Kokemuksia Rovaniemen Iron Beard Tattoosta?

remedyy

Aion ottaa lähiaikoina ensimmäisen tatuointini ja mulla on kuva ja sen paikka aika lailla selvillä. En kuitenkaan ole ihan varma, että mikä olis mahdollisimman hyvä tatuointiliike kuvan ottamiselle, koska en halua ottaa sitä missä tahansa ja katua mahdollista huonoa jälkeä myöhemmin.. Olen miettiny eniten tuota Rovaniemen Iron Beard Tattoota, koska se olisi lähimpänä minua ja olen kuullu siitä hyvää (toki myös jonku verran huonoa...)

Haluaisinki siis kuulla kokemuksia kyseisestä paikasta niiltä, jotka on joskus ottanu tatskoja siellä. Mikä oli positiivista ja negatiivista paikassa? Entä kenellä tatuoijalla olette siellä käyneet? Itse olen miettiny Erikaa ja Jaria..

Saa myös ehottaa muita liikkeitä, jos tiedätte jotain hyviä (: KIITOS

7

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno kuva

      Parasta on kun käyt aina itse paikanpäällä tutustumassa heidän töihinsä ja henkilökuntaan. Täällä kun yleensä huudellaan perättömyyksiä ja jopa suoria valheita jos enkilökemiat tai näkemykset poikkeaa. Siellä on 4 tatuoijaa joista voi valita, itse sain sellaisen kuin halusin, ystävällistä palvelua. Kaupungissa on myös red and white mutta periaatteesta suljin sen mahdollisuuden pois.

    • roilady

      itsekin olen miettinyt tuota iron beard tattoo liikettä, josko siellä kävisin ensimmäisen tatskani ottamassa... itselläni ei ole valmista kuvaa, vain ajatus päässäni. onko tietoa/kokemuksia kuinka hyvin osaavat suunnitella?

    • öjkjkjp

      Ironbeard* Kokeilemmallahan se selviää, jos ei suunniteltu kuva miellytä eihän sitä ole pakko ottaa.

    • minäkinnn

      haluaisin kans kuulla vähän kokemuksia.. vähän liian pitkän matkan päässä käydä ensin paikan päällä =)

      • roilady

        niin... ja vaikka kävisikin vain paikan päällä, se ei ole koko totuus. kun muut on kertonut omia kokemuksia, nii saa laajemman käsityksen tatujoidan/liikkeen ammattitaidosta.


      • juujooh
        roilady kirjoitti:

        niin... ja vaikka kävisikin vain paikan päällä, se ei ole koko totuus. kun muut on kertonut omia kokemuksia, nii saa laajemman käsityksen tatujoidan/liikkeen ammattitaidosta.

        Liikkeessä on 4 tatuoijaa ja lävistäjä. Jokaisella tatuoijalla näyttäisi olevan oma tyylisuuntansa. Itse kävin Erikalla, kuvasta tuli juuri sellainen kun halusin.


    • juus3

      Niin ja kannattee ottaa selvä'ä ,kaikesta!? EN ikinä menisi akalle !
      Rovaniemellä tavallinen taso,EI Kummempaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe