Kehuu niin exiään kuin tuntemattomia naisiakin. Ei niin että yrittämällä yrittäisi loukata minua. Miksi kukaan mies käyttäytyy noin oman naisensa seurassa alusta asti?
Miksi mies kehuu muita naisia?
6
97
Vastaukset
Hän ei ole tehnyt eron tuottamaa surutyötä ja toivoo sinun muistuttavan enemmän exäänsä
- nainen7
Onko joillekin kypsymättömille miehille helpompi kehua saavuttamattomia naisia? Sitten kun nainen on jo saatu omaksi, niin se ei ole enää mitään?
Suomennettuna sanomani kuuluu: "Olet pelkästään väliaikainen suhde (ns. laastari), kunnes mies saa exänsä takaisin tai löytää jonkun, joka on sinua enemmän exänsä kaltainen".
Mikäli hän pitäisi sinusta sellaisena mitä olet, hän ei sanoisi ääneen mielipiteitä toisista naisista.
Seuraavalla kerralla kun hän huomauttaa exästään positiivisesti, kuittaat "Minä olen minä ja jos en tälläisenä kelpaa, kannattaa erota"
Tikapuuhermoston askelväli on jopa mieheksi harvinaisen pitkä. Tunneälypykälän kohdalla astuu hutiin, ei yksinkertaisesti tajua, että tollanen loukkaa ja aiheuttaa toiselle tunteen vertailusta.
Enpä nyt näe mitään yhteistä tuolla linkillä ja aiheella. Itse aikoinaan olin treffeillä naisen kanssa, joka toista tuntia puhui pelkästään exästään. Syystä tai toisesta ei tullut seuraavia treffejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835047Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,214440Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2563007Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 421812
- 701780
- 221777