Voimistelu vai tanssi?!

-helpjelp-

Apua. Mä olen maailman huonoin päättämään. Ja nyt pitäs valita. Voimistelu vai tanssi.

Mulla on voimistelutaustaa, todella todella todella paljon, melkein 6 vuotta kai, ja oon 12. Mä haluan takasin voimistelemaan, mutta tanssi, siitäkin mulla on taustaa pari vuotta ja haluaisin ehkä sitäkin. Mutta enemmän ehkä voimistelua. En tiedä. Haluaisin ainakin kovasti kilpa -tai mestaruusryhmään, mutta mulla alkaa kivasti yläastekin tässä että. Kumpi kannattaa ottaa? Ja mä en oo mikään sosiaalisin ihminen niin mua nolottaa aina mennä uutena jonnekkin :D

5

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riikkanen -80

No voisit musta mennä tanssilliseen voimisteluun, joka on sekotus molempia. Itse harrastan sitä, ja se on tosi mukavaa! En tosin tiedä, onko lajissa kilparyhmiä, esiintymään ainakin pääsee, ja erilaisiin tapahtumiin, tai riippuu tietty ryhmästä, miten aktiivinen se on... Me esim. ollaan menossa isoon Sun Lahti-tapahtumaan kesäkuussa, ja sitten ollaan mukana jokaisessa gymnaestradassa, joka järjestetään aina eri kaupungissa (yleensä ulkomailla), paitsi ensi kerralla, kun se on Helsingissä. Tällanen tavotteellinen harrasteryhmä voiskin hyvin sopia sulle, jos pelkäät, ettei aikasi riitä kilparyhmään, tai että opiskelusi kärsii siitä. Harjotuksia ei ole kuitenkaan normaalisti kuin kerran viikossa ( meillä on vapaaehtonen balettitunti joka toinen viikko).

• Riikkanen -80

...Niin, ja jos porukka on hyvä, kuten meillä, ei tarvitse niin jännittää. Sehän selviää nopeasti kokeilemalla ryhmässä tunnin pari. Sitten tietää. Tietenkin aluksi varmaan lähes kaikkia jännittää, kun ei tunne ketään, mutta kyllä sitä pian tutustuu...Voisin melkein suositella meidän ryhmää, mutta se on aikuisten ryhmä...

• -helpjelp-

Kiitti kaikki :)

• ysikasityttööö

Kaks samanlaista mutta kumminki nii erilaista lajia. Ehkä ite kallistun tanssin puolelle koska se on monipuolisempaa ja hauskempaa muutenki :D ei tarvi tehä mitään kärrynpyöriä tai akrobatialiikkeitå ainakaa meidän ryhmässä. Toki tanssillinen voimistelukin on hauskaa mutta tanssi silti enemmän :)

• Riikkanen -80

Ei mekää tehä akrobatialiikkeitä. Tanssillinen voimistelu on lähinnä naisvoimistelua, kauniita virtaavia voimisteluliikkeitä. Meidän ryhmässä kyllä ainakin tanssi painottuu kovasti. Riippuu varmaan myös vetäjän taustasta, millaisia tunnit ovat. Me tehdään joka vuos oma näytöskin, joka painottuu tanssiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2429
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      19
      1637
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      52
      1516
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1366
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1039
    Aihe