Pitkälle naiselle _laadukkaita_ peruspaitoja?!

Epätoivoinen

A-P-U-A.

MISTÄ löydän peruspaitoja, joissa on riittävän pitkät hihat ja riittävän pitkä helma peittämään hehtaari-orankikäsivarteni ja pitkän selkäni ja vatsani?

Eikä mitä tahansa Made In Kambodza -lumppuja, vaan sellaisia, jotka KESTÄVÄT. Materiaalilla ei ole mitään väliä, kunhan ei läpi näy ja värivalikoimaa on edes vähän. Peruspaidalla tarkoitan o-kaula-aukkoista / poolokauluksista, pitkähihaista paitaa, joka käy arkikäyttöön ja on helppo yhdistellä mihin tahansa. Ei siis v-kaula-aukkoja, kauluspaitoja, juhlapaitoja, toppeja, t-paitoja, mekkoja, vaan PERUSPAITOJA.

Olen kyllästynyt paitoihin, joissa on liian lyhyet hihat ja ranteiden rumat luut jäävät näkyviin. Olen kyllästynyt pukemaan kaikkien paitojen alle extrapitkän topin, jottei napani näkyisi. Olen kyllästynyt ostamaan heikkolaatuisia tuotteita, jotka jo vuoden päästä ovat kulahtaneet ja huituneet rikki. Olen kyllästynyt siihen, että olen S-kokoinen ja joudun ostamaan XXL-kokoisia vaatteita, koska joku neropatti keksi, että jos naisella on pitkät kädet ja pitkä selkä, hän on automaattisesti lihava, ja jos taas nainen on hoikka, hän on enintään 160 cm pitkä, lyhytkäsinen ja lyhytselkäinen!

Nyt tarvitsen opastusta! MIHIN MINUN KANNATTAA KIIKUTTAA RAHANI, jotta saan kaipaamaani laatua? Mieluiten pysytellään pääkaupunkiseudulla, mutta jos lähikunnista tiedetään jokin hyvä liike, antaa tulla ehdotuksia!

Kaikki vastaukset otetaan riemusta kiljahdellen vastaan!

1

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe