Ehkä pikkusen tyhmä kysymys, mut kysyn silti:
Millainen on aito gootti? Kun aina jaksetaan jauhaa niistä feikeistä...
Haluaisin kysyä.....
9
676
Vastaukset
- illa tithandi
itse sanoisin, että muodin mukana tulleet gootit ovat ehkä vähän pintaliitäjiä, koska osa ei tiedä välttämättä goottilaisuudesta.
Muuten aitoa ja "feikki"goottia ei oikein pysty määrittelemään, edes iän perusteella.
Se on enemmän käyttäytymisestä ja tiedosta kiinni.- Musaaaa
Otsikko kertoo paljonkin. Harvan oikean gootin, jos sellaista onkaan, koko vaatekaapin sisältö tai lainkaan koostu Henkan ja Maukan tai Onlyn vaatteista tai muiden vastaavien.
- Rose
Itse en laiskuuttani jaksa rueta tähän mitään erikoista räveltämään joten sanon vain että kannattaa etsiä googlesta. Sieltä löytyy paljon tietoa aidoista gooteista.
- Nocturnia
aitoa goottia ei ole olemassakaan. toki voit hakea googlella sen listan,missä on yli 200 erilaista goottiluokkaa ja pohtia sitten,mihin haluat kuulua. naurettavaa. gootit ovat jotakin,mitä ei voi määritellä. MINUN mielestäni. eihän minkään säännön mukaan eläminen tee sinusta aitoa,eikö? silloinhan vain kopioit tiettyjä käyttäytymismalleja ollaksesi jotakin muuta kuin mitä olet. olipa vaikeasti sanottu. näin täällä.
- jepjep
neljä nyyppää helppoon :D
- Nocturnia
jepjep kirjoitti:
neljä nyyppää helppoon :D
huvinsa kullakin.
- jepjep
Nocturnia kirjoitti:
huvinsa kullakin.
en ollut minä... saisivat vähän rajoittaa noita
- Nocturnia
jepjep kirjoitti:
en ollut minä... saisivat vähän rajoittaa noita
..kyllä täällä jotkut kyselee ihan tosissaankin noita juttuja... juuri luin tekstin (ja kyllä,olen nyyppä ja menin helppoon vastatessani) missä eräs nuori tyttö valitteli kun oikeat gootit eivät opeta wannabegootteja oikeiksi gooteiksi. aika turhauttavaa. minkäs sille mahtaa jos ei aina erota näitä hupihupiomaakivaa-vitsinvääntäjiä aidoista kysymyksistä...palstakin kun on todella laaja. vaikka väliäkö tuolla,kaikkihan siitä hyötyvät- kirjoittaja saa joko vastauksensa tai mielestään hyvät naurut, vastaaja taas saa ellei muuta niin ainakin purettua tunnekuohuaan. tunteethan on aina hyvä asia,eikö? tsiisös mitä paskaa sitä kyllä välillä tulee jauhettua...huoh:/
- gootti
Aito gootti on sellanen joka on syntyn gootigks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689