ongelma. Se, ettei ihannoi pieniä rintoja, ei tarkoita, että niitä vihaisi tai etteikö voisi ihannoida niiden kantajaa. Onko mies sanonut, ettei pidä rinnoistasi?

      Sä et voi vaatia, että miehesi kiihottuu asioista, joita hän ei pidä erityisen kiihottavina. Mutta etkö voi pyytää miestä vaikka suutelemaan tissejäsi ihan vain siksi, että se kiihottaa sua? Vai etkö kiihotu, jos mies ei siitä kiihotu?

      Mun mielestäni mulla on kauniit, kiinteät, pienet rinnat ja miehenkin mielestä sellaiset kämmeneen sopivat. Tosiasia on kuitenkin se, että mieheni kiihottuu enimmäkseen peffastani ja kapeasta vyötäröstä. Mulla taas on ollut takamukseni suhteen jos jonkinmoisia komplekseja ;) Joka tapauksessa uskallan pyytää, että mies hyväilee ja suutelee myös rintojani, koska MÄ nautin siitä - ja kyllähän tuo mies haluaa mulle nautintoa tuottaa.

    • Todellinen syy?

      Oletko nyt ihan varma, että seksielämän surkastuminen ja miehen vilkuilu muihin naisiin johtuu omista tissseistäsi? En usko! Olisiko niin että miehesi suunnittelee, peräti käy jo vieraisssa ja siksi kotiseksi ei kiinnosta?

      Jos nyt olet ihan varma, että omat tissisi ovat huonon avioseksin syy, jos itsekään et ole niihin tyytyväinen, hanki silikonit. Mutta enpä usko että auttaa. Minä luulin, että seksinpuute ja miehen seksin torjuminen johtui kierukannarusta, kun mies valitteli, että sen pää tuntuu naidessa eikä ole kivaa. Hah. Steriloin itseni,mutta ei kelvannut kotiseksi senkään jälkeen. selvisi kyllä miksi, nai ilman kondomia pitkin kylää, pelkäsi tuovansa taudit kotiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe