kaikki valittaa elämäänsä niin minäkin
tää on mun stoori.
4v sitten rakastuin ja otin niskastani kiinni´
opiskelin kaksi ammattia ja hankin työn jossa tienaan enemmän kuin voi kuvitella
kun opiskelin ja haaveilin elämästä jossa voin antaa kaikkeni rakaalleni
hän palkitsi minut suhteella toiseen mieheen 1v oli teatteria. nyt olenkin sitten korvaamaton ja kuulemma elämäni mies
mutta en tiedä mitä tehdä
en riitä kenellekkään parempi olisi olla kai yksin
mun sydän on kiveä ja uppoans sen mukana
kun nainen kerran pettää tekeekö sen uudelleen?
vika on minussa en ole hyvä kenellekkään
t. sydän kiveä
sydän täyttä kiveä
8
1152
Vastaukset
- Jane
Voi olla, että sun naises ei tule sua koskaan enää pettämään, mutta kyse onkin siitä, pystytkö sinä pettämään itseäsi? Vaikket haluas ajatella sitä, mitä hän on sun selkäsi takana touhuillu, ne ajatukset tulee sun mieleen ennemmin tai myöhemmin, etkä voi sille mitään. Näin se vaan on.
Ja vikahan ei ole koskaan pelkästään toisessa osapuolessa, tietystä pieni itsetutkiskelu on aina paikallaan. Mut älä nyt kaikkia syitä itelles omi.- colt22
sun sanoissa on viisautta mutta korjaako ne kadonneen sydämmen ja taivaan maanpäällä
sä voisit sen tehdä mut ei sanat
- Kylmää tekstiä:
Naises oli lutka ja sun kanssa pelkästään rahan takia. Elämä on kovaa ja pandan lakritsi pehmeää.
PS. Nainen vaihtoon ja äkkiä! - ei enää mitään
En todella tiedä mitä tehdä
isetunto on nolla enkä usko enää kelpaavan kellekkään. 23v oon eläny ja se tuntuu jo helvetin pitkältä yht. äkkiä
tarviin apua- Nyt lopetat
Älä nyt hullujas puhu siis tarkoitatko, että olet 23v.!!! Sinullahan on ihan koko elämä edessäsi. Tsemppiä sulle!
Sure aikasi, mutta sitten "eteenpäin sanoi mummo lumessa";-) - sydän täyttä kiveä
Nyt lopetat kirjoitti:
Älä nyt hullujas puhu siis tarkoitatko, että olet 23v.!!! Sinullahan on ihan koko elämä edessäsi. Tsemppiä sulle!
Sure aikasi, mutta sitten "eteenpäin sanoi mummo lumessa";-)mun elämä ei oo normaali jos joku mun kanssa viihtyis sen täytys olla täydellinen mun unelma paratiisissa. ei enää mä oon yksin jos joku musta vielä välttäis vuodattaisin sdämmen kyyneleen
- Riina
tuo nyt mun mielipide, kun nuorena hakee jännitystä elämään ja on useita suhteita niin, ei niitä ala sitten yhtä helposti keski-ikäisenä kaivata. Olet niin nuori, että pää pystyyn ja baanalle vaan. Totta kai rikki menneet suhteet aina sattuu. Ihan palasina olen itsekkin, vaikka tiedän, että olen nuori 25v. ja vielä aikaa löytää joku. Aika auttaa kaikkiin suruihin.
- Minä
Riina kirjoitti:
tuo nyt mun mielipide, kun nuorena hakee jännitystä elämään ja on useita suhteita niin, ei niitä ala sitten yhtä helposti keski-ikäisenä kaivata. Olet niin nuori, että pää pystyyn ja baanalle vaan. Totta kai rikki menneet suhteet aina sattuu. Ihan palasina olen itsekkin, vaikka tiedän, että olen nuori 25v. ja vielä aikaa löytää joku. Aika auttaa kaikkiin suruihin.
mut kumminkin sisälläs säkin haluut jo levähtää ja löytää sen oikeen. sitä mä haluun en mitään muuta. oon23 mutta se ei tarkota että olisin nuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437