Veljen poikaystävä kiusaa

jokulis1

Oon 12-vuotias poika ja mun isoveli on 17. Sen poikaystävä on aina välillä meillä. Mä vihaan sitä, se aina tönii mua ja haukkuu tumpiksi, kun olen poikkeuksellisen lyhyt. Olen sanonut veljelle, etten tykkää siitä käytöksestä, mutta veli sanoo vaan että se on sen huumoria. Inhottava tilanne.

15

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osdaos

      Onko veljes hinttari?

    • aefrfras

      Pelaako veljes tree kroonoris ??

    • Moikka!

      Ihmisillä tuppaa olemaan aikamoisen erilaiset huumorintajut. Voi olla että veljesi poikaystävä tarkoittaa hyvää mutta jos hänen käytöksensä loukkaa sinua niin silloin se ei ole oikein. Se mitä sitä tunnet on tärkeintä, ei se mitä veljesi kanta on tähän asiaan.
      Puhu rohkeasti ja suoraan tälle veljesi poikaystävälle ja sano että koet hänen käytöksensä loukkaavaksi. Ja toivot että hän lopettaa sen välittömästi. Pääasia on että tuot mielipiteesi esiin rauhallisesti, varmasti ja keskustelutyylillä. Hermostuminen ei auta asiaa millään lailla. :)

      Toivottavasti saat asiat selvitettyä. Tsemppiä ja jaksamista!

      Terveisin, Mirva nettisaappaasta Jyväskylästä.

    • Tyttö

      Älä ainakaan huuda sille että se on homo. Ite en vaan käsitä miksi homo on haukkumasana. Tosin jällene toditettu jotain, pojat kehittyy tyttöjä hitaammin. Paljon hitaammin.

      Kerro hänelle että et todellakaan pidä siitä mitä hän tekee jä pyyde lopettamaan.

      • Seppo on bi seksuaali

        Stereotypisti on ainakin haukkumasana, jolla nyt aion sinua solvata.


    • justjoo ://

      Joku fägäri haukkuu sua tumpiks? Alkaako hintit hyppiä jo silmille.....

    • Tolppanaama

      Kysy siltä et: "Mikäs vitus tolppa itte oot?" (:

      • dddddddddddddseee

        Sano vaa et turpa nyt saatana kii


    • Masturboija97

      HINDEROINEN :.-DDDDDDDDDDDDDDDDDD aika kova jätkä varmaa. Tollaset homot pitäs tappaa ja siirtää Siperiaan..

      • Anonyymi

        Mitäpä niitä enää tappamisen jälkeen Siperiaan siirtämään.


    • homojenpuolesta

      nii mikä helvetin ongelma teillä on et pitää homoja haukkuu? ihan samanlaisia ihmisiä nekin on, sama ku sanois et ''tollaset heterot pitäs tappaa ja siirtää siperiaan'' joo siis oon iteki hetero mut vituttaa tollanen. oon puhunu kiitos..

    • tidoksss

      homojenpuolesta nimimerkille tiedoksi , että homous on geneettinen virhe eli he eivät ole normaaleja ihmisiä vaan hinttarit on oma alalaji ihmiselle.

    • Anonyymi

      Moi!
      Oon 18 ja kaikki hyvin nyt, isoveli ja sen poikaystävä eros alkukesällä eikä tarvii enää nähä sitä äijää.
      T. Ap

      • Annoitko koskaan sille?


    • Anonyymi

      Kyllä se lopettaa jos sille sanot ihan suoraan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      64
      934
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      587
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe