http://www.hs.fi/paakirjoitukset/Urheiluhallien kuppilat kuntoon/a1359957491271
Miksi roskaruokaa hallissa?
2
216
Vastaukset
- Uimaristi
Sitä saa mitä tilaa.. Eli sitä ne myy, mitä eniten menee kaupaksi..
Jos sinne tiskien taakse antaa palautetta, (esim.. miksi täältä ei saa ruisleipää, hedelmiä yms tervellistä välipalaa ?? ) niin tuskin ne siitä pahastuu. ... - Uima-demokraatti
Se nyt aan kuuluu tähän hyper-kapitalismiin. Sulle myydään tuotteita, joihin jäät koukkuun ja joita et tarvitse.
Varaudu siihen, että se on oleva roolisi tässä maailmassa - kuluttajan rooli. Eli olet itse uhri ellet irroittaudu "kulutuksen jumaluudesta". Elämme avoimen kaksinaismoralismin aikaa esimerkkeinä Alko ja RAY: koukuttavat ihmistä ja sponsoroivat "kuse kaappiin -jalliksia(joo, tämä juoru tosi on).
Olet ylipainoisena ilmeisesti myös huomannut kuinka huonosti ihmiset voiat käyttäytyä jotain normista poikkeavaa kohtaan? Saan itse nyt 20 kiloa laihtuneena parempaa palvelua kuin tynnyrimahaisena.
Kannattaa oppia, ei katkeroitua, omasta "erilaisuudestaan". Muuten voi heittää aivot narikkaan ja ryhtyä suomalaiseksi perus-mao-tuulitakkikansan edustajaksi.
Voimaa sulle - ja omat eväät megeen. Mulla ainakin toimii banaani ja omena tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28226806
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482275- 1991596
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501518- 331271
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien331164- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex86842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82796