A-P-U-A.
MISTÄ löydän peruspaitoja, joissa on riittävän pitkät hihat ja riittävän pitkä helma peittämään hehtaari-orankikäsivarteni ja pitkän selkäni ja vatsani?
Eikä mitä tahansa Made In Kambodza -lumppuja, vaan sellaisia, jotka KESTÄVÄT. Materiaalilla ei ole mitään väliä, kunhan ei läpi näy ja värivalikoimaa on edes vähän. Peruspaidalla tarkoitan o-kaula-aukkoista / poolokauluksista, pitkähihaista paitaa, joka käy arkikäyttöön ja on helppo yhdistellä mihin tahansa. Ei siis v-kaula-aukkoja, kauluspaitoja, juhlapaitoja, toppeja, t-paitoja, mekkoja, vaan PERUSPAITOJA.
Olen kyllästynyt paitoihin, joissa on liian lyhyet hihat ja ranteiden rumat luut jäävät näkyviin. Olen kyllästynyt pukemaan kaikkien paitojen alle extrapitkän topin, jottei napani näkyisi. Olen kyllästynyt ostamaan heikkolaatuisia tuotteita, jotka jo vuoden päästä ovat kulahtaneet ja huituneet rikki. Olen kyllästynyt siihen, että olen S-kokoinen ja joudun ostamaan XXL-kokoisia vaatteita, koska joku neropatti keksi, että jos naisella on pitkät kädet ja pitkä selkä, hän on automaattisesti lihava, ja jos taas nainen on hoikka, hän on enintään 160 cm pitkä, lyhytkäsinen ja lyhytselkäinen!
Nyt tarvitsen opastusta! MIHIN MINUN KANNATTAA KIIKUTTAA RAHANI, jotta saan kaipaamaani laatua? Mieluiten pysytellään pääkaupunkiseudulla, mutta jos lähikunnista tiedetään jokin hyvä liike, antaa tulla ehdotuksia!
Kaikki vastaukset otetaan riemusta kiljahdellen vastaan!
Pitkälle naiselle _laadukkaita_ peruspaitoja?!
Epätoivoinen
1
138
Vastaukset
- verkosta.....
http://www.tallfits.com/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01012009-120540/Products/10011-9/SubProducts/10011-9-XL
Ostan itse tuolta pitkälahkeiset housut. Itselläni paidan helman pituuksien kanssa ei ongelmia, mutta lahkeet ja hihat yleensä liian lyhyet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23015149Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t13210553Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12310124Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k539185Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566955Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736197Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612