Saappaat Tallinnasta?

Priscilla

Olen ensi viikolla lähdössä Tallinnaan ja tuli mieleeni, onko joku ostanut sieltä saappaita itselleen? Suomesta en tunnu löytävän tarpeeksi kapeavartisia, josko sieltä löytyisi..? Entä hintaluokka? Kiitos, jos joku vastailee. :)

6

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MInä vaan

      En oo ostanu, mutta kannttaa kokeilla mm. Kaubamajaa ja virukeskusta.
      Halvempia on ko suomessa.

      • Piiia

        ja paljonkin. Hinta ei enää ole kovinkaan paljon halvempi kun Suomessa mikäli ostat laadukkaat saappaat/kengät, mutta sieltä saa aina malleja joita täältä ei löydy.

        Lempparini on ABC-king (löytyy Viru tänavalta vanhassa kaupungissa sekä Virukeskuksesta Viruhotellin takaa), sekä lukuisat pikkupuodit jotka löytyy Virukeskuksesta sekä vanhasta kaupungista.
        Kaubamaja ja Stockmann on ihan hyviä paikkoja kanssa, Stockmannilla on ihan eri kamat kun täällä Suomessa, sisäänostajat kun ostavat virolaiseen ja venäläiseen naisellisempaan makuun tottuneita asiakkaitaan varten. Suosittelen!
        Jos haluat todella halpoja saappaita, eikä laadulla ole niin hirveästi merkitystä, kannattaa katsastaa Rootermannin yläkerrassa olevan vaatelikkeen kenkäosasto. (Kiinalaista halpistuotantoa) Onnea matkaan.


      • Priscilla
        Piiia kirjoitti:

        ja paljonkin. Hinta ei enää ole kovinkaan paljon halvempi kun Suomessa mikäli ostat laadukkaat saappaat/kengät, mutta sieltä saa aina malleja joita täältä ei löydy.

        Lempparini on ABC-king (löytyy Viru tänavalta vanhassa kaupungissa sekä Virukeskuksesta Viruhotellin takaa), sekä lukuisat pikkupuodit jotka löytyy Virukeskuksesta sekä vanhasta kaupungista.
        Kaubamaja ja Stockmann on ihan hyviä paikkoja kanssa, Stockmannilla on ihan eri kamat kun täällä Suomessa, sisäänostajat kun ostavat virolaiseen ja venäläiseen naisellisempaan makuun tottuneita asiakkaitaan varten. Suosittelen!
        Jos haluat todella halpoja saappaita, eikä laadulla ole niin hirveästi merkitystä, kannattaa katsastaa Rootermannin yläkerrassa olevan vaatelikkeen kenkäosasto. (Kiinalaista halpistuotantoa) Onnea matkaan.

        Niin, ei löytynyt tarpeeksi kapea vartisia..:o/ Toisaalta kaupoissa oli vielä aika paljon pikkukenkiä.


      • erin
        Priscilla kirjoitti:

        Niin, ei löytynyt tarpeeksi kapea vartisia..:o/ Toisaalta kaupoissa oli vielä aika paljon pikkukenkiä.

        Niin kapeita varsia saat kai jäädäkin etsimään,itse olen samassa pulassa ja olen antanut saapaitteni varret kaventaa suutarilla.


      • Priscilla
        erin kirjoitti:

        Niin kapeita varsia saat kai jäädäkin etsimään,itse olen samassa pulassa ja olen antanut saapaitteni varret kaventaa suutarilla.

        Paljonko olet maksanut kavennuksesta ja missä kaupungissa asut? Ei taida kovin halpaa olla. Kysyin joskus suutarilta, muistelen, että sellaiset 60euroa..?


      • erin
        Priscilla kirjoitti:

        Paljonko olet maksanut kavennuksesta ja missä kaupungissa asut? Ei taida kovin halpaa olla. Kysyin joskus suutarilta, muistelen, että sellaiset 60euroa..?

        Asun espoossa,saappaani kavennettiin Helsinkin Stockmannissa.Maksoi vanhassa rahassa 200mk.Siitä on kai muutama vuosi joten hinnat ovat ehkä nousseet.Minun saappaani olivat nahkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe