Avokin ex

väsynyt entisiin

Ongelmaksi, suhteen ainoaksi sellaiseksi, on muodostunut avokin ex joka käyttää tätä rahallisesti ja palveluksissa hyväkseen. Kyseessä on kiltti ja sinisilmäinen mies, joka ei näe miten häntä hyväksikäytetään ystävyyden varjolla. Kun suutun asiasta, olen minä se paha ja mustasukkainen. Hän sanoo, että tämä ex on hänen kaverinsa, hänellä saa olla kavereita eikä minulla ole asiaan sananvaltaa. Mutta tämä kaveruus koostuu ainoastaan yksipuolisista yhteydenotoista exän puolelta kun kyse on joko rahantarpeesta taikka palveluista joista muutoin joutuisi maksamaan paljon. Eikä omena ole tässä asiassa kauaksi puusta pudonnut, sillä ex ei ole ainoa joka näin tekee vaan myös hänen äitinsä - kun tulee asia, jossa voi miehestä hyötyä tulee yhteydenotto.

Minun tekisi mieleni sanoa asiasta suoraan, mutta siitä seuraa vain riitaa ja minä olen väärässä, koska hän tahtoo nähdä asiat eri tavalla.. Nyt avoliitossa ei tästä hyväksikäytöstä ole minulle vielä paljonkaan haittaa, vaikkakin taloudellisesti exän olemassaolo on tullutkin jo kalliiksi yhteisasumisen aloituksessa, exän tyhjentäessä miehen asunnosta kaiken irtilähtevän, jonka olisi voinut yhteisen hyvän vuoksi myydä ja hankkia yhteiseen kotiin jotakin. Myöhemmin vaikkapa perheenlisäyksen tullessa kaikki mitä ex ja tämän äiti onnistuvat mieheltä viemään on pois sekä lapsilta, että minulta.Tosin toivon että ennen tätä vaihetta elämässä mies avaa silmänsä ja tajuaa miten häntä viedään. Muutoin tuskin pääsemme suhteessa pidemmälle :( Riitaa kun tulee siitäkin, jollen minä tahdo 'auttaa' tätä exää tai tämän äitiä - mutta minä olen sitä mieltä, että minä en moisia idiootteja itsestäni hyötymään päästä... Mutta tätäkään ei auta ääneen sanoa, riitaa siitäkin tulisi.. Lienee paras vain purra hammasta ja toivoa, että mies avaa silmänsä ennenkuin on liian myöhäistä.

1

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

sulla on tasan 2 vaihtoehtoa:

a) joko säkin alat käyttämään miestä hyväksesi sillä tahdilla, ettei hänestä enää jää näille muille naisotuksille

tai

b) etsit aikuisen, oikean Miehen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      272
      6052
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3088
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2302
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      72
      1788
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      145
      1548
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1493
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1458
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1334
    Aihe