Voimistelu vai tanssi?!

-helpjelp-

Apua. Mä olen maailman huonoin päättämään. Ja nyt pitäs valita. Voimistelu vai tanssi.

Mulla on voimistelutaustaa, todella todella todella paljon, melkein 6 vuotta kai, ja oon 12. Mä haluan takasin voimistelemaan, mutta tanssi, siitäkin mulla on taustaa pari vuotta ja haluaisin ehkä sitäkin. Mutta enemmän ehkä voimistelua. En tiedä. Haluaisin ainakin kovasti kilpa -tai mestaruusryhmään, mutta mulla alkaa kivasti yläastekin tässä että. Kumpi kannattaa ottaa? Ja mä en oo mikään sosiaalisin ihminen niin mua nolottaa aina mennä uutena jonnekkin :D

5

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riikkanen -80

No voisit musta mennä tanssilliseen voimisteluun, joka on sekotus molempia. Itse harrastan sitä, ja se on tosi mukavaa! En tosin tiedä, onko lajissa kilparyhmiä, esiintymään ainakin pääsee, ja erilaisiin tapahtumiin, tai riippuu tietty ryhmästä, miten aktiivinen se on... Me esim. ollaan menossa isoon Sun Lahti-tapahtumaan kesäkuussa, ja sitten ollaan mukana jokaisessa gymnaestradassa, joka järjestetään aina eri kaupungissa (yleensä ulkomailla), paitsi ensi kerralla, kun se on Helsingissä. Tällanen tavotteellinen harrasteryhmä voiskin hyvin sopia sulle, jos pelkäät, ettei aikasi riitä kilparyhmään, tai että opiskelusi kärsii siitä. Harjotuksia ei ole kuitenkaan normaalisti kuin kerran viikossa ( meillä on vapaaehtonen balettitunti joka toinen viikko).

• Riikkanen -80

...Niin, ja jos porukka on hyvä, kuten meillä, ei tarvitse niin jännittää. Sehän selviää nopeasti kokeilemalla ryhmässä tunnin pari. Sitten tietää. Tietenkin aluksi varmaan lähes kaikkia jännittää, kun ei tunne ketään, mutta kyllä sitä pian tutustuu...Voisin melkein suositella meidän ryhmää, mutta se on aikuisten ryhmä...

• -helpjelp-

Kiitti kaikki :)

• ysikasityttööö

Kaks samanlaista mutta kumminki nii erilaista lajia. Ehkä ite kallistun tanssin puolelle koska se on monipuolisempaa ja hauskempaa muutenki :D ei tarvi tehä mitään kärrynpyöriä tai akrobatialiikkeitå ainakaa meidän ryhmässä. Toki tanssillinen voimistelukin on hauskaa mutta tanssi silti enemmän :)

• Riikkanen -80

Ei mekää tehä akrobatialiikkeitä. Tanssillinen voimistelu on lähinnä naisvoimistelua, kauniita virtaavia voimisteluliikkeitä. Meidän ryhmässä kyllä ainakin tanssi painottuu kovasti. Riippuu varmaan myös vetäjän taustasta, millaisia tunnit ovat. Me tehdään joka vuos oma näytöskin, joka painottuu tanssiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2368
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1603
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1277
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1277
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      243
      1043
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      936
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      859
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      849
    Aihe