Aion ottaa lähiaikoina ensimmäisen tatuointini ja mulla on kuva ja sen paikka aika lailla selvillä. En kuitenkaan ole ihan varma, että mikä olis mahdollisimman hyvä tatuointiliike kuvan ottamiselle, koska en halua ottaa sitä missä tahansa ja katua mahdollista huonoa jälkeä myöhemmin.. Olen miettiny eniten tuota Rovaniemen Iron Beard Tattoota, koska se olisi lähimpänä minua ja olen kuullu siitä hyvää (toki myös jonku verran huonoa...)
Haluaisinki siis kuulla kokemuksia kyseisestä paikasta niiltä, jotka on joskus ottanu tatskoja siellä. Mikä oli positiivista ja negatiivista paikassa? Entä kenellä tatuoijalla olette siellä käyneet? Itse olen miettiny Erikaa ja Jaria..
Saa myös ehottaa muita liikkeitä, jos tiedätte jotain hyviä (: KIITOS
Kokemuksia Rovaniemen Iron Beard Tattoosta?
7
2438
Vastaukset
- hieno kuva
Parasta on kun käyt aina itse paikanpäällä tutustumassa heidän töihinsä ja henkilökuntaan. Täällä kun yleensä huudellaan perättömyyksiä ja jopa suoria valheita jos enkilökemiat tai näkemykset poikkeaa. Siellä on 4 tatuoijaa joista voi valita, itse sain sellaisen kuin halusin, ystävällistä palvelua. Kaupungissa on myös red and white mutta periaatteesta suljin sen mahdollisuuden pois.
- roilady
itsekin olen miettinyt tuota iron beard tattoo liikettä, josko siellä kävisin ensimmäisen tatskani ottamassa... itselläni ei ole valmista kuvaa, vain ajatus päässäni. onko tietoa/kokemuksia kuinka hyvin osaavat suunnitella?
- öjkjkjp
Ironbeard* Kokeilemmallahan se selviää, jos ei suunniteltu kuva miellytä eihän sitä ole pakko ottaa.
- minäkinnn
haluaisin kans kuulla vähän kokemuksia.. vähän liian pitkän matkan päässä käydä ensin paikan päällä =)
- roilady
niin... ja vaikka kävisikin vain paikan päällä, se ei ole koko totuus. kun muut on kertonut omia kokemuksia, nii saa laajemman käsityksen tatujoidan/liikkeen ammattitaidosta.
- juujooh
roilady kirjoitti:
niin... ja vaikka kävisikin vain paikan päällä, se ei ole koko totuus. kun muut on kertonut omia kokemuksia, nii saa laajemman käsityksen tatujoidan/liikkeen ammattitaidosta.
Liikkeessä on 4 tatuoijaa ja lävistäjä. Jokaisella tatuoijalla näyttäisi olevan oma tyylisuuntansa. Itse kävin Erikalla, kuvasta tuli juuri sellainen kun halusin.
- juus3
Niin ja kannattee ottaa selvä'ä ,kaikesta!? EN ikinä menisi akalle !
Rovaniemellä tavallinen taso,EI Kummempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999