Voimistelu vai tanssi?!

-helpjelp-

Apua. Mä olen maailman huonoin päättämään. Ja nyt pitäs valita. Voimistelu vai tanssi.

Mulla on voimistelutaustaa, todella todella todella paljon, melkein 6 vuotta kai, ja oon 12. Mä haluan takasin voimistelemaan, mutta tanssi, siitäkin mulla on taustaa pari vuotta ja haluaisin ehkä sitäkin. Mutta enemmän ehkä voimistelua. En tiedä. Haluaisin ainakin kovasti kilpa -tai mestaruusryhmään, mutta mulla alkaa kivasti yläastekin tässä että. Kumpi kannattaa ottaa? Ja mä en oo mikään sosiaalisin ihminen niin mua nolottaa aina mennä uutena jonnekkin :D

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riikkanen -80

      No voisit musta mennä tanssilliseen voimisteluun, joka on sekotus molempia. Itse harrastan sitä, ja se on tosi mukavaa! En tosin tiedä, onko lajissa kilparyhmiä, esiintymään ainakin pääsee, ja erilaisiin tapahtumiin, tai riippuu tietty ryhmästä, miten aktiivinen se on... Me esim. ollaan menossa isoon Sun Lahti-tapahtumaan kesäkuussa, ja sitten ollaan mukana jokaisessa gymnaestradassa, joka järjestetään aina eri kaupungissa (yleensä ulkomailla), paitsi ensi kerralla, kun se on Helsingissä. Tällanen tavotteellinen harrasteryhmä voiskin hyvin sopia sulle, jos pelkäät, ettei aikasi riitä kilparyhmään, tai että opiskelusi kärsii siitä. Harjotuksia ei ole kuitenkaan normaalisti kuin kerran viikossa ( meillä on vapaaehtonen balettitunti joka toinen viikko).

      • Riikkanen -80

        ...Niin, ja jos porukka on hyvä, kuten meillä, ei tarvitse niin jännittää. Sehän selviää nopeasti kokeilemalla ryhmässä tunnin pari. Sitten tietää. Tietenkin aluksi varmaan lähes kaikkia jännittää, kun ei tunne ketään, mutta kyllä sitä pian tutustuu...Voisin melkein suositella meidän ryhmää, mutta se on aikuisten ryhmä...


    • -helpjelp-

      Kiitti kaikki :)

    • ysikasityttööö

      Kaks samanlaista mutta kumminki nii erilaista lajia. Ehkä ite kallistun tanssin puolelle koska se on monipuolisempaa ja hauskempaa muutenki :D ei tarvi tehä mitään kärrynpyöriä tai akrobatialiikkeitå ainakaa meidän ryhmässä. Toki tanssillinen voimistelukin on hauskaa mutta tanssi silti enemmän :)

    • Riikkanen -80

      Ei mekää tehä akrobatialiikkeitä. Tanssillinen voimistelu on lähinnä naisvoimistelua, kauniita virtaavia voimisteluliikkeitä. Meidän ryhmässä kyllä ainakin tanssi painottuu kovasti. Riippuu varmaan myös vetäjän taustasta, millaisia tunnit ovat. Me tehdään joka vuos oma näytöskin, joka painottuu tanssiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe