Olen ensi viikolla lähdössä Tallinnaan ja tuli mieleeni, onko joku ostanut sieltä saappaita itselleen? Suomesta en tunnu löytävän tarpeeksi kapeavartisia, josko sieltä löytyisi..? Entä hintaluokka? Kiitos, jos joku vastailee. :)
Saappaat Tallinnasta?
6
1586
Vastaukset
- MInä vaan
En oo ostanu, mutta kannttaa kokeilla mm. Kaubamajaa ja virukeskusta.
Halvempia on ko suomessa.- Piiia
ja paljonkin. Hinta ei enää ole kovinkaan paljon halvempi kun Suomessa mikäli ostat laadukkaat saappaat/kengät, mutta sieltä saa aina malleja joita täältä ei löydy.
Lempparini on ABC-king (löytyy Viru tänavalta vanhassa kaupungissa sekä Virukeskuksesta Viruhotellin takaa), sekä lukuisat pikkupuodit jotka löytyy Virukeskuksesta sekä vanhasta kaupungista.
Kaubamaja ja Stockmann on ihan hyviä paikkoja kanssa, Stockmannilla on ihan eri kamat kun täällä Suomessa, sisäänostajat kun ostavat virolaiseen ja venäläiseen naisellisempaan makuun tottuneita asiakkaitaan varten. Suosittelen!
Jos haluat todella halpoja saappaita, eikä laadulla ole niin hirveästi merkitystä, kannattaa katsastaa Rootermannin yläkerrassa olevan vaatelikkeen kenkäosasto. (Kiinalaista halpistuotantoa) Onnea matkaan. - Priscilla
Piiia kirjoitti:
ja paljonkin. Hinta ei enää ole kovinkaan paljon halvempi kun Suomessa mikäli ostat laadukkaat saappaat/kengät, mutta sieltä saa aina malleja joita täältä ei löydy.
Lempparini on ABC-king (löytyy Viru tänavalta vanhassa kaupungissa sekä Virukeskuksesta Viruhotellin takaa), sekä lukuisat pikkupuodit jotka löytyy Virukeskuksesta sekä vanhasta kaupungista.
Kaubamaja ja Stockmann on ihan hyviä paikkoja kanssa, Stockmannilla on ihan eri kamat kun täällä Suomessa, sisäänostajat kun ostavat virolaiseen ja venäläiseen naisellisempaan makuun tottuneita asiakkaitaan varten. Suosittelen!
Jos haluat todella halpoja saappaita, eikä laadulla ole niin hirveästi merkitystä, kannattaa katsastaa Rootermannin yläkerrassa olevan vaatelikkeen kenkäosasto. (Kiinalaista halpistuotantoa) Onnea matkaan.Niin, ei löytynyt tarpeeksi kapea vartisia..:o/ Toisaalta kaupoissa oli vielä aika paljon pikkukenkiä.
- erin
Priscilla kirjoitti:
Niin, ei löytynyt tarpeeksi kapea vartisia..:o/ Toisaalta kaupoissa oli vielä aika paljon pikkukenkiä.
Niin kapeita varsia saat kai jäädäkin etsimään,itse olen samassa pulassa ja olen antanut saapaitteni varret kaventaa suutarilla.
- Priscilla
erin kirjoitti:
Niin kapeita varsia saat kai jäädäkin etsimään,itse olen samassa pulassa ja olen antanut saapaitteni varret kaventaa suutarilla.
Paljonko olet maksanut kavennuksesta ja missä kaupungissa asut? Ei taida kovin halpaa olla. Kysyin joskus suutarilta, muistelen, että sellaiset 60euroa..?
- erin
Priscilla kirjoitti:
Paljonko olet maksanut kavennuksesta ja missä kaupungissa asut? Ei taida kovin halpaa olla. Kysyin joskus suutarilta, muistelen, että sellaiset 60euroa..?
Asun espoossa,saappaani kavennettiin Helsinkin Stockmannissa.Maksoi vanhassa rahassa 200mk.Siitä on kai muutama vuosi joten hinnat ovat ehkä nousseet.Minun saappaani olivat nahkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483