Moi, tässä olen studiomikkiä katsomassa. Ajattelin teiltä viisaammilta kysyä mielipiteitä Røden merkistä? Katselin Power-soundin storesta ja siellä muutamia oli.
Kokemuksia? Mielipiteitä? Mitään?
Røde hyvä merkki?
2
68
Vastaukset
- ztudioxx
Rodella on hyviä mikkejä. Yhtä laajakalvomallia olen käyttänyt(en nyt muista mikä se oli) mutta oli todella hyvä eikä kuulemma edes kallis.
Siis suosittelen! - Teemu Tee
Mulla on NT-1A mallinen Röde. Olen tallentanut sillä laulua, akustista kitaraa ja rumpuja sekä keikalla käyttänyt rumpujen overheadina. Siinä hintaluokassa mielestäni paras ja monikäyttöisin, joskin hieman liikaa diskanttia, jota joutuu yleensä leikkaamaan pois. Ilman lopun A- merkintää oleva vanhempi malli on kuraa, älä osta.
NT-5 on puikkokonkka eli soveltuu melko monenlaiseen äänittämiseen ja keikoillekin. Sama diskanttipainotteisuus korostuu siinäkin, mutta hintaluokassaan muuten oiva peli - etenkin valmiiksi sovitettuna stereoparina.
Pyydä musiikkiliikkeestä 2-3 eri vaihtoehtoa testiin, äänitä muutama erilainen äänilähde ja valitse se, mistä pidät eniten. Todella paljon joutuu laittamaan lisää rahaa, mikäli haluaa selvästi paremman. Joku Neumannin huippumalli tarjoaa tasapainoisemman ja yleensä neutraalimman kuulokuvan, mutta hinta on sitten liki kymmenkertainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226