otettu,petetty,jätetty.

kalle

ajattelin kysyä miten pitäs suhtautua siihen kun mä olin yhen 1kk just seurustellut ja sit mun muija pyyti mun kamua nurkan taakse kun sillä oli jotain asiaa sille,mä luotin siihen kun kiveen joka ei lennä maasta ennen kun se heitetään,kun mä menin 5 min päästä katsomaan että mikä kestää niin ne suutelivat ja jäivät rysän päältä kiinni ja mun kamu sano että mun muija alotti ja sit mun muija sano että hän oli sanonut että hän on mun kanssa,en tiedä kumpaa uskosi ja sen tapahtuman jälkeen mun muija oli ihan hysteerinen tapahtumasta että pitikin vastata sen suukkoon vaikka ois pitänyt kieltäytyä koko asiasta.onko kenelläkkään tapahtunut vastaavaa tällästä että miten tähän voisi suhtautua kun toinen on pettänyt ja antaa anteeksi tällänen??

4

894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petetty

Miettiä. Jos nainen pettää kerran se pettää myös toisen kerran. Kokemusta löytyy. Kyllä meressä kaloja on, varsinkin kun olet seurustellut noin vähän aikaa. Minä antaisin kenkää.

• (M)ieltä

Itse annoin anteeksi,mutta eipä se suhde
        entiselleen palaudu,tapahtui tosin vähän
        muutakin kuin pelkät suutelot.Ja pettihän
        se uudelleen.Sitten kun meni poikki,tuli
        vielä jälkeenpäin kuultua kaikenlaista,
        minkä olis kyllä voinut olla kuulematta.
        Jos jatkossa omalle kohdalle tuollaista
        sattuu,niin se on KERRASTA poikki,
        pääsee paljon vähemmällä..

• kalle

niin hän niitä kaloja löytyy ja olen samaa mieltä että kun kerran pettää niin aina pettää ja kun mä en tuntenut sitä kovin hyvin niin mä pidin koko ajan silmällä sitä että mitä se aina teki ja missä oli kun olin kuullut kaiken näköstä että minkalainen se on,sen pettämisen jälkeen se halusi ruveta pitämään taukoa heti ja miettiä asijoita,mä suostuin siihen ja 10 päivän jälkeen se meni baariin kun oli vielä tauko meneillään meillä ja sit sen eksä oli siellä ja sit se mulle textas humalassa että annanko mä nenään häntä jos hän makaa jonkun kanssa,mä textasin takas ja sanoin että miten sä kehtaat multa tollasta kysyäkkään että tollanen vasta saa mut tosiaan vihaseksi,mä menin katsomaan sitä kylältä ja se oli siinä baarin etu ovella yksin ja ei huomannut mua oikein kunnolla vaikka mä sanoin että mä tässä kun se oli niin kännissä ja meni takas sisällä ja 15min kuluttua se tuli ulos yhen jätkän kanssa ja kävelivät mun ja mun kamun ohitse ja ei huomannut mua ollenkaan,ihan kun ei olisi tuntenutkaan mua ja se jätkä oli kuulema hänen kamu ja kävelivät käsikkäin vaikka meillä oli tauko ja siihenkin taukoon suostuin yhellä eholla että kumpikaan ei tapaile ketään sinä aikana,mä pidin sanani mut kun hän oli pettänyt mut jo kerran niin en luottanut edes siihenkään vaikka hän sanoin että ei ole ja 4 päivää myöhemmin se jätti mut kun mä kuulema aina syytän häntä joka asiasta,miten sellaseen voi luottaa kun kerran on saanut pettyä.

• kalle
        (M)ieltä kirjoitti:

Itse annoin anteeksi,mutta eipä se suhde
        entiselleen palaudu,tapahtui tosin vähän
        muutakin kuin pelkät suutelot.Ja pettihän
        se uudelleen.Sitten kun meni poikki,tuli
        vielä jälkeenpäin kuultua kaikenlaista,
        minkä olis kyllä voinut olla kuulematta.
        Jos jatkossa omalle kohdalle tuollaista
        sattuu,niin se on KERRASTA poikki,
        pääsee paljon vähemmällä..

just,ei niin palaudu kun on mennyt luottamus täysin ja mä olen sellanen joka ei hevillä unohda tollasta koska ei ollut ensimäinen jo mua pettää ja ei varmaan viimeinenkään mut pitää pitää silmät auki aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2122
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe