Olen miettinyt jo pitkään aloittavani pussikeittolaihdutusta. Mutta mielestäni ne tulevat aika kalliiksi! Joten esim. Knorrilla on pussikeitto josta keittoa tulee 1L ja maksaa n. 1.30€ joten eikö se ole aivan sama asia kuin nutrilet joita pitää syödä 3-5pv... Tuosta Knorrin 1L keitostahan saa saman verran ja paljon halvemmalla... Kommentteja!!!?
Laihdutus pussikeitoilla!!
3
1902
Vastaukset
- Sarilii 1
En ole lukenut niistä knorrin keitoista, mutta onko niissä kaikki vitamiinit yms. hivenaineet mitä tulet tarvitsemaan painonpudotuksessa?
Itse olen käyttänyt Easy Dietin pusseja ja olen ollut hyvin tyytyväinen niihin.
Täytyy kyllä sanoa, että kalliiksihan ne tulevat, mutta mikä on tässä elämässä tärkeintä?
Ja säästyyhän sinulla rahat, kun ei tarvitse ostaa noita peruselintarvikkeita niin paljon kuin ennen. - MoonBean
Nutrilettin pusseihin on laitettu kaikki mahdolliset vitamiinit, hivenaineet, proteiinit ym. jotta puutoksia ei tulisi jos ja kun noudattaa täytsnutrausta sen 2-3 viikkoa. Pidempäänhän ei saisi täysnutrata ilman lääkärin seurantaa ja sillonkin kannattaa ottaa purkista lisä vitamiinejä.
Ne kaupan pussi ja kuppi keitot on ihan hyviä esim. 1200 kalorin ruokavaliossa, jos sitten muuten syö monipuolisesti ja pitää huolen vitamiinien, proteiinien ym. saannista. Se proteiinikin on tärkeä laihdutettaessa, ettei paino lähde lihaksista.
Minäkin ajattelin niitä ottaa mukaan omaan projektiini sitten kun nostan kalorit sinne 1200 kaloriin - ...............
Eipä voi korvata jollain Knorrin pussikeitolla VLCD-dieetin pusseja.
Ja kun täysnutraa niin ei se tule kalliiksi, siinä kun ei sitten tarvitse syödä mitään muuta (toki sallittuja vihanneksia voi syödä, mutta pakko ei ole) ja juomana vettä. Nutreissa on kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4082285Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882140- 981842
- 4471786
- 71454
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141413- 2271056
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9936Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭75909Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41852